Opdat het project zou kunnen doorgaan, hebben we een aantal engagementen nodig. Eens deze engagementen zijn aangegaan, zullen we officieel lanceren. Je kan een engagement aangaan door me via privaat bericht te contacteren. In ieder geval moet je bereid zijn om me je naam en GSM-nummer te bezorgen voor een persoonlijk contact, indien je dit evenement mee wil helpen organiseren. Deelname kan "anoniem", hoewel daar op de dag zelf natuurlijk weinig van over blijft

[*] aantal verwachte deelnemers: je kan stemmen in de poll om aan te geven of je al dan niet zou deelnemen. Dit is puur indicatief maar geeft ons wel een idee van de grootteorde. Gelieve hier dus waarheidsgetrouw op te antwoorden. Niet vergeten dat we een deelname in de kosten gaan moeten vragen
[*] plaats: wie zou bereid zijn om dit evenement te "hosten"? Vereisten zijn om een open ruimte te hebben waar toch wel wat volk op kan passen met liefst ook een oplossing in geval van slecht weer. Ik denk dan bijvoorbeeld aan een boerderijtje of zoiets. We kunnen je eventueel wel een kleine vergoeding geven voor een aantal nevenkosten die je zou hebben
[*] koks: ik las dat er wel wat amateur-BBQkoks op het forum zijn dus dat komt wel goed, denk ik. Graag bevestiging van wie wil aan de barbecue staan

[*] nevenactiviteiten: ideeën zijn welkom. Al dan niet educatief
[*] prijs: we zullen een forfait vaststellen per deelnemer dat zo klein mogelijk zal zijn. Er wordt geen enkel winstbejag nagestreefd. Betalende nevenactiviteiten zullen facultatief zijn maar wel op voorhand te reserveren en te betalen. Inschrijvingen zullen minstens 10 dagen op voorhand moeten bevestigd en voldaan worden, kwestie van voor geen al te grote verrassingen te staan. In geval van niet volledig gebruikt budget zal het saldo worden teruggestort, tenzij de deelnemer beslist dit te schenken voor de werkingskost van Userbase (anonieme afhandeling)
* Uitgezonderd de systematische trolls, die enkel mogen komen indien ze een ezelspak aan hebben dat past bij hun ezelshoedje