Dat wist ik dus nog niet.Goztow schreef:Als je hovert over de afbeelding onder "nuttige posts" die onder je naam staat, dan krij jeh et aantal positieve beoordelingen die je kreeg te zien.
Dat is ook niet de bedoeling van mijn vraag. Ik zou de persoonlijke stats dan ook enkel voor de gebruiker zelf zichtbaar maken. Competitie of leaderboards lijken me zinloos.Goztow schreef:We wensen dat ook niet als een vergelijkingsmiddel te organiseren en in die zin zullen we dat ook niet doen, denk ik.
Ik zag nu gewoon in het userdashboard een lijst van 100 eigen berichten die beoordeeld werden door anderen. Ik dacht gewoon: "ha, ze zullen indertijd snel snel een query in elkaar gestoken hebben, misschien kunnen ze er de totalen en/of verhouding ook nog bijzetten". Het lijkt me gewoon een logisch vervolg daarvoor, anders zie ik ook niet in waarom die pagina daar staat.
Juist, maar dat "in de verf zetten" zie je enkel als je het onderwerp al aan het lezen bent, en dan nog wel op de juiste pagina. Mijn bedoeling van mijn eerste vraag is om een pagina te maken waar de best beoordeelde berichten van heel userbase komen te staan. Ik heb onlangs nog een onderwerp ontdekt waar de startpost volledig in het groen stond wegens nuttige bijdrage, maar die kende ik dus nog niet. Jammer, want de inhoud is zodanig interessant dat ik die jaren geleden wel al kon gebruiken. Alles is niet altijd even gemakkelijk terug te vinden op dit forum...TiTanium schreef:Volgens mij is dat net het belangrijkste van deze functie dat mensen iets in de verf kunnen zetten of blokkeren.