![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Gratis 1 maand Spotify (voor iedereen)
-
- Premium Member
- Berichten: 552
- Lid geworden op: 01 dec 2008, 18:52
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
Nog een slim persoon op deze wereldbolphilippe_d schreef:Ik las op een ander Forum dat er zijn die Spotify Premium tot 2021 ge-activeerd hebben ...
Waar blijft Base die codes halen?
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik denk dat de haatberichten er vooral kwamen uit het feit dat je op die manier andere mensen hun kansen ontzegde, zeker toen het mooie liedje ineens gedaan bleek. Het mag nu echter duidelijk zijn dat, ondanks dat het precies wel al een paar keer 'plat' gelegen heeft, nog altijd iedereen optimaal kan blijven profiteren en er van andermans kansen ontnemen geen sprake is. Je mag er ook zeker van zijn dat dit nieuws ondertussen toch al wat verspreid geraakt is, en volgens mij toch honderden mensen enkele jaren Spotify zullen hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Reglement is ook op verschillende punten niet echt consistent. Zo staat er ook dat wie onvolledige of valse adres/naam-gegevens invult, uitgesloten wordt van de wedstrijd. De wedstrijd kun je hierbij natuurlijk interpreteren als kans maken op de iPhone. Bovendien moet je zelfs nergens adres- of naamgegevens invullen.silencer schreef:Als je het reglement leest dan kun je vinden dat je meerdere malen mag deelnemen
Ook moet je de codes zogezegd ten laatste vandaag activeren, terwijl er in de voorwaarden staat dat de actie loopt van 28 oktober tem 9 januari. Als het al zo lang loopt, vind ik het al raar dat er al niet veel langer 'misbruik' gemaakt is van de actie. Of het kan ook zijn dat de codes veel minder snel minderden dan ze dachten en ze er dan maar mee rondgooien zoals nu het geval.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Eerste vermelding op Social Media door BASE lijkt 25 december te zijn ( Toen is het spelletje ook allemaal begonnen dat het mogelijk bleek te zijn dat iedereen hier aan kon deelnemen.
Voordien nergens via dat medium iets te bespeuren. Zag ook ergens iemand klagen dat die best op de hoogte wou gebracht worden hiervan als BASE-klant, dus een mailing lijkt voordien ook niet uitgestuurd te zijn.
Voordien nergens via dat medium iets te bespeuren. Zag ook ergens iemand klagen dat die best op de hoogte wou gebracht worden hiervan als BASE-klant, dus een mailing lijkt voordien ook niet uitgestuurd te zijn.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1144
- Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
- Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
- Bedankt: 129 keer
Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Hier ook. Vraag is: heeft dit met die wedstrijd te maken, of is het nog altijd dit probleem : http://tweakers.net/nieuws/102198/spoti ... rades.html .
EDIT: volgens de support pagina lijkt het dus wel degelijk een probleem te zijn : https://support.spotify.com/nl/ .
"We're aware that some of our Premium customers may currently be receiving the Free service instead of Premium. We're very sorry about this and are working hard to solve this as quickly as possible.
2015-04-07 04:04:06 UTM"
EDIT: volgens de support pagina lijkt het dus wel degelijk een probleem te zijn : https://support.spotify.com/nl/ .
"We're aware that some of our Premium customers may currently be receiving the Free service instead of Premium. We're very sorry about this and are working hard to solve this as quickly as possible.
2015-04-07 04:04:06 UTM"
-
- Elite Poster
- Berichten: 2490
- Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
- Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
- Bedankt: 260 keer
Dit probleem is zich enorm aan het spreiden... Heb gehoord dat er enorm veel mensen hierdoor getroffen zijn en dat het niet een kleine minderheid is. Het is in het bijzonder in de laatste 48u dat het eigenlijk erger geworden is. Op 30 Maart was het echt een kleine minderheid. Maar nu ze het proberen te fixen, maken ze het alleen maar erger.
De app op mobile werkt gelukkig nog en de gewone Windows-app geeft geen advertenties. Dus het is echt zuiver een bug in hun accountsysteem.
