€ 19,99 voor één jaar, of € 44,99 voor drie jaar. Bestaande gebruikers van de klassieke TomTom-apps kunnen zeer voordelig overstappen: voor het driejarig abonnement met onbeperkt gebruik betalen zij slechts 50 eurocent.
![Beerchug :beerchug:](./images/smilies/icon_beerchug.gif)
Leuk voor de mensen die hier +€50 voor betaald hebben zoals ik(W-Europese versie).maar zullen wel nog ondersteund worden tot 1 oktober 2015
Tomtom werkt met TeleAtlas, een bedrijf dat ze in 2008 hebben overgenomen.satsurfer schreef:Ziet er goed uit, maar wil geen appels met peren vergelijken. Kaartmateriaal is basis van goede navigatie. Tomtom werkt met navteq en minstens 1x/kwartaal krijg ik update.
voor 15 €/jaar heb je -offline!- maps + traffic + flitspalen van ALLE landen in de wereld. Tja, als dat al 'te' veel is...betaal die met mijn overtollig belkrediet van mobistariceke schreef:Voor 50 euro + roaming wordt het terug interessant naar mijn mening.
Als de concurrentie het gratis geeft moet je iets doen natuurlijk.satsurfer schreef:Tom Tom dumpt zijn prijzen blijkbaar
Bedankt voor de tip,jnsvr schreef:https://www.here.com/app
Offline navigatie over de hele wereld. Piept als je te snel rijdt. Geen limitaties.
In Here Drive op Windows Phone kan ik zonder problemen alle mogelijke stemmen installeren... zou me verbazen dat het op Android niet zou kunnen.Stroper schreef:het enige dat ik mis zijn Nederlandstalige stemmen, en dan kan ie mijn TomTom app vervangen.
Tomtom doet het wel beter in mijn ogen, dikwijls genoeg rondgereden met tomtom & waze of tomtom & googlemaps.r2504 schreef: Als de concurrentie het gratis geeft moet je iets doen natuurlijk.
+1 mgo72, iceker2504 schreef:Als de concurrentie het gratis geeft moet je iets doen natuurlijk.
Tomtom werkt met eigen kaarten (hebben in september 2008) tele atlas opgekocht. Navtec werd 2 maand later opgekocht door nokia.satsurfer schreef:Ziet er goed uit, maar wil geen appels met peren vergelijken. Kaartmateriaal is basis van goede navigatie. Tomtom werkt met navteq en minstens 1x/kwartaal krijg ik update. Je kan ze eigenlijk maar beoordelen als je ze synchroon laat navigeren. (Enkele weken gebruiken). Een pak melk van wit product kost 50 cent., terwijl biomelk uit de Alpen 90 cent kost. Jullie conclusie is: melk is melk, dus ik neem dat wit product. Dat die koeien duurder biovoeder krijgen en in de bergen grazen (minder opbrengst/meer werk), zien jullie gemakkelijkshalve niet. Maar ieder zijn keuze he.
Aaaah! Daarom dat Nokia Here me 7 km verder dropt? En dat voor een gekend hotel uit een keten.::steven:: schreef: PS: Waze is een Israëlische startup hé... als het in Israël al niet overvloedig zou gebruikt worden?! Ze hebben er zelfs een eigen server nodig
idd. liegebeestig....da's wat ik ook al zei....satsurfer schreef:Ziet er goed uit, maar wil geen appels met peren vergelijken.