Google maps of waze

Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

krisken schreef:Dan kan ze evengoed een TomTom of iets in die aard kopen (voor dezelfde prijs). Gezien haar leeftijd mag het scherm zeker niet te klein zijn, dus dan zit je meteen in een andere prijsklasse.
Bwa, een grote simpele phone zal het ook trekken hoor. China-phones zat ook ^^
Neem nu iets simpels als Alcatel One Touch Pop C9. Kost zo'n 120€, heeft een 5.5" scherm en zal zonder probleem Waze trekken. Liever dat dan een 120€ TomTom.
::steven::
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 26 keer
Bedankt: 22 keer

thomasv schreef:Dat is een melding kan inderdaad storen, zeker op warme dagen als er veel auto's langs de kant van de baan staan door panne.
Maar, die melding is er ook omdat dit mogelijke flitsers zijn, bijvoorbeeld.
I, for one, ben liever een keertje te veel gewaarschuwd dan te weinig.
Flitsers kan je met een specifieke symbooltje melden, en hoef je dus niet met een stilstaand voertuig op de pechstrook te melden hé...
Tomskii
Starter
Starter
Bedankt: 1 keer

Hier ook Waze gebruiker, ondertussen anderhalf jaar echt elke keer ik rij (rit moet wel langer dan 5 min duren anders moet ik constant mijn mount terug opbergen). Ik zit momenteel in het buitenland, waze verbruikt ten eerste weinig data, dus niet erg veel hogere factuur. Daarnaast krijg ik meldingen van ongevallen, file e.d. in real time. Afsluitingen zijn ook een dikke + al had ik daar gisterenavond thv eindhoven een minder aangename ervaring mee aangezien de snelweg toe was voor onderhoud ('s avonds tot 's ochtends) en die niet ingegeven was door de NL community. Waze echter gewoon op snelwegen vermijden gezet en even binnendoor gereden, daarna weer snelweg aanvinken en ik kon er terug op. Dat gezegd zijnde stonden veel andere sluitingen er wel op, was dus wss een foutje.

Mijn waze was echter wel (zoals gewoonlijk) veel accurater in navigatie dan een vriend zijn gratis gps app voor de smartphone.
Trojan
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 113 keer
Bedankt: 241 keer

Hier toch wel Google Maps all the way.

De interface is 1000 keer duidelijk en leesbaarder dan waze. Het kleurenthema is zelfs snachts duidelijk waar de wegen zijn en welk je route is, ivm waze waar je een donker paarse route hebt op een donkerblauwe achtergrond.

En dan zou ik nog wel vanalles kunnen verzinnen, maar google maps is gewoon superieur qua gebruik aan Waze, en het is net de gebruiksvriendelijkheid die bij mij belangrijk is.
De posts van deze gebruiker weerspiegelen op geen enkel moment de mening van Belgacom NV/SA.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Dat kan ik wel enkel beamen.. De GUI van Waze ziet eruit alsof hij getekend is door een vierjarige in mijn ogen. Maar aangezien er blijkbaar een grote update op komst is die net dat aanpakt kan ik er nog wel mee leven.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Ik heb nog een oude tomtom 730 die al meer dan een jaar niet meer heeft opgestaan. Meestal gebruik ik waze, als backup heb ik nokia here en nog een gps software. Maar waze heeft me al veel tijd bespaard, de interface zou iets beter kunnen idd. Ow ja en een echte vlaamse stem ;-).
jantje81
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 120 keer
Bedankt: 69 keer

::steven:: schreef:Als jullie dergelijke #WazeWin hebben mag je dat altijd even delen op social media hé (@WazeBelgium)... of aan mij doorsturen via [email protected] :-D
Steven, goed dat je erover begint. Wie beheert die account op Twitter eigenlijk? Is dat het bedrijf Waze of zijn dat een paar hevige fanboys die de promotie en het onderhoud van Waze in België op zich nemen?

