SurfADSL nieuwe mogelijkheden vanaf volgende week
Nadat ik hier op het forum gelezen had dat bepaalde mensen over zo'n abo beschikten bij SurfADSL.. vroeg ik naar meer uitleg...
----- Original Message -----
To: <[email protected]>
Subject: info gevraagd
Beste
Bestaat er bij jullie een abonnement met volgende specificaties?
downstream: 4096 KB
upstream: 512 KB
prijs: 39€
Deze formule zou niet op de site vermeld staan...
Zoja, wat zijn de overige specificaties
(emailadressen, trafiek-limiet per maand)?
---------------------------------
---------------------------------
----- de reply hieronder -----
Beste
Onze nieuwe website met alle nieuwe mogelijkheden zal volgende week online staan.
We hebben de 512/4096
mvg
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
Zo, nu weten jullie dat ook weer he!
----- Original Message -----
To: <[email protected]>
Subject: info gevraagd
Beste
Bestaat er bij jullie een abonnement met volgende specificaties?
downstream: 4096 KB
upstream: 512 KB
prijs: 39€
Deze formule zou niet op de site vermeld staan...
Zoja, wat zijn de overige specificaties
(emailadressen, trafiek-limiet per maand)?
---------------------------------
---------------------------------
----- de reply hieronder -----
Beste
Onze nieuwe website met alle nieuwe mogelijkheden zal volgende week online staan.
We hebben de 512/4096
mvg
---------------------------------
---------------------------------
---------------------------------
Zo, nu weten jullie dat ook weer he!
Sub Zero schreef:Ah, bedankt voor de info. Ik kijk alvast uit naar de nieuwe site. Penguuuu, je zal je charts al mogen aanpassen precies
Cheers
Dit doet me denken een andere ISP die al maanden geleden hun nieuwe site aankondigde
Geen dank.. hopelijk zal het beetje de moeite zijn volgende week!
Deze post (eerste bovenaan) is van iemand die wel een antwoord heeft gehad.
De site zou dus binnenkort vernieuwd moeten worden.
De site zou dus binnenkort vernieuwd moeten worden.
Het is echt wel bedroevend, ik wacht nu reeds 2 weken op antwoord!
Gisteren terug gemaild.. nog steeds GEEN ANTWOORD... komaan zeg!
Beste,
we zijn ondertussen een paar weken verder, maar ik heb nog steeds geen
'nieuwe mogelijkheden' op de site gezien. Nog steeds worden er
verouderde gegevens op de site getoond. Kunt u mij anders de
verschillende abonnementen per email bezorgen?
Waarvoor dank,
Gisteren terug gemaild.. nog steeds GEEN ANTWOORD... komaan zeg!
Beste,
we zijn ondertussen een paar weken verder, maar ik heb nog steeds geen
'nieuwe mogelijkheden' op de site gezien. Nog steeds worden er
verouderde gegevens op de site getoond. Kunt u mij anders de
verschillende abonnementen per email bezorgen?
Waarvoor dank,
hhmm,
ik heb een 4mbit/512up lijn van surfadsl.
dus die mogelijkheid is er zeker.
ik heb een 4mbit/512up lijn van surfadsl.
dus die mogelijkheid is er zeker.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
|T-J| schreef:hhmm,
ik heb een 4mbit/512up lijn van surfadsl.
dus die mogelijkheid is er zeker.
Kan ik het misschien aan jou vragen:
- prijs per maand
- limiet
- disconnects forced of niet ?
- setupkost ?
- tevreden ?
Hun responce dienst is precies nogal traaaaaaaag ...
Mail verstuurd een week geleden ivm abonement voorwaarden ... 0 responce tot nu toe ...
Hun beloofde site update met diezelfde abonementen ( de 80gb opsie, 4mbits etc ) .... nog altijd niets gebeurt.
Ik dacht over te stappen naar hun dienst, maar deze nogal twijfelachtig responce doet met grondig twijfelen ...
