Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Als ze voor vandaag redeemed moeten zijn kan je ze maar beter proberen nog proberen opmaken ;)
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

philippe_d schreef:Ik las op een ander Forum dat er zijn die Spotify Premium tot 2021 ge-activeerd hebben ...
Waar blijft Base die codes halen :-) ?
Nog een slim persoon op deze wereldbol :banana: :beerchug:
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

meon schreef:Als ze voor vandaag redeemed moeten zijn kan je ze maar beter proberen nog proberen opmaken ;)
Challenge accepted? ;-)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Heb nu ook 2,5 jaar gratis spotify :) thxs gmail !

Als je het reglement leest dan kun je vinden dat je meerdere malen mag deelnemen :)
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Ik heb mijn kinderen nu allebei ook maar een jaar Spotify kado gedaan, dan kan hun muziek bij mij uit de Google Play Music :)
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

Zoals ik dacht. Het meerendeel profiteert optimaal van deze kans.

En terecht natuurlijk.

Nu is het terug wachten op de haat berichten.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ik denk dat de haatberichten er vooral kwamen uit het feit dat je op die manier andere mensen hun kansen ontzegde, zeker toen het mooie liedje ineens gedaan bleek. Het mag nu echter duidelijk zijn dat, ondanks dat het precies wel al een paar keer 'plat' gelegen heeft, nog altijd iedereen optimaal kan blijven profiteren en er van andermans kansen ontnemen geen sprake is. Je mag er ook zeker van zijn dat dit nieuws ondertussen toch al wat verspreid geraakt is, en volgens mij toch honderden mensen enkele jaren Spotify zullen hebben.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

silencer schreef:Als je het reglement leest dan kun je vinden dat je meerdere malen mag deelnemen :)
Reglement is ook op verschillende punten niet echt consistent. Zo staat er ook dat wie onvolledige of valse adres/naam-gegevens invult, uitgesloten wordt van de wedstrijd. De wedstrijd kun je hierbij natuurlijk interpreteren als kans maken op de iPhone. Bovendien moet je zelfs nergens adres- of naamgegevens invullen.
Ook moet je de codes zogezegd ten laatste vandaag activeren, terwijl er in de voorwaarden staat dat de actie loopt van 28 oktober tem 9 januari. Als het al zo lang loopt, vind ik het al raar dat er al niet veel langer 'misbruik' gemaakt is van de actie. Of het kan ook zijn dat de codes veel minder snel minderden dan ze dachten en ze er dan maar mee rondgooien zoals nu het geval.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Eerste vermelding op Social Media door BASE lijkt 25 december te zijn ( Toen is het spelletje ook allemaal begonnen dat het mogelijk bleek te zijn dat iedereen hier aan kon deelnemen.

Voordien nergens via dat medium iets te bespeuren. Zag ook ergens iemand klagen dat die best op de hoogte wou gebracht worden hiervan als BASE-klant, dus een mailing lijkt voordien ook niet uitgestuurd te zijn.
euromusic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 9 keer

Het formulier is blijkbaar weg nu. Dus ik denk dat het er nu echt mee gedaan is :P
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Hier ook. Vraag is: heeft dit met die wedstrijd te maken, of is het nog altijd dit probleem : http://tweakers.net/nieuws/102198/spoti ... rades.html .

EDIT: volgens de support pagina lijkt het dus wel degelijk een probleem te zijn : https://support.spotify.com/nl/ .

"We're aware that some of our Premium customers may currently be receiving the Free service instead of Premium. We're very sorry about this and are working hard to solve this as quickly as possible.
2015-04-07 04:04:06 UTM"
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Oeh misschien valt alarm dan. Ik ben benieuwd !
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Dit probleem is zich enorm aan het spreiden... Heb gehoord dat er enorm veel mensen hierdoor getroffen zijn en dat het niet een kleine minderheid is. Het is in het bijzonder in de laatste 48u dat het eigenlijk erger geworden is. Op 30 Maart was het echt een kleine minderheid. Maar nu ze het proberen te fixen, maken ze het alleen maar erger. :bang:

De app op mobile werkt gelukkig nog en de gewone Windows-app geeft geen advertenties. Dus het is echt zuiver een bug in hun accountsysteem.

Ikzelf heb er ook "last" van zo te zien. Het heeft wel niks met vouchers te maken omdat andere mensen die nog nooit vouchers gebruikt hebben er ook last van hebben.
euromusic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 9 keer

Heb mijn mobiele app op offline gezet, gelukkig kan ik hem dus zeker nog 28 dagen gebruiken tot ze dit hopelijk oplossen :) If not dan neem ik gewoon terug betaalde premium.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Net even gecontroleerd, hier hetzelfde issue. Mijn premium is 'verdwenen' en offline playlist is niet meer bruikbaar. 'k Had beter de app niet opgestart blijkbaar want gisteren was er niks aan de hand. Intussentijd gebruik(te) ik Tidal als test. Hopelijk snel een fix.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Sorry, maar ik vind dit persoonlijk toch echt wel een grote blunder...

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

Wij hebben hier vroeger ooit een abonnement gehad van BASE waar Spotify in het abonnement inbegrepen was. Dit is ondertussen reeds anderhalf jaar opgezegd (geen bereik met BASE in huidige woning) en onze Premium blijft steeds actief.

Dankjewel BASE!
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

jnsvr schreef:Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
Ik heb wel een idee hoe dat komt als het om die gratis accounts gaat. :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Hmm, heb ook zo'n account aangemaakt door de actie van Base verleden jaar. Momenteel ook terug een Free user en geen Premium. Hopelijk vallen we niet door de mand en is het inderdaad een bug :-)
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Consider yourself "fallen through the basket". Alle info van de actie is gelogd en de fakers gaan zeker hun gratis premium niet kunnen opgebruiken.