Persoonlijk vind ik de wijze waarop de beheerders van dit account zich ongevraagd mengen in conversaties op Twitter behoorlijk storend. Enkele voorbeelden:
https://twitter.com/WazeBelgium/status/ ... 7704325120
https://twitter.com/WazeBelgium/status/ ... 1006213121
https://twitter.com/WazeBelgium/status/ ... 6008347648
https://twitter.com/WazeBelgium/status/ ... 8053517312

Ik vind dat eigenlijk onprofessioneel, zelfs stalkerig gedrag. Denk een keer na of zo'n manier van 'promoten' geen omgekeerd effect heeft, dat heeft het in elk geval op mij.
EDPnet VDSL XL (Vectoring zone 2 DLM 100/30)
NL Ziet + VTM Go + VRT Nu
Mobile Vikings prepaid 15 (focus: data)
OVH VOIP + EDPnet VOIP
Pro Member
Pro Member

De WazeBelgium accounts op G+, Facebook en Twitter worden beheerd door enkele zogenaamde 'hevige fanboys', waaronder mezelf :-)
Het is de eerste maal dat we dergelijke reactie ontvangen, in tegenstelling tot verschillende positieve reacties die we spontaan ontvangen hebben, zoals mensen die aangeven dat ze de app naar aanleiding van het bericht geprobeerd en/of goed bevonden hebben. Zoals ook in enkele van je voorbeelden.
Niettemin vind ik het zelf wel belangrijk dat het niet over komt als "stalkerig gedrag" en toch zeker niet storend, dus ik vraag het naar aanleiding van je opmerking ook nog even na bij een ruimere groep...

Zijn er hier anders nog mensen die dergelijke posts 'stalkerig' vinden? Gezien we daarmee misschien wat off topic gaan, mag je het mij ook gerust via een andere manier laten weten...
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

Ik heb de indruk dat waze dodelijk is voor mijn batterij (< 2u). Zijn er nog mensen met dit probleem?
Kenw00t
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 346 keer
Bedankt: 250 keer

Tja, wat wil je, het scherm staat de hele tijd aan. Als je dit gebruikt is een lader in de wagen echt wel een must.
Afbeelding
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

brubbel schreef:Ik heb de indruk dat waze dodelijk is voor mijn batterij (< 2u). Zijn er nog mensen met dit probleem?
Terwijl je scherm aan staat bedoel je? Dat is logisch want je scherm is de grootverbruiker.
Of bedoel je ondanks dat Waze niet aanstaat / met scherm uitstaat?

Zoals BASE het zegt op hun Go Mobile site. "Waze. Gratis, maar vreet wel batterij."
http://www.gomobile.be/getest/waze-de-s ... htm?lng=nl
brubbel
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
Bedankt: 167 keer

De telefoon wordt gewoon ook heet. Ik kan met gemak 3 uur netflix kijken, dus daar ligt het niet aan.
butskristof
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
Bedankt: 98 keer
Contacteer:

Idem hier, batterij is niet zo'n probleem met powerbank in de auto maar mijn iPhone wordt wel enorm warm.. Eigenlijk ook logisch aangezien hij tegen de voorruit plakt en dan met het weer van de afgelopen dagen..
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

brubbel schreef:De telefoon wordt gewoon ook heet. Ik kan met gemak 3 uur netflix kijken, dus daar ligt het niet aan.
Jep, is denk ik normaal.
Scherm aan / ruit (zonlicht soms) / GPS continu actief. Die laatste merk ik bij mijn OnePlus One ook wel.
Dus ja.. Je batterij vindt Waze zeker niet tof en als je je toestel koel wilt houden kan je die ook beter niet opstarten ;-) Maar ik vermoed dat dat bij alle GPS apps het geval is.
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

brubbel schreef:Ik heb de indruk dat waze dodelijk is voor mijn batterij (< 2u). Zijn er nog mensen met dit probleem?
Ik ben na een uur zo'n 20-25% batterij kwijt op m'n Xperia Z.
bruma
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 80 keer

Mobiel internet, GPS en wat rekenkracht leveren al een hoop warmte, en bijhorend verbruik, samen met nog een beetje zon gaat de interne temp boven zijn max zodat het opladen (ook met warmteontwikkeling) gestaakt wordt, geldig bij al mijn geinstalleerde routeplanners (Waze, maps, michelin, mappy free, copilot en tomtom).
Pro Member
Pro Member

jnsvr schreef:
Terwijl je scherm aan staat bedoel je? Dat is logisch want je scherm is de grootverbruiker.
Of bedoel je ondanks dat Waze niet aanstaat / met scherm uitstaat?