Mail verstuurd een week geleden ivm abonement voorwaarden ... 0 responce tot nu toe ...
Hun beloofde site update met diezelfde abonementen ( de 80gb opsie, 4mbits etc ) .... nog altijd niets gebeurt.
Ik dacht over te stappen naar hun dienst, maar deze nogal twijfelachtig responce doet met grondig twijfelen ...
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
- Locatie: /var/www
- Bedankt: 1 keer
Ik heb ook 4096/512
prijs per maand: 39€ en een stukje kauwgom
limiet: 20Gb (meter werkt sinds een paar weken)
disconnects forced of niet: geen idee (soms enkele weken hetzelfde ip)
setupkost: geen
tevreden: ja (snelheden ok, pings op Telenet game-servers beter dan Telenet klanten)
prijs per maand: 39€ en een stukje kauwgom
limiet: 20Gb (meter werkt sinds een paar weken)
disconnects forced of niet: geen idee (soms enkele weken hetzelfde ip)
setupkost: geen
tevreden: ja (snelheden ok, pings op Telenet game-servers beter dan Telenet klanten)
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Tomsworld schreef:Deej_1977 schreef:Telefoon pakken. Werkt nog altijd het beste heb ik ondervonden .
Inderdaad ik kreeg een heel vriendelijk en behulpzaam persoon aan de lijn.
En die zei....
-
- Elite Poster
- Berichten: 2472
- Lid geworden op: 29 jan 2004, 10:15
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 208 keer
Siglo schreef:Ik heb ook 4096/512
prijs per maand: 39€ en een stukje kauwgom
limiet: 20Gb (meter werkt sinds een paar weken)
disconnects forced of niet: geen idee (soms enkele weken hetzelfde ip)
setupkost: geen
tevreden: ja (snelheden ok, pings op Telenet game-servers beter dan Telenet klanten)
Dat vooral en nog wat meer, gewoon bellen naar hen direct de goede info.
ik heb ook een 4096/512 profiel + 80gb voor 66.5€
er is ook nog een pack van 100gb
snelheid +-400Kb/s
up: 51Kb/s
ping zeer goed
er is ook nog een pack van 100gb
snelheid +-400Kb/s
up: 51Kb/s
ping zeer goed
- deej
- Elite Poster
- Berichten: 3322
- Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
- Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Great! Nu nog wachten tot SurfADSL in de Userbase speedtest verschijnt dan krijgen we een "gemeten" beeld van die firma.
By the way, weet iemand op welke backbone ze zitten?
By the way, weet iemand op welke backbone ze zitten?
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Deej_1977 schreef:Great! Nu nog wachten tot SurfADSL in de Userbase speedtest verschijnt dan krijgen we een "gemeten" beeld van die firma.
Ik heb net manueel een query gedaan van de speedtest-database en kan jullie dit al meegeven:
Voor de periode 01/12/2004 0:00 tot nu met 30 tests zijn dit de gegevens voor SurfADSL:
Gemiddeld down: 2454 kBit/sec (306 kB/sec)
Gemiddeld up: 379 kBit/sec (47 kB/sec)
Max down: 3271 kBit/sec (409 kB/sec)
Max up: 432 kBit/sec (54 kB/sec)
Min down: 46 kBit (6 kB/sec)
Min up: 213 kBit (27 kB/sec)
"spiegeltje aan de wand wie is de schoonste van het land?"
de zaken van adsl gebeuren zijn zo in beweging dat je er af en toe geen touw meer aan vast kan knopen....
ligt misschien aan de komende kerstdagen en het nieuwe jaar?
"veel beloven en weinig geven, doen gekken in vreugde leven"
afijn we gaan ook veranderen van provider of belsky moet van gedachten veranderen binnen 2 maanden....
de zaken van adsl gebeuren zijn zo in beweging dat je er af en toe geen touw meer aan vast kan knopen....
ligt misschien aan de komende kerstdagen en het nieuwe jaar?
