SurfADSL nieuwe mogelijkheden vanaf volgende week

Hebt u vragen of opmerkingen over de speedtest? Deze kan u hier plaatsen
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

joostieke schreef:Haha.. da's toch te gek om te geloven? Dat ze hun site niet updaten om een toevloed van nieuwe klanten te vermijden!


Ik zei, groot gebruikers he. Wat zou je liever hebben, 50 klanten die 20gb account nemen ( en deze zelf niet tot de max gebruiken ) of 10 klanten die 100gb afnemen ( en met meer kans dat ze wel hun max halen ). Die 50 kleingebruikers = meer voordelig. Ik heb de toestand gezien met Telenet hun redenering in het verleden vs grootgebruikers en vele isp's delen die mening. En genoeg mensen in dit forum hebben gezien wat een effect een toevloed van grootgebruikers heeft op je netwerk als je fup of unlimited of hoge volumns toelaat op je netwerk, wanneer je nog een klein isp bent ... idd, maanden van snelheidsproblemen, en een reputasie die niet erg goed meer is.

Denk je dat ze van dag op dag ineens hun netwerk capasiteit kunnen uitbreiden. Nee hoor, dat heeft altijd tijd nodig. Er zijn in dit forum genoeg voorbeelden van het effect & providers die maanden geplaagt zijn omdat ze te veel mensen binnenkregen die afkwamen op de volumns.

Je kan gelijk hebben, mechien doen ze de moeite niet om hun website te updaten uit onkunde, of mechien doen ze het omdat ze slim genoeg zijn om vooruit te plannen.

En je punt 2 ... no offence, maar het is al een paar keer voorgevallen dat de info out of date is, zelf bij deze grote providers.

Punt 3 ... so. hoeveel isp's zijn er waar de verschillende interne diensten weten wat de andere interne diensten doen. Niet veel ...

Ik ben nog liever optimist & mis dan er vanuit te gaan dat iedere nieuwe isp direct bemant is met onbewame mensen ...
joostieke
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2004, 11:34

Heb ik dan ooit gezegd dat de mensen daar onbekwaam zijn? Ik stel gewoon bepaalde zaken vast he, heel wat anders..

Ik weet niet of je soms een krant leest, maar in elke krant die dagelijks verschijnt staat er ergens wel een fout in, zo dus mogelijk ook ergens op een van de honderden pagina's op sites als Skynet/Telenet waarbij hun portals om de paar uur worden bijgewerkt. Maar bij SurfADSL zijn we nu reeds meer dan een jaar naar diezelfde 5 pagina's aant gapen. Je leest toch geen jaar aan een stuk elke dag diezelfde krant?

Komaan.. is dat dan
omdat ze slim genoeg zijn om vooruit te plannen.
:roll:

HALLO SURFADSL, IS DAAR IEMAND :cry:

. . .
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Ter info.

Ik heb zojuist mezelf een 80GB account besteld met 4Mbits/0.5Mbits up/down.

De rede dat de 80gb & 100gb accounts niet op de site staan, is omdat het custom accounts zijn. Blijkbaar kan me accounts aanvragen volgens je noden.

Ter info, het koste mij 72.5 euro voor 80gb / 4Mbits / 0.5mbits.

Ik moet toegeven, de helpdesk was zeer vriendelijk. Het was iemand van waalse origine ( een frans accent viel op ) maar de op gebied van zijn nederlands, niets op aan te merken ... perfect.
Gebruikersavatar
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Berichten: 164
Lid geworden op: 30 jul 2004, 09:48
Locatie: Gent
Contacteer:

Arqentus schreef:Ter info.

Ik heb zojuist mezelf een 80GB account besteld met 4Mbits/0.5Mbits up/down.

De rede dat de 80gb & 100gb accounts niet op de site staan, is omdat het custom accounts zijn. Blijkbaar kan me accounts aanvragen volgens je noden.

Ter info, het koste mij 72.5 euro voor 80gb / 4Mbits / 0.5mbits.

