xs4all hun service is iets te goed ( zeker als je beetje veel download )... ze zitten nogal snel op je achterste ( beetje zoals de leraar die kijkt of je niet valspeelt tijdens je exames
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
). Om die reden vertrek ik bij xs4all.
Het is leuk als je zo een account hebt met fair use, maar wat is men met fair use, als men niet weet wat het limiet is van die fair use ( trust me, ik heb al verschillende keer geprobeerd om te ondekken hoeveel zij zien als max, en ze geven die cijfers niet vrij maar als je te veel download, zitten ze wel snel op je achterste ).
Probleem is ook, als je nogal veel download bij xs4all ( en met veel bedoel ik 90gb+ -- zodus dankzij erover te gaan heb ik het ondekt welke hun onofficieel limiet us, omgekeerde wereld
), en ze bellen je op, dan zagen ze lustig erop los ( beetje vader figuur
), maar als je dan vraagt voor een alternatief, dan kunnen ze enkel maar zeggen "bussiness accounts van 180 euro/maand met een fair use van 60gb ...". Das ook geen oplossing.
SurfAdsl is mechien duurder maar je waar je aan begint. Je weet de limieten ... ga je erover, dan betaal je maar, meer dan heb je ook niet dat gezaag
En ik weet zelf niet of de nieuwe accounts nu nog fair use hebben, sinds ze nu ook 1.1euro / gb op hun website staan hebben ( nieuwe contracten? ). De oude belgacom Go's hebben het nog maar de nieuwe accounts??? die gaan via de scarlet ipv belgacom.