"veel beloven en weinig geven, doen gekken in vreugde leven"
afijn we gaan ook veranderen van provider of belsky moet van gedachten veranderen binnen 2 maanden....
hoe zit het eigenlijk met die limiet-meter? werkt die deftig, en wat gebeurt er als je over limiet gaat? + hoe tellen ze? telenet manier of skynet manier...
ben echt aan het twijfelen om ook over te stappen, maar ben een beetje terughoudend omdat surfadsl mij doet denken aan a2f destijds... in het begin verloopt alles vlot, maar het feit dat ze hun emails al niet binnen degelijke tijdsspanne replyen vindik maar *raar*
ben echt aan het twijfelen om ook over te stappen, maar ben een beetje terughoudend omdat surfadsl mij doet denken aan a2f destijds... in het begin verloopt alles vlot, maar het feit dat ze hun emails al niet binnen degelijke tijdsspanne replyen vindik maar *raar*
Genghis schreef:hoe zit het eigenlijk met die limiet-meter? werkt die deftig, en wat gebeurt er als je over limiet gaat? + hoe tellen ze? telenet manier of skynet manier...
ben echt aan het twijfelen om ook over te stappen, maar ben een beetje terughoudend omdat surfadsl mij doet denken aan a2f destijds... in het begin verloopt alles vlot, maar het feit dat ze hun emails al niet binnen degelijke tijdsspanne replyen vindik maar *raar*
Op de limietmeter tonen ze de upload en download met een tekeningske.
En vroeger waren het nog allemaal in cijfers maar sinds een paar weken is het veranderd. Ook ze tellen niet per maand maar van vanaf wanneer je lid bent.
Hier nog een screentje => http://img77.exs.cx/img77/9813/d6vlimietmetersurfad.jpg
- bke
- Elite Poster
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Ha, leuke meter Waarom het je met paint zitten knoeien, mogen we niet zien hoeveel je al gedownload hebt aan demo's en trailers?
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Ik weet het toch niet goed zen.. ik was er echt wel op gebrand te veranderen van isp.. van Skynet naar SurfADSL dus.. maar na zo'n onprofessioneel mail-gedoe stel ik mij toch wel serieuze vragen. Wat als ik ooit een probleem heb, hoeveel weken dan eer zij dan het probleem effectief aanpakken?
En toch, het klinkt zó aanlokkelijk... 4Mbit download, 512Kb upload, 20 gig per maand ipv 3.3Mbit, 192Kb, 10 gig per maand.. en dat voor dezelfde prijs..
fff ik weet het echt niet zen...
ps: moesten ze nu eerst eens eindelijk hun site updaten!
En toch, het klinkt zó aanlokkelijk... 4Mbit download, 512Kb upload, 20 gig per maand ipv 3.3Mbit, 192Kb, 10 gig per maand.. en dat voor dezelfde prijs..
fff ik weet het echt niet zen...
ps: moesten ze nu eerst eens eindelijk hun site updaten!
°MaRtO°°, weet je soms hoeveel ze meer vragen als je over je limiet gaat.
Ik ben een beetje aan het zien of ik een 80gb account zou nemen of een 50gb + extra gb aankopen / maand. Ik doe maar 65 & 75/ maand, zodus te veel volumne aankopen heeft ook niet veel zin als het goedkoper kan
Ik ben een beetje aan het zien of ik een 80gb account zou nemen of een 50gb + extra gb aankopen / maand. Ik doe maar 65 & 75/ maand, zodus te veel volumne aankopen heeft ook niet veel zin als het goedkoper kan
- bke
- Elite Poster
- Berichten: 1008
- Lid geworden op: 22 apr 2004, 20:41
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 6 keer
Kverlang toch tot dak SurfAdsl heb zenne... Ik denk da ik rond de 20-30 gb zal zitten Ik doe nu al 20+ met mijn 10 gb skynetje
Hoeveel vragen ze wel per extra gb? Toch nie meer dan skynet?