Zoals BASE het zegt op hun Go Mobile site. "Waze. Gratis, maar vreet wel batterij."
http://www.gomobile.be/getest/waze-de-s ... htm?lng=nl
Niet enkel je scherm, maar in principe maak je ook voortdurend gebruik van je data verbinding, GPS-ontvangst, ...
Ik denk dat er zeker wel nog mogelijkheden zijn om het batterijverbruik naar beneden te krijgen, maar kan zelf wel niet echt klagen van het verbruik op de toestellen die ik al heb gehad (HTC One X, HTC One M7, HTC One M8, Nexus 6, Samsung Tab 4 Pro 10.1)

Daar ik een brodit in de auto heb, geplaatst op een van de ventilatoren, vangt ie rechtstreeks koude lucht, wat misschien verklaart waarom ie meestal niet zo warm aanvoelt :-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

ik blijft tom tom verdedigen. veruit mooiste schil van allemaal en duidelijke visuele weergave. Berekeningen die hij maakt ook logischer dan de Waze versie (ja, ik draai deze regelmatig rond de kerktoren, en dan zie ik verschil.) De Lumia 635 van dochterlief van met nokia drive eens geprobeerd....amai, die berekening klopte helemaal niet...en deed me omrijden, terwijl al half jaar een nieuwe oprit was aangelegd....nee dus...(hier al voorheen uitgelegd)

En bij tom tom kan je ook milieuvriendelijkste route (dus waar je minst brandstof mee verbruikt kiezen, wat bij waze niet kan). Heb files ontweken, die bij waze er niet opstonden (vb. bij een brug die hier regelmatig openstaat en een file aangaf....waze niets)

Juist vandaag een mooie update van tom tom Go gekregen. en binnenkort naar buitenland, en geen probleem met data (die momenteel nog duur is hé).
45 € voor 3 jaar met regelmatige mapupdates, verkeersinformatie en flitspalen. Peanuts...ik heb de prijs van 2001 nog gekend...en die was niet van de poes. Nu koop ik hem zonder probleem legaal. :-D zeker voor mobistar klanten die hun belkrediet niet opkrijgen :-D

https://play.google.com/store/apps/deta ... vapp&hl=nl

enige minpunt is dat je met de oude tom tom kon van A naar B route ingeven (zonder dat je gps moest aanstaan, gewoon om te zien hoe ver het rijden was makkelijk), Ook kon je -als je op reis ging- verschillende punten ingeven, nu moet je manueel punten als favorieten instellen, en dan nummeren....

Ook verwittigd worden bij snelheidsovertredingen is meegenomen (niet mogelijk bij waze)

Ik gebruik een externe bluetooth gps muis van een paar jaar oud (vorige wagen lukte ontvangst van interne gps smartphone niet)
http://www.qstarz.com/Products/GPS%20Pr ... 18XT-F.htm
Lower power consumption up to 42hrs navigation time
10Hz update rate: Update GPS satellite data per 0.1 second
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Ik ben ook wel zeer te vrede van de tomtom go app. Met 3 auto's vertrokken en ik was als eerste thuis, andere 2 auto's moeten 20km verder zijn en waren 2 uur later thuis (alles zelfde route behalve laatste stuk E19). De andere vonden het eerst raar dat ik van de autosnelweg afging, maar ze hadden snel door waarom :p. Sindsdien blijven ze mij altijd volgen en heeft mijn broer de tomtom ook aangekocht, wij hebben het al aan de vermeden files terugverdiend. Waze is goed maar het oog wil ook wat.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het oog? Het moet je toch gewoon zo snel mogelijk van a naar b brengen...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
TiTanium
Moderator
Moderator