Ik moet toegeven, de helpdesk was zeer vriendelijk. Het was iemand van waalse origine ( een frans accent viel op ) maar de op gebied van zijn nederlands, niets op aan te merken ... perfect.


ik heb het 50GB abo en idd, als je belt krijg je alle info die je nodig hebt.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
joostieke
Starter
Starter
Berichten: 13
Lid geworden op: 17 nov 2004, 11:34

Ok, dan bel ik in het weekend eens.. iemand een idee hoe lang het duurt eer de overschakeling van Skynet naar SurfADSL geregeld is? Kwestie van geen week zonder internet te zitten... Ik had begrepen dat ik Skynet zélf best niet op voorhand inlicht, kwestie van geen pesterijen te moeten ondergaan en reeds vroeger dan voorzien van 't net te liggen..
Maar dus, iemand een idee hoe lang ik mn internet kwijt zou zijn?

tnx 8)
MaRtO
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1250
Lid geworden op: 26 nov 2003, 20:33
Locatie: BE

Eigenlijk maar 2 dagen, bij mij was het in het weekend.
En als je dan internet hebt bellen ze eens naar je gsm op telefoon thuis.
Genghis
Pro Member
Pro Member
Berichten: 227
Lid geworden op: 08 dec 2003, 21:32

mij hadden ze wijsgemaakt "Normaal maximum een paar uren "
tot zover hun geloofwaardigheid :???:

:x
Gebruikersavatar
Arqentus
Premium Member
Premium Member
Berichten: 575
Lid geworden op: 22 jul 2004, 18:04
Bedankt: 3 keer

Genghis schreef:mij hadden ze wijsgemaakt "Normaal maximum een paar uren "
tot zover hun geloofwaardigheid :???:

:x


Well, in werkelijkheid mag het maar een paar uur duren, maar belgacom is over het algemeen de grote blokeerder bij adsl aansluitingen / verhuizen. En nog meer als je van hun dienst durft weggaan ( aka skynet of naar kpn netwerk, dan durven ze je echt op de lange baan zetten ).
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Als je toch een abo kunt nemen naar je behoeften, zou ik dan een 3.3/384 met 30 gb kunnen hebben? En zou dit goedkoper zijn dan de 20 gb en gewoon doordownloaden tot 30 en dat ze die dan aanrekenen? :-)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Vrijdag eventjes gebeld ...

Zij krijgen momenteel teveel aanvragen voor nieuwe abonnementen.
Dat gaat voor volgens hun.

Ik vind het ook erg dat de site nog niet geupdate is.

Maar we wachten geduldig af op een alternatief van Scarlet One.

BTW: Wachttijd van Scarlet One zou reeds 6 weken zijn.

Dus probeert surfADSL de toevloed effe te vermijden heb ik de indruk ...

:-D :-) :-( :wink:
kazz
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 dec 2004, 15:34

Ik ben nu bij skynet adsl go, 10gb/maand en 3.3mbit down..
Hoe kan ik overschakelen op een surfadsl abbo van 4mbit met 20gb down?
Kost dit meer/minder?
Gaat dit effectief sneller dan mijn huidig abbo?
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

@kazz,
Dat kon je eenvoudig op de portal vinden, (middenste deel)
Maar ja, je bent nieuw lid sinds 22-12-2004 en dan vind je niet zo onmiddellijk alles.

Je kan deze topic raadplegen.
Afbeelding
Gebruikersavatar
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1899
Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer

Gewoon abonnement aanvragen.
Telefonisch eventueel melden dat je een abonnement wenst met 4 Mbit.

Prijs : 39,3 EUR.


kazz schreef:Ik ben nu bij skynet adsl go, 10gb/maand en 3.3mbit down..
Hoe kan ik overschakelen op een surfadsl abbo van 4mbit met 20gb down?
Kost dit meer/minder?
Gaat dit effectief sneller dan mijn huidig abbo?
Gebruikersavatar
bke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1008
Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer

Kazz heeft nog niet naar www.google.be => surfadsl gesurft neem ik aan? :|

PS: Welkom op het beste forum ever! 8)
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Plaats reactie

Terug naar “Speedtest”