Onze alom gekende is niemand minder als Marijn Devalck.
Gelukkig kwam hij er heelhuids vanaf,...Chapeau voor die man, je moet het toch maar doen
![Exclamation :!:](./images/smilies/icon_exclaim.gif)
![Thumbs Up :thumbs:](./images/smilies/icon_thumbs.gif)
héhé...eindelijk iemand die gezien heeft dat er daar nog tussenstaan buiten Boma...jan28 schreef:... want dan gaat Katja Retsin ijsberen in de zee in badpak.Veel leuker om zien dan Boma die naar beneden komt.
Teebee schreef:En ik krijg het schi*t van mensen die in mijn omgeving roken, en niet stoppen als ik zeg dat het me stoort.
Het is mijn leven om te verknoeien, en niet het hunne, de rokers, om het mijne nog wat korter te maken.
Dat er maar snel 10.000 andere rokers zich melden om te stoppen want dan gaat Katja Retsin ijsberen in de zee in badpak.
Veel leuker om zien dan Boma die naar beneden komt.
en ik doe wat ik wil en dat is misschien inderdaad ongezond maar dat is dan MIJN keuze. Begin echt het schijt te krijgen aan onnozele regels eigenlijk en mensen die gewoon meelopen met den hoop!
Nob schreef:en ik doe wat ik wil en dat is misschien inderdaad ongezond maar dat is dan MIJN keuze. Begin echt het schijt te krijgen aan onnozele regels eigenlijk en mensen die gewoon meelopen met den hoop!
Het is niet alleen vervelend... er komt ook nog is bij dat jij zoveel procent meer kans hebt op longkanker... en als je dan dan hebt, wie moet dan bijdragen in de kosten? Juist ja, de niet-roker.
Mijn part smijten ze alle rokers van de ziekteverzekering/mutualiteit, wordt die ineens een stuk betaalbaarder.
greetz,
Nob
Dan gaan we ineens alle frieten en vette troep ook afschaffen want dat veroorzaakt hart en vaatziekten, te hoog cholesterolgehalte enz. Want de mensen die gezond eten die boeten dan ook eigenlijk.
Kan nog voorbeelden opnoemen maar inderdaad een roker is storend soms. Maar ik vind de acties eigenlijk allemaal wat overdreven.
Als ze nu eens beginnen met die spullen(nicotineplijsters, pillekes, ...) voor rokers te laten stoppen goedkoper te maken. Een dooske kost nu bijna 100€, en ne verstokte roker heeft daar niet genoeg mee om te kunnen stoppen.
meon schreef:Ik vraag het me trouwens af eh, die gaan dus elke 30, 45 minuten buiten roken voor 5 à 10 minuten. De werkgever betaalt maar. Ik neem niet eens middagpauze. Eerlijk eh? Begin dan ook te roken of wat is de boodschap?