Niet iedereen heeft dezelfde mening ;) En de volgende punten bedoel ik wat voor mij "het oog wil ook wat" wilt zeggen:
  • Rijbaanhulp bij tomtom is zeer duidelijk.
  • Veel mooier en duidelijker uitgewerkt.
  • Het intekenen is duidelijk wat voor wat staat (vertraagd verkeer, stilstaand verkeer, ongeval, stilstaande voertuig of panne...)
  • Bij trajectcontrole houdt hij uw gemiddelde snelheid bij. (bij waze weet ik het niet meer)
€ 15/jaar (bij 3 jaar abo) is zo snel terug verdiend, zelfs in mijn geval bij de eerste rit naar de kust!
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

TiTanium schreef:Bij trajectcontrole houdt hij uw gemiddelde snelheid bij. (bij waze weet ik het niet meer)
Waze heeft geen traject controles. Flitsservice heeft wel mooi en goed aangegeven traject controles.
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Euh, Waze draait enkel op je smartphone, naar welke GPS zou je dat dan moeten sturen?!
Waze neemt standaard wel bv je afspraken in je agenda/Facebook evenementen over, als je er een adres hebt ingezet kan je zo snel navigeren.

Trouwens, de horror dat "iedereen" je inhaalt :roll: Maar goed, dat is een andere discussie.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer

Ik heb nu al een paar keer Waze gebruik, nav dit topic.
Flitsers etc interesseren me niet echt, aangezien ik toch niet (structureel) te snel rij. Ik heb wel interesse in filles en ongevallen etc.
Gisteren langs de werken op de E19 en de voorspelde aankomsstijd was 100% correct. Ook als hij zei dat de file nog x minuten ging duren, was dat correct.

Nice!
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster

Ok, nu terug simpel de discussie Google Maps & Waze.
Laat de discussie over het snel rijden maar achterwege.
Sinister
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 39 keer

Amen 2 that :)
TiTanium
Moderator
Moderator

Voor de discussie te snel rijden, al dan niet via teller of gps auto: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=1&t=45323
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Daarnet vertrokken in Diegem, normale route is dan E19 en nadien R6.
Waze zei: via deze route kom je aan om 19:00 (via Haacht en Rijmenam etc).
En opnieuw: exact om 19u draaide ik de oprit op. Nergens te hard gereden, geen zotte manoeuvres moeten doen. Gewoon gevolgd wat ze voorstelden en hopla :).

+1 Voor Waze.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Waze is daar inderdaad heel sterk in, vaak vertrek ik voor 1 of 2 uren route en kom ik op één minuut na op het juiste tijdstip aan. Werkt enkel niet als het in Brussel overal vast zit, hij heeft het wat moeilijk met de tunnelkes (geen GPS-signaal vaak).
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Das wel fijn.
Wil ik het afsluiten van een straat melden in Waze:
Dit segment is gelocked Je moet een level 2 editor zijn om dit segment te bewerken.
Hoe word je L2, door meer map edits te doen.
Catch22 :bang:

Er is ook geen manier om dit te melden, dat dan een L2 ernaar kijkt en al dan niet accept.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 190 keer

Een wegafsluiting (voor wegenwerken) moet gebeuren door minstens een L4. Je kan voor je eigen level wel restricties invoeren, maar die zijn bedoeld voor regelmatig terugkerende zaken, zoals de wekelijkse markt bv.

Je kan zo'n wegenwerken steeds melden in het forum: https://www.waze.com/forum/viewforum.php?f=718 of gebruik maken van het Slack platform: https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=149&t=121775

L2 worden is echt niet zo moeilijk, 1000 edits doen. Vanaf L3 beslist de community in de BeNeLux.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

1000 edits?
Dat is elke dag een edit, 3 jaar lang.
Er zijn wel wat werken enzo, maar L2 zal ik op die manier nooit halen :) (niet dat dat een doel op zich is)
Pro Member
Pro Member

1000 edits is de richtlijn van Waze, net zoals er ook richtlijnen zijn voor de andere levels... Maar indien we merken dat iemand relatief op de hoogte is van hoe hij bv. een unlock kan vragen, of wat een beetje het concept en de richtlijnen zijn van het bewerken van de Waze kaart, maken we iemand ook vlot zelf L2 hoor... Dus hoeft niet strikt genomen 1000 edits te zijn. We weten immers dat de kaart in Belgie relatief ok en volledig is en dan wordt het natuurlijk ook steeds moeilijker om die vooropgestelde richtlijnen van Waze te halen.
Deelnemen aan een Map Raid is natuurlijk ook mogelijk... Dan haal je zo 1000 edits ;-)
conexio
Plus Member
Plus Member
Bedankt: 15 keer

