Om te beginnen dank u om te beginnen schelden inplaats van normaal te discussieren, ik ben hier nog maar en ben al meteen een idioot.raf1 schreef:Er blijft natuurlijk nog altijd het feit dat Apple-idioten minstens 30% meer betalen dan de rest van de smartphonegebruikers.
Je zou dan nog kunnen opperen dat je dan ook meer waar krijgt voor dat geld, maar dat klopt gewoon niet.
Of dat Apple dat geld investeert in nieuwe innovatieve producten, maar ook dat klopt niet. Integendeel, Apple zit op een berg cash geld waar het niets mee doet.
Idioter kan dus niet.
Ik raad u eens aan om de prijzen in de gaten te houden van het topmodel bij samsung om er slechts eentje op te noemen. Bv de samsung s6 edge.
Apple is met een Apple watch gekomen, komt met een nieuwe veel verbeterde apple tv. Zonder hen was er mss zelfs geen sprake van een goede of goede smartphones. Dankzij Apple die als 1ste met een perfect werkende smartphone naar buiten kwam, de anderen hebben toen ook zitten kopieren.
Ik heb wat van alles thuis of al van alles wat gehad; zowel android smartphones, al meerdere, eens een windows phone, een pc met win 10 nu op, een macbook, iPad, iPhones, Apple tv, een laptop met windows 7 nog op maar die begint stilaan de geest te geven , ik heb ook hoe kan het ook anders een google chromecast die soms heel handig kan zijn.