Hoeveel vragen ze wel per extra gb? Toch nie meer dan skynet?
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
joostieke schreef:Ik weet het toch niet goed zen.. ik was er echt wel op gebrand te veranderen van isp.. van Skynet naar SurfADSL dus.. maar na zo'n onprofessioneel mail-gedoe stel ik mij toch wel serieuze vragen. Wat als ik ooit een probleem heb, hoeveel weken dan eer zij dan het probleem effectief aanpakken?
En toch, het klinkt zó aanlokkelijk... 4Mbit download, 512Kb upload, 20 gig per maand ipv 3.3Mbit, 192Kb, 10 gig per maand.. en dat voor dezelfde prijs..
fff ik weet het echt niet zen...
ps: moesten ze nu eerst eens eindelijk hun site updaten!
Awel zo denk ik er ook over...
Echt zwaar aant twijfelen, ma kwil ni voorkrijgen gelijk heel veel mensen hier bij a2f... het enige verschil is wel dat hier wel degelijk liemieten zijn, dus dat ze hun verbruik veel beter zouden moetten kunne inschatten...
Mss wel is het overwegen waard als ze hun site aanpasse, en betere support via mail bieden.
Over dat limieten gedoe kreeg ik een hele tijd terug dit antwoord:
2) wat gebeurt er bij overschrijding maandelijkse traffiek? en hoeveel kost een bijkomende GB?
Er gebeurd niets. U krijgt een mail van ons en de maand erop als u nog steeds uw quota ovreschrijd dan zal de Go gefaktuurerd worden aan
1 Euro/gb.
Mijn ontvangen mailtje:
Beste,
bedankt voor je mail.
Als je slechts een weinig boven je limiet gaat gebeurt er niets.
Anders faktureren we 1 EUR/GB.
Op smalband plaatsen doen we nooit.
Groetjes
Johan
----- Original Message -----
From: <@i4surf.net>
To: <[email protected]>
Sent: Wednesday, December 08, 2004 7:59 PM
Subject: vraag ivm volume
>
> Beste SurfADSL,
>
> Als ik over mijn 20gb ga, wordt ik dan op smallband gezet of moet ik
bijbetalen of nog iets anders?
>
> Dank u
>
>
>
>
>
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
- Locatie: /var/www
- Bedankt: 1 keer
°MaRtO°° schreef:De service van skynet vond ik ook wel beter, als je bijvoorbeeld een mail stuurt dan antwoorden ze soms niet, maar als je dan eens belt helpen ze je wel.
Service moet je betalen. Mensen kosten geld. Zolang de lijn werkt, interesseert service mij totaal niet. Ik betaal niet graag voor die andere 10000 klanten omdat ze er niet in slagen om een firewall te configureren, of hun pc laten uitpuilen van spyware en virussen. Ik zoek meer naar een ISP voor IT'ers die hun plan kunnen trekken met problemen aan hun eigen infrastructuur, en die wel voldoende aandacht besteedt aan problemen met de infrastructuur van de isp zelf.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Siglo schreef:Service moet je betalen. Mensen kosten geld. Zolang de lijn werkt, interesseert service mij totaal niet. Ik betaal niet graag voor die andere 10000 klanten omdat ze er niet in slagen om een firewall te configureren, of hun pc laten uitpuilen van spyware en virussen. Ik zoek meer naar een ISP voor IT'ers die hun plan kunnen trekken met problemen aan hun eigen infrastructuur, en die wel voldoende aandacht besteedt aan problemen met de infrastructuur van de isp zelf.
dan kan ik je xs4all aanraden ... zij bieden support op linux, indien nodig kan je een shell krijgen op hun servers EN ze kennen tenminste iets van ipv6
en over die service ... de skynet helpdesk is nog altijd een 0800 nummer als ik mij niet vergis (tov telenet een lekker betalende 070 waar mijn loon van betaald word )
xs4all hun service is iets te goed ( zeker als je beetje veel download )... ze zitten nogal snel op je achterste ( beetje zoals de leraar die kijkt of je niet valspeelt tijdens je exames ). Om die reden vertrek ik bij xs4all.