Heeft er iemand wel eens ViaMichelin navigation gebruikt?
Ik heb die geïnstalleerd omdat ik Waze niet geïnstalleerd kreeg en ben er best tevreden over.
Mooie kaarten (dezelfde als de papieren Michelin kaarten) en duidelijke aanwijzingen.
Hij overschat op langere trajecten wel vaak de reistijd. En nee, ik rij niet te hard.
heist_175
Elite Poster
Elite Poster

Je kan toch nooit een community vervangen?
Al die mapedits bij Waze, daar doen ze bij Michelin wel even over om dat allemaal te verwerken.

Bv: vandaag is het natourcriterium in Heist-op-den-Berg.
Er zijn enkele Waze'ers die de afgezette route geblokkeerd hebben, zodat Waze geen route aangeeft die tijdelijk niet beschikbaar is.
Waze
Google Maps
ViaMichelin
diederik
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 8 keer

Hier in Frankrijk al iedere dag waze gebruikt. Buiten een foute of 2 (wegen niet voor auto's) zeer accuraat en duidelijk
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

De na-tour derny in Antwerpen die morgen doorgaat, zal ook op de kaart staan :)

Iedereen kan dit trouwens vrij gemakkelijk doorgeven via een openbare sheet, meer info kan je hier vinden: https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=718&t=102678

Als het een echt groot event is, ik denk maar aan bepaalde festivals of grote festiviteiten, die ook aandacht verdienen op de algemene Waze grote evenementen pagina: https://www.waze.com/forum/viewtopic.php?f=1130&t=81533

Kortom, iedereen kan eigenlijk heel gemakkelijk wegafsluitingen doorgeven. Ok, veel kans dat je ze zelf niet kan ingeven, maar met doorgeven is de community ook al enorm geholpen (community = ook jezelf dus). Als vele mensen dit doen voor een regio die ze goed kennen, dan bespaart het de editors die het kunnen ingeven enorm veel tijd. Zij doen dit trouwens zeker niet voor punten, want ze krijgen er geen voor het ingegeven van de closures :)

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster

diederik schreef:Hier in Frankrijk al iedere dag waze gebruikt. Buiten een foute of 2 (wegen niet voor auto's) zeer accuraat en duidelijk
Frankrijk heeft een heel grote community. Dat die kaart nog niet volledig op punt staat, begrijp ik ergens niet. Maar goed, daar kunnen we zelf ook niets aan doen, buiten melden wat we zelf fout zien ;)

krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

::steven:: schreef:1000 edits is de richtlijn van Waze, net zoals er ook richtlijnen zijn voor de andere levels... Maar indien we merken dat iemand relatief op de hoogte is van hoe hij bv. een unlock kan vragen, of wat een beetje het concept en de richtlijnen zijn van het bewerken van de Waze kaart, maken we iemand ook vlot zelf L2 hoor... Dus hoeft niet strikt genomen 1000 edits te zijn. We weten immers dat de kaart in Belgie relatief ok en volledig is en dan wordt het natuurlijk ook steeds moeilijker om die vooropgestelde richtlijnen van Waze te halen.
Deelnemen aan een Map Raid is natuurlijk ook mogelijk... Dan haal je zo 1000 edits ;-)
Wat is een Map Raid dan juist?
Die edits is mn grootste struikelblok : ik wil ook regelmatig iets editten maar op de baan ga ik dat niet doen, en eens ik op de bestemming ben vergeet ik dat gewoon...

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik veronderstel dat het met een groepje mensen systematisch een gebied controleren is.

Ik heb destijds eens aan dergelijk event mee gedaan van OpenStreetMap.org ... stad verdelen in sectoren en iedereen te voet op pad met een fototoestel, pen en papier (om nadien alles te corrigeren).
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”