Sommigen moeten altijd overdrijven natuurlijk en dan valt het op :wink:
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Argon
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1199
Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 41 keer

Ik vrees inderdaad dat we door de mand gevallen zijn (ik althans). Spotify account is nog altijd een Free en geen Premium meer...
Gebruikersavatar
Petervanakelyen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1614
Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
Bedankt: 169 keer

Idem hier. Jammer maar natuurlijk niet geheel onverwacht :)
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Hier ook (free ipv premium).

Echter: op het support forum van Spotify zie ik nog altijd meldingen komen van gebruikers die hun account onterecht van premium naar free hebben zien omschakelen... Even afwachten wat dat geeft.
Mijn gift cards staan echter wel nog in mijn account interface bij Spotify.

Misschien support eens contacteren :banana:
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

De misbruikte codes zijn bekend bij Spotify en gecancelled.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Kan goed zijn on4bam maar een bron zou wel aangenaam zijn :)
Anders blijft het speculatie
Afbeelding
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

From the horses mouth. Top spotify BE.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Ook content met de 3 maand gratis die we zo hadden hoor :).
Vind het overigens wel vreemd dat er vervolgens weer niet gewoon via mijn CC aangerekend wordt. Ik was al Premium en betaling gebeurde gewoon automatisch elke maand.
Dus het kan even goed zijn dat support manueel onze accounts zou moeten fixen (net zoals je op de forums leest) maar denk niet dat er iemand aan support gaat willen toegeven dat hij een paar tiental promo codes gebruikt heeft :).
Laatst gewijzigd door Tomby 10 apr 2015, 17:03, in totaal 1 gewijzigd.
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2472
Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

Bij mij was het toch al afgelopen, ik had 2 maanden, maar soit base moet hun systeem maar sluitend maken, code per sms sturen of bevestigingscode per sms was voldoende.

Op zich luister ik te weinig muziek, ik vind het een beetje duur.
LaserJet
Premium Member
Premium Member
Berichten: 552
Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 28 keer

toch ook goed gebruik gemaakt van Spotify de afgelopen maanden

en aan iedereen die ook codes wist te bemachtigen, goed zo :beerchug:

uiteindelijk hebben alle partijen er baat bij gehad :wink:
euromusic
Plus Member
Plus Member
Berichten: 103
Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 9 keer

Kvind het wel spijtig dat Base de codes heeft laten blokkeren, maar ik betaalde die 10 euro per maand toch ervoor al dus uiteindelijk was het een mooie bonus van 3 maanden :) (kga nu terug gewoon premium nemen)

En plus, Base had hun systeem maar wat beter moeten maken, het was uiteindelijk hun eigen fout. Technisch gezien waren we ook de ToS van de wedstrijd aan het volgen (1 code per emailadres)
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

cyberbozzo schreef:
Misschien support eens contacteren :banana:
Done
cyberbozzo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 727
Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 25 keer

Reeds reactie?
Zal morgen eens zien of ik ook tijd heb om een ticket open te doen.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

Nog steeds geen reactie ! Ondertussen overgestapt naar Deezer (daarmee kan je wel je nummers selecteren zonder premium).
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Ik ben nu ook Deezer aan het testen. Ik denk dat ze een groter aanbod hebben qua artiesten tov Spotify (waar ik bepaalde artiesten niet vind). Deezer's aanbod is dan ook zeker 10 miljoen nrs groter uiteraard :)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Antwoord van Spotify Support:
Hi there,

Thanks for getting in touch.

Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:

- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes

We look forward to your reply.

Kind regards,

Spotify Customer Support


Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
Kenniey schreef:Antwoord van Spotify Support:
Hi there,

Thanks for getting in touch.

Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:

- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes

We look forward to your reply.

Kind regards,

Spotify Customer Support


Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Wat ga je daar dan op antwoorden ?

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door TiTanium 14 apr 2015, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!
Gebruikersavatar
FunkStar
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1528
Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
Bedankt: 92 keer

Simpel antwoord toch:

Code: Selecteer alles

- Where the codes were purchased from
Base

Code: Selecteer alles

- Any receipts or emails you have for the codes
De emails die je ontvangen hebt.
BEDANKT VOOR UW REGISTRATIE!

Volg gewoon deze 4 simpele stappen om uw ultieme muziekervaring te beginnen!
...
Afbeelding
BertG3
userbase crew
userbase crew
Berichten: 1740
Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
Bedankt: 167 keer

Ik heb enkel dit gekregen:
Hi,

Thanks for your message. We're sorry that we haven't been able to reply yet. We just wanted to say don't worry, we haven't forgotten about you!

Things are a little busy here right now. But we've got our top people on the job and someone will get back to you shortly.

There's no need to reply to this email. We've given your case top priority. Just hang in there a little longer.

Thanks for bearing with us. We look forward to getting you back to your music as soon as possible.

Kind regards,
Spotify Customer Support
[Afbeelding Post made via mobile device ]
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Berichten: 471
Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
BertG3 schreef:Ik heb enkel dit gekregen:
Hi,

Thanks for your message. We're sorry that we haven't been able to reply yet. We just wanted to say don't worry, we haven't forgotten about you!

Things are a little busy here right now. But we've got our top people on the job and someone will get back to you shortly.

There's no need to reply to this email. We've given your case top priority. Just hang in there a little longer.

Thanks for bearing with us. We look forward to getting you back to your music as soon as possible.

Kind regards,
Spotify Customer Support
[Afbeelding Post made via mobile device ]
Die mail kreeg ik gisteren, dus waarschijnlijk krijg je morgen een echt antwoord.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door TiTanium 14 apr 2015, 17:53, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”