So far, so good. Maar gisteravond kreeg ik ineens op de iPhone de melding "Uw aanbieder kan kosten in rekening brengen voor sms-berichten die worden gebruikt om iMessage te activeren".
Ik gaf er geen aandacht aan, maar vandaag krijg ik geen iMessages meer aan als men deze verstuurd via mijn mobiel nummer.
In de instellingen staat bij 'sturen en ontvangen' mijn 3 emailadressen en mijn mobiel nummer, maar dat nummer is grijs en er staat geen vinkje bij.
Bij iMessage zelf staat nog steeds "wachten op activering..."
Ik zit al enkele maanden bij Mobistar met een prepaid kaart Internet On Mobile.
Wel is er sinds een week ofzo automatic reload actief (omwille van Mobistar Circle en het gratis bellen en smsen in het gezin).
Apple-chat heeft al enkele opties overlopen zoals inloggen, uitloggen, iMessage aan en uitzetten,...
Dat heeft niet gewerkt. Die persoon heeft dan gezegd dat ik moest contact opnemen met mijn provider.
Bij Mobistar hebben ze even gekeken, maar er zou geen probleem zijn bij hun.
Zelf heb ik daarstraks even iOS 8.2 volledig opnieuw geïnstalleerd dus een slechte OTA update kan het ook al niet zijn.
Kan iemand helpen? Nog steeds problemen met de servers bij Apple? Die problemen met de store enzo leken toch opgelost?
Of toch een probleem bij Mobistar?
[