Ikzelf heb er ook "last" van zo te zien. Het heeft wel niks met vouchers te maken omdat andere mensen die nog nooit vouchers gebruikt hebben er ook last van hebben.
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
De app op mobile werkt gelukkig nog en de gewone Windows-app geeft geen advertenties. Dus het is echt zuiver een bug in hun accountsysteem.
Ikzelf heb er ook "last" van zo te zien. Het heeft wel niks met vouchers te maken omdat andere mensen die nog nooit vouchers gebruikt hebben er ook last van hebben.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2654
- Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Net even gecontroleerd, hier hetzelfde issue. Mijn premium is 'verdwenen' en offline playlist is niet meer bruikbaar. 'k Had beter de app niet opgestart blijkbaar want gisteren was er niks aan de hand. Intussentijd gebruik(te) ik Tidal als test. Hopelijk snel een fix.
[
Post made via mobile device ]
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
- tommekentom
- Premium Member
- Berichten: 571
- Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
- Twitter: MisterTommie
- Locatie: Lille, FR
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 24 keer
- Contacteer:
Wij hebben hier vroeger ooit een abonnement gehad van BASE waar Spotify in het abonnement inbegrepen was. Dit is ondertussen reeds anderhalf jaar opgezegd (geen bereik met BASE in huidige woning) en onze Premium blijft steeds actief.
Dankjewel BASE!
Dankjewel BASE!
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik heb wel een idee hoe dat komt als het om die gratis accounts gaat.jnsvr schreef:Ik had Spotify Premium nog een tijdje dmv van de gratis code(s), maar plots lijkt de account terug naar een normale account overgezet te zijn.
Nagegaan bij een paar anderen die dit ook hadden, ook zij hebben nu terug 'Kies premium'.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Elite Poster
- Berichten: 1199
- Lid geworden op: 21 mei 2007, 22:26
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 41 keer
Hmm, heb ook zo'n account aangemaakt door de actie van Base verleden jaar. Momenteel ook terug een Free user en geen Premium. Hopelijk vallen we niet door de mand en is het inderdaad een bug ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Consider yourself "fallen through the basket". Alle info van de actie is gelogd en de fakers gaan zeker hun gratis premium niet kunnen opgebruiken.
Sommigen moeten altijd overdrijven natuurlijk en dan valt het op![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sommigen moeten altijd overdrijven natuurlijk en dan valt het op
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Idem hier. Jammer maar natuurlijk niet geheel onverwacht ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier ook (free ipv premium).
Echter: op het support forum van Spotify zie ik nog altijd meldingen komen van gebruikers die hun account onterecht van premium naar free hebben zien omschakelen... Even afwachten wat dat geeft.
Mijn gift cards staan echter wel nog in mijn account interface bij Spotify.
Misschien support eens contacteren![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
Echter: op het support forum van Spotify zie ik nog altijd meldingen komen van gebruikers die hun account onterecht van premium naar free hebben zien omschakelen... Even afwachten wat dat geeft.
Mijn gift cards staan echter wel nog in mijn account interface bij Spotify.
Misschien support eens contacteren
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ook content met de 3 maand gratis die we zo hadden hoor
.
Vind het overigens wel vreemd dat er vervolgens weer niet gewoon via mijn CC aangerekend wordt. Ik was al Premium en betaling gebeurde gewoon automatisch elke maand.
Dus het kan even goed zijn dat support manueel onze accounts zou moeten fixen (net zoals je op de forums leest) maar denk niet dat er iemand aan support gaat willen toegeven dat hij een paar tiental promo codes gebruikt heeft
.
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vind het overigens wel vreemd dat er vervolgens weer niet gewoon via mijn CC aangerekend wordt. Ik was al Premium en betaling gebeurde gewoon automatisch elke maand.
Dus het kan even goed zijn dat support manueel onze accounts zou moeten fixen (net zoals je op de forums leest) maar denk niet dat er iemand aan support gaat willen toegeven dat hij een paar tiental promo codes gebruikt heeft
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Laatst gewijzigd door Tomby 10 apr 2015, 17:03, in totaal 1 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Bij mij was het toch al afgelopen, ik had 2 maanden, maar soit base moet hun systeem maar sluitend maken, code per sms sturen of bevestigingscode per sms was voldoende.
