![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Wel spijtig dat ze het afvoeren, gelukkig dat ik het nog heb
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Inderdaad. Ze zitten zelf een beetje vast met hun hogere abonnementen. Wie neemt er nu nog Smart+ 35?! Geeft amper voordelen tov Smart+ 25.Vaganzza schreef:Ik heb dan blijkbaar gemist dat de smart+ 25 met 2 GB data is tegenwoordig?
Met 20 euro aan krediet op Generation Connect kan je 80 minuten bellen.mgo72 schreef:Sinds wanneer? Heb nog vorige week herladen?
Tenzij je grandfathered in bent, dan blijf je van die formule genieten.jnsvr schreef:Met €20 herladen kan je niets meer bellen want het bestaat niet meer..
waar ik niks kan meedoen want ik zit steeds op onze camping op edge, dus mobistar trekt op niksVaganzza schreef:PS: Mobistar is 4GB aan data voor 15 euro sinds vorige week
ik heb internet on mobile uit getest met een nieuw nummer want ik kan niet terug keren moest het slecht zijn omdat GC niet meer bestaat.pm schreef:Ik ben ook al zeer lang generation connect klant, maar denk ook te switchen naar internet on mobile.
Enkel die 10MB roaming die oploopt tot 100MB ging ik missen maar nu zie ik net dat je bij internet on mobile de optie "Travel Data Daily 100MB" kunt activeren voor 5€/dag!
Lijkt me een ideale vervanging voor de roaming bonus van generation connect!
deze 80 minuten bellen, is dat naar alle netwerken ? ik en mijn vrouw hebben beiden generation conneckt en vanaf pasen herladen we die iedere maand tot november, dan is dat gedaan, omdat we toch alle dagen zijn en het camping seizoen dan gedaan is. want thuis bellen we toch naar alle vaste lijnen en gsm zoveel we willen voor 7,50 per maand.meon schreef:Met 20 euro aan krediet op Generation Connect kan je 80 minuten bellen.mgo72 schreef:Sinds wanneer? Heb nog vorige week herladen?Tenzij je grandfathered in bent, dan blijf je van die formule genieten.jnsvr schreef:Met €20 herladen kan je niets meer bellen want het bestaat niet meer..
grandfathered wat wil je daarmee bedoelen ?meon schreef:Met 20 euro aan krediet op Generation Connect kan je 80 minuten bellen.mgo72 schreef:Sinds wanneer? Heb nog vorige week herladen?Tenzij je grandfathered in bent, dan blijf je van die formule genieten.jnsvr schreef:Met €20 herladen kan je niets meer bellen want het bestaat niet meer..
Correct, dat is ATAN (any time, any network), binnen België.murdock schreef:deze 80 minuten bellen, is dat naar alle netwerken ?
Ik ken de Nederlandse term niet, maar: http://www.wikiwand.com/en/Grandfather_clausemurdock schreef:grandfathered wat wil je daarmee bedoelen ?
Maw, het principe dat je van afspraken uit het verleden nog steeds gebruik kan maken, ook al zijn ze niet meer actueel beschikbaar.A grandfather clause (or grandfather policy) is a provision in which an old rule continues to apply to some existing situations while a new rule will apply to all future cases.
5 euro per dag is gewoon duur in mijn ogen.pm schreef: Lijkt me een ideale vervanging voor de roaming bonus van generation connect!
ik herlaad deze nog steeds zelf iedere maand manueel, vanaf november tot Pasen herlaad ik niet omdat ik dan geen mobiel internet gebruik.MClaeys schreef:5 euro per dag is gewoon duur in mijn ogen.pm schreef: Lijkt me een ideale vervanging voor de roaming bonus van generation connect!
Bij mij is GC nog steeds met autoreload, krijg dus nog steeds die bonus, al mogen ze wel eens met een alternatief komen. Het bestaat nu toch al een aantal jaren (en inmiddels zelfs niet meer) zonder update/alternatief.
De per dag is er mij te veel aan en maakt het duur. Als ik een week in het buitenland ben is dat 7 x 5 euro ook al gebruik ik misschien maar een paar MB per dag om even snel iets te zoeken of een mail te lezen.Vaganzza schreef:Je vindt 5 euro voor 100MB te duur, maar betaalt zelf wel omgerekend 50 euro (= (20 - 15) x 10) om diezelfde 100MB op te bouwen (en dan nog gespreid over 10 maanden + slechts de helft aan binnenlandse data)... Niet echt logisch om te zeggen dat je dat dan duur vindt.
voor mij is proximus beter hoor. ik hoor veel klagen over mobistar met slecht bereik enzzz.proximusboyke schreef:murdock het is niet omdat het op die plaats niet goed is dat het op niks trekt.
Ik doe veel testen en eerlijk mobistar is veruit de beste, ook al geef ik da nie graag toe
Ik dacht ergens gelezen te hebben dat die roaming bundel cumuleert als je op tijd een nieuwe dag activeert, maar zoals ik ook al zei: voor sporadisch gebruik (dus af en toe een dag in het buitenland) is dit een zeer goede oplossing. Voor langere periodes is een andere oplossing beter idd. Maar wie weet komen ze ook met andere roaming bundels. Maar dan nog kan je voor 60 EUR/jaar 1,2 GB roaming aankopen ofwel voor 12 dagen om aan dezelfde prijs als Proximus te komen (en per maand 2GB data meer te kunnen verstoken). Zo kan je ook de rekening makenMClaeys schreef:De per dag is er mij te veel aan en maakt het duur. Als ik een week in het buitenland ben is dat 7 x 5 euro ook al gebruik ik misschien maar een paar MB per dag om even snel iets te zoeken of een mail te lezen.Vaganzza schreef:Je vindt 5 euro voor 100MB te duur, maar betaalt zelf wel omgerekend 50 euro (= (20 - 15) x 10) om diezelfde 100MB op te bouwen (en dan nog gespreid over 10 maanden + slechts de helft aan binnenlandse data)... Niet echt logisch om te zeggen dat je dat dan duur vindt.
Ik weet dat ze het gaan afvoeren, ik verwacht ook geen update van het abonnement, ik hoopte alleen dat men ondertussen met iets vergelijkbaar was gekomen. Tijd dat roaming data is afgeschaft, dan is dat probleem er niet meer en kan ik perfect naar iets anders.
Volgens hun site krijgt iedereen toegang tot 50MbpsJoskeVermeulen schreef: foutje: GC is NIET capped op 25Mbps dl tov de abo's