Het is leuk als je zo een account hebt met fair use, maar wat is men met fair use, als men niet weet wat het limiet is van die fair use ( trust me, ik heb al verschillende keer geprobeerd om te ondekken hoeveel zij zien als max, en ze geven die cijfers niet vrij maar als je te veel download, zitten ze wel snel op je achterste ).
Probleem is ook, als je nogal veel download bij xs4all ( en met veel bedoel ik 90gb+ -- zodus dankzij erover te gaan heb ik het ondekt welke hun onofficieel limiet us, omgekeerde wereld ), en ze bellen je op, dan zagen ze lustig erop los ( beetje vader figuur ), maar als je dan vraagt voor een alternatief, dan kunnen ze enkel maar zeggen "bussiness accounts van 180 euro/maand met een fair use van 60gb ...". Das ook geen oplossing.
SurfAdsl is mechien duurder maar je waar je aan begint. Je weet de limieten ... ga je erover, dan betaal je maar, meer dan heb je ook niet dat gezaag
En ik weet zelf niet of de nieuwe accounts nu nog fair use hebben, sinds ze nu ook 1.1euro / gb op hun website staan hebben ( nieuwe contracten? ). De oude belgacom Go's hebben het nog maar de nieuwe accounts??? die gaan via de scarlet ipv belgacom.
Het is leuk als je zo een account hebt met fair use, maar wat is men met fair use, als men niet weet wat het limiet is van die fair use ( trust me, ik heb al verschillende keer geprobeerd om te ondekken hoeveel zij zien als max, en ze geven die cijfers niet vrij maar als je te veel download, zitten ze wel snel op je achterste ).
Probleem is ook, als je nogal veel download bij xs4all ( en met veel bedoel ik 90gb+ -- zodus dankzij erover te gaan heb ik het ondekt welke hun onofficieel limiet us, omgekeerde wereld ), en ze bellen je op, dan zagen ze lustig erop los ( beetje vader figuur ), maar als je dan vraagt voor een alternatief, dan kunnen ze enkel maar zeggen "bussiness accounts van 180 euro/maand met een fair use van 60gb ...". Das ook geen oplossing.
SurfAdsl is mechien duurder maar je waar je aan begint. Je weet de limieten ... ga je erover, dan betaal je maar, meer dan heb je ook niet dat gezaag
En ik weet zelf niet of de nieuwe accounts nu nog fair use hebben, sinds ze nu ook 1.1euro / gb op hun website staan hebben ( nieuwe contracten? ). De oude belgacom Go's hebben het nog maar de nieuwe accounts??? die gaan via de scarlet ipv belgacom.
Siglo schreef:Ik zoek meer naar een ISP voor IT'ers die hun plan kunnen trekken met problemen aan hun eigen infrastructuur, en die wel voldoende aandacht besteedt aan problemen met de infrastructuur van de isp zelf.
Laat je het me weten als je die ISP gevonden hebt
-
- Premium Member
- Berichten: 579
- Lid geworden op: 06 sep 2004, 14:56
- Locatie: /var/www
- Bedankt: 1 keer
Krekkie schreef:Siglo schreef:Ik zoek meer naar een ISP voor IT'ers die hun plan kunnen trekken met problemen aan hun eigen infrastructuur, en die wel voldoende aandacht besteedt aan problemen met de infrastructuur van de isp zelf.