Op zich luister ik te weinig muziek, ik vind het een beetje duur.
Op zich luister ik te weinig muziek, ik vind het een beetje duur.
-
- Plus Member
- Berichten: 103
- Lid geworden op: 03 feb 2013, 10:40
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 9 keer
Kvind het wel spijtig dat Base de codes heeft laten blokkeren, maar ik betaalde die 10 euro per maand toch ervoor al dus uiteindelijk was het een mooie bonus van 3 maanden
(kga nu terug gewoon premium nemen)
En plus, Base had hun systeem maar wat beter moeten maken, het was uiteindelijk hun eigen fout. Technisch gezien waren we ook de ToS van de wedstrijd aan het volgen (1 code per emailadres)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
En plus, Base had hun systeem maar wat beter moeten maken, het was uiteindelijk hun eigen fout. Technisch gezien waren we ook de ToS van de wedstrijd aan het volgen (1 code per emailadres)
-
- Premium Member
- Berichten: 727
- Lid geworden op: 27 sep 2007, 23:31
- Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
- Bedankt: 25 keer
Reeds reactie?
Zal morgen eens zien of ik ook tijd heb om een ticket open te doen.
Zal morgen eens zien of ik ook tijd heb om een ticket open te doen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2929
- Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Ik ben nu ook Deezer aan het testen. Ik denk dat ze een groter aanbod hebben qua artiesten tov Spotify (waar ik bepaalde artiesten niet vind). Deezer's aanbod is dan ook zeker 10 miljoen nrs groter uiteraard ![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Premium Member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 55 keer
Antwoord van Spotify Support:
Hi there,
Thanks for getting in touch.
Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:
- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes
We look forward to your reply.
Kind regards,
Spotify Customer Support
Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.
[
Post made via mobile device ]
Hi there,
Thanks for getting in touch.
Your Premium has been removed from your account due to some discrepancies that have been identified with the codes that you have redeemed upon your account. We would like to have this looked into, so could you please provide us with the following details:
- Where the codes were purchased from
- Any receipts or emails you have for the codes
We look forward to your reply.
Kind regards,
Spotify Customer Support
Ik blijf het toch een fout vinden van Base om zo een slecht invulformulier te gebruiken voor een wedstrijd.
Een check op telefoonnummer of emailadres was genoeg geweest.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
Wat ga je daar dan op antwoorden ?Fullquote niet toegestaan.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Laatst gewijzigd door TiTanium 14 apr 2015, 17:52, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!
Reden: Zie modbreak!
- FunkStar
- Elite Poster
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Simpel antwoord toch:
Base
De emails die je ontvangen hebt.
Code: Selecteer alles
- Where the codes were purchased from
Code: Selecteer alles
- Any receipts or emails you have for the codes
BEDANKT VOOR UW REGISTRATIE!
Volg gewoon deze 4 simpele stappen om uw ultieme muziekervaring te beginnen!
...
-
- userbase crew
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 27 okt 2014, 20:46
- Uitgedeelde bedankjes: 172 keer
- Bedankt: 167 keer
Ik heb enkel dit gekregen:
Post made via mobile device ]
[Hi,
Thanks for your message. We're sorry that we haven't been able to reply yet. We just wanted to say don't worry, we haven't forgotten about you!
Things are a little busy here right now. But we've got our top people on the job and someone will get back to you shortly.
There's no need to reply to this email. We've given your case top priority. Just hang in there a little longer.
Thanks for bearing with us. We look forward to getting you back to your music as soon as possible.
Kind regards,
Spotify Customer Support
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
-
- Premium Member
- Berichten: 471
- Lid geworden op: 15 apr 2011, 22:57
- Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
- Bedankt: 55 keer
Modbreak:
Fullquote niet toegestaan.
Die mail kreeg ik gisteren, dus waarschijnlijk krijg je morgen een echt antwoord.Fullquote niet toegestaan.
[
![Afbeelding](http://userbase.be/forum/images/phone.png)
Laatst gewijzigd door TiTanium 14 apr 2015, 17:53, in totaal 1 gewijzigd.
Reden: Zie modbreak!
Reden: Zie modbreak!