Sinds ik mijn versatel abbo always more ADSL heb ben ik nog nooit boven de 55kb/sec geraakt via http://speedtest.versateladsl.be
overdag is dat steeds +-28kbsec nooit hoger
Gebruik zelf een speedtouch home modem in expert mode
Volgens Belgacom technieker staat mijn profiel op 1.1mbits&256kbit upload.
Heb een ticket geopen via helpdesk maar hier nog geen feedback van gekregen.
Zijn er mensen die hetzelfde probleem hebben? en is dit reeds opgelost bij jullie.
Als dat zo blijft doorgaan zou dat wel triestig zijn hoor.
Versatel alway more ADSL max 25-35 kb/sec
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Doe eens een speedtest van userbase.be
Hierbij alle snapshots van mijn modem configuratie via speedtest adslbox of versateladsl.... altijd dezelfde snelheid rond de 25-35 kb/sec
http://home.versateladsl.be/vt648990/
http://home.versateladsl.be/vt648990/
Always have a bright look at life
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
CableT3 schreef:Hierbij alle snapshots van mijn modem configuratie via speedtest adslbox of versateladsl.... altijd dezelfde snelheid rond de 25-35 kb/sec
http://home.versateladsl.be/vt648990/
Denk dat de conclusie dan ook eenvoudig is... er is gewoon een probleem bij Versatel. Je testen met Skynet geven duidelijk aan dat het probleem alvast niet in je PC zit... dus indien je effectief sync hebt op 1.1 Mbit, moet je toch een 100 a 120 KByte/s halen.
Was Versatel ook geen provider die unlimited gaf
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Die laatste test, via skynet .. ik neem aan dat je daarbij fysiek op een andere lijn zijt gaan aansluiten? Als je op de juiste waarden synchroniseert (1,1 mbps, 256 kbps down) kan het nog steeds zijn dat het de lijn zelf is die nergens op trekt en dus de schuldige is ...
Maar in het verleden (zie ook een aankondiging van mij een hele tijd geleden) is al gebleken dat ze de VP's pas upgraden na klachten van performantieverlies, dus je zal in elk geval dit probleem bij Versatel moeten melden.
Maar in het verleden (zie ook een aankondiging van mij een hele tijd geleden) is al gebleken dat ze de VP's pas upgraden na klachten van performantieverlies, dus je zal in elk geval dit probleem bij Versatel moeten melden.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
meon schreef:Als je op de juiste waarden synchroniseert (1,1 mbps, 256 kbps down) kan het nog steeds zijn dat het de lijn zelf is die nergens op trekt en dus de schuldige is ...
Mag je er niet vanuit gaan dat je sync hebt op 1.1 Mbps... dat hij dat ook geeft (als de capaciteit er natuurlijk is langs de andere kant) ?
- spacekiek
- Elite Poster
- Berichten: 1182
- Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
Lijkt me inderdaad een serieus probleem langs Versatel hun kant ... ik heb al weken snelheden @ 110Kb/s zonder problemen. Probeer eens te bellen ... bespreek de situatie grondig en laat je zomaar niet afschepen door de helpdesk. (bel de technische helpdesk) Vraag je dossiernummer en spreek een datum af wanneer je mag terugbellen en doe dit ook ... Blijven bellen tot het opgelost is!
Beste,
Onze technische dienst buigt zich over uw snelheidsprobleem. We laten u zo snel mogelijk iets weten. Het dossiernummer is TF061135.
Heb reeds gebeld naar de techinsche dienst 17/12 , ze gingen het onderzoeken en terugbellen nog steeds niets gehoord.
Als er iemand anders problemen heeft & belt naar technische dienst vraag eens de status van mijn ticket aub!
Dan spaar ik mij de kosten 0900-nr uit.
Heb hier ook nog een Speedtouch home USB liggen (groene vis)
Weet er soms iemand of het mogelijk is deze te gebruiken voor Versatel adsl PPPoA?
Onze technische dienst buigt zich over uw snelheidsprobleem. We laten u zo snel mogelijk iets weten. Het dossiernummer is TF061135.
Heb reeds gebeld naar de techinsche dienst 17/12 , ze gingen het onderzoeken en terugbellen nog steeds niets gehoord.
Als er iemand anders problemen heeft & belt naar technische dienst vraag eens de status van mijn ticket aub!
Dan spaar ik mij de kosten 0900-nr uit.
Heb hier ook nog een Speedtouch home USB liggen (groene vis)
Weet er soms iemand of het mogelijk is deze te gebruiken voor Versatel adsl PPPoA?
Always have a bright look at life