Ik wel. De eerste keer in 1986. Het was dan natuurlijk allemaal nieuw en tof, series die ver voorop liepen, reclamefilmpjes die grappig waren. We zijn ondertussen nog dikwijls terug geweest (laatste keer 2008) en als er geen CNN of BBC world was op TV om 's morgens of 's avonds even naar een nieuwsuitzending te kijken dan bleef de TV gewoon af.WalterB1 schreef: Ik heb nog nooit het ongenoegen mogen ervaren om rechtstreeks naar Amerikaanse televisie te kijken. Maar wat ik er over vernomen heb is dat de reclame daar extreem is in frequentie en dan ook nog van een uitzonderlijk laag niveau.
Serie start.. paar minuten.. reclame ... introfilmpje van de serie... reclame... part 1 .. reclame... part 2 ... reclame enz. Een aflevering duurt 42 minuten en start op het uur (of half uur) de resterende 18 minuten zijn reclame. Tijdens het programma lopen regelmatig banners of een (te groot) deel van het scherm met reclame voor andere programma's en de aftiteling loopt maar over een stuk van het scherm, op de rest... reclame.
De pauzeknop reclame lijkt mij een ballonnetje voor wat er komen gaat. En de volgende keer weer een stapje verder.