Onze gebruiksregels voor intensieve gebruikers worden ruimer

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

philippe_d schreef:Een andere extreem voorbeeld is het verhaal van Free in Frankrijk.
Wegens de prijzenslag konden de mobiele operatoren niets meer investeren in hun netwerk met de gevolgen vandien, sommigen zitten zelfs volledig op hun gat.
Is dat dan beter voor de consument?
Met het risico op offtopic gaan:

Graag cijfers bij deze claim. Deze passeerde hier al vrij frequent, maar toch blijkt duidelijk dat ze in Frankrijk bijvoorbeeld al lang zijn begonnen, ook met komst van Free, met 4G beschikbaar maken. De eerste zet hiertoe is gezet door Orange in juni 2012 (nog voor Proximus hier 'begon'), SFR volgde in november 2012 (zoals Proximus hier) en Bouygues in mei 2013. Da's allemaal nog voor de tweede en derde provider hier zijn begonnen. Alleen Free zelf begon later, in december 2013. Lanceren van 4G = investeren in hun netwerk, dus dat ze niets meer konden investeren...

Dat sommigen op hun gat zouden zitten kan natuurlijk altijd zijn, maar dat zeiden en zeggen ze van Mobistar hier ook. SFR bijvoorbeeld is opgekocht door Altice, maar die azen ook op Bouygues. Da's dan voornamelijk door de groeiambities van Altice, ook naar het buitenland toe (gezien de telecom toekomst op Europees vlak niet onverwacht daar er ook interesse is van buiten Europa).

Free zelf is ontstaan in 1999 (vaste telefonie, in 2002 ADSL en in 2007 FTTH), maar een 3G licentie hebben ze pas in 2010 behaald, voor 4G in 2011 en hun mobiel aanbod kwam pas in 2012.
Dus opnieuw, dat de andere mobiele operatoren niets meer konden investeren de laatste 3 jaar door de moordende concurrentie van Free is zeker geen vaststaand feit.

Het is wel een feit dat de meeste andere mobiele operatoren een omzetdaling zagen tussen 2012 en 2013, maar da's niet per se abnormaal als de koek ineens door 4 in plaats van door 3 moet verdeeld worden. Zeker niet als ze meegetrokken worden in een prijzenslag. Al zie ik, gezien er wel investeringen waren in die periode en er nog steeds zijn, niet in waarom dat niet in het voordeel zou zijn van de consument. Ja, in het begin zal er waarschijnlijk redelijk veel overloop geweest zijn, maar zo'n situatie normaliseert zich altijd na verloop van tijd al was het maar omdat er klanten zijn die toch iets meer service willen en toch meer verwachten van het netwerk zoals dat ze bijvoorbeeld voorheen hadden. Ook niet vergeten dat de providers in Frankrijk eind 2011 (serieus) hebben mogen dokken voor de 4G licenties, dus dat heeft ook invloed op de cijfers. Orange betaalde bijvoorbeeld voor de 2600MHz licentie € 287 118 501 en voor de 800MHz licentie maar liefst € 891 000 005. Meer dan een miljard op tafel moeten leggen zal altijd invloed hebben op de cijfers.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Het gaat hier nu niet om brandstofprijzen he, het gaat er eigenlijk om waarom men nu weer een hele hoop klanten (oa Netflix klanten) die net niet toekomen met 100/150 gig een alternatief voorspiegelen om toch te moeten upgraden. Waarom? Ik vind 60 Mbit voor mezelf al overkil. Ik ben al overgestapt van Basic naar Whop gewoon om 50 gig bij te krijgen, dat kost mij toch een behoorlijke som op jaarbasis. Ik heb echter de extra snelheid niet nodig, en ik heb die telefonie rommel ook niet nodig. Omdat ik nu ergens tussen de 100 en 150 gig schommel moet ik weer eens 10 euro extra ophoesten om eindelijk een semi limietloos abo te kunnen hebben bij Telenet. Echter, de nog hogere snelheid en telefonie heb ik nog steeds niet nodig. Om van een basis abo met voldoende snelheid te gaan naar een abo met semi onbeperkt volume moet toch wel erg veel opgelegd worden.

Ik blijf het jammer vinden dat die triple play door de strot wordt geduwd. Ik zou best Whoppa nemen als het maar ietsje duurder is moest telefonie er vanuit vallen bvb. Om mijn woorden van vroeger nog meer kracht bij te zetten, er is geen tussen abo bij Telenet. Nu dat de kloof nog groter geworden is in volume tussen Whop en Whoppa is in mijn ogen Whop het nieuwe basic internet geworden. Jammer!
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

Moest er een triple play met basic internet geweest zijn was ik mogelijks nog gebleven bij telenet, vroeger was dit zo maar ze hebben dit opgefokt naar een whop met als nadeel dat dit pack stukken duurder is geworden. (Geen goedkoper triple meer mogelijk)
Ze hebben gewoon in hun eigen voet geschoten zo, je kan enkel nog kiezen tussen whop en whoppa.....
Laatst gewijzigd door Patje 08 maa 2015, 18:57, in totaal 1 gewijzigd.
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Soms snap ik het echt niet hoor, als snelheid je niet interesseert maar wel de prijs stap je toch over naar vdsl.