Laat je het me weten als je die ISP gevonden hebt
Ik denk dat surfadsl in de buurt komt van wat ik zoek: de helpdesk is klein, maar wel heel correct en snel. Ik heb ze eenmaal nodig gehad voor een probleempje met mijn webspace, en dat was op een paar uur opgelost. Voor de rest heb ik hen nooit nodig: de lijn is meestal ok, uitgezonderd enkele korte pannes.
Als ze dan nu nog eens hun website zouden updaten met de nieuwe abo's.
Eerste post van deze thread is van 17/11... die enkele weken zijn toch al voorbij ondertussen.
Eerste post van deze thread is van 17/11... die enkele weken zijn toch al voorbij ondertussen.
Krekkie schreef:Als ze dan nu nog eens hun website zouden updaten met de nieuwe abo's.
Eerste post van deze thread is van 17/11... die enkele weken zijn toch al voorbij ondertussen.
Denk dat ze gewoon wachten om een toevloed te vermijden. Als ze nu die abo's erop zetten, gaan mega veel mensen ineens allemaal accounts aanvragen ( en het zullen wel de groot downloaders zijn die afkomen op hun mega accounts ). Mechien dat ze wachten tot ze genoeg reserve capasiteit hebben voor ze het op hun website zetten, en gebruik maken van mond op mond reclame voor de beetje klanten dat ze nu krijgen voor de mega abo's ...
Krekkie schreef:Als ze dan nu nog eens hun website zouden updaten met de nieuwe abo's.
Eerste post van deze thread is van 17/11... die enkele weken zijn toch al voorbij ondertussen.
bij het telefonisch bestellen hebben zij mij zelf gevraagd of ik die 4mbit wou.
dus ik weet niet maar aan de telefoon vroegn ze het mij.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Haha.. da's toch te gek om te geloven? Dat ze hun site niet updaten om een toevloed van nieuwe klanten te vermijden! Komaan, als een bedrijf nieuwe klanten kan aantrekken, dan doen ze dat toch? Want zeg nu zelf.. wat voor een goeie mond-aan-mond reclame is dit?
Als je het forum naleest, dan kom je volgende zaken te weten:
-1- support via mail deugt niet :
Na paar weken dan tóch antwoord gekregen, maar dan blijkt de
informatie onjuist -> "site wordt volgende week bijgewerkt"...
Daarna OPNIEUW mail gestuurd, nog steeds geen antwoord gekregen.
-2- Informatie op site hopeloos verouderd. Kan je je voorstellen dat je
zoiets leest op site van Skynet / Telenet / Scarlet ? Alle sites worden
zeer regelmatig bijgewerkt. Bij SurfADSL moet dit al meer dan een jaar
geleden zijn. Voor een ISP is dit toch absurd?
-3- Als je hen telefonisch contacteert, krijg je totaal andere informatie. (<> mail / site)
Nee, serieus.. als ze het van 'mond-aan-mond'-reclame moeten hebben, hoop ik maar voor hen dat ze enkel mensen tegenkomen die alles telefonisch regelen. Want stel dat ze dit forum lezen..
Als je het forum naleest, dan kom je volgende zaken te weten:
-1- support via mail deugt niet :
Na paar weken dan tóch antwoord gekregen, maar dan blijkt de
informatie onjuist -> "site wordt volgende week bijgewerkt"...
Daarna OPNIEUW mail gestuurd, nog steeds geen antwoord gekregen.
-2- Informatie op site hopeloos verouderd. Kan je je voorstellen dat je
zoiets leest op site van Skynet / Telenet / Scarlet ? Alle sites worden
zeer regelmatig bijgewerkt. Bij SurfADSL moet dit al meer dan een jaar
geleden zijn. Voor een ISP is dit toch absurd?
-3- Als je hen telefonisch contacteert, krijg je totaal andere informatie. (<> mail / site)
Nee, serieus.. als ze het van 'mond-aan-mond'-reclame moeten hebben, hoop ik maar voor hen dat ze enkel mensen tegenkomen die alles telefonisch regelen. Want stel dat ze dit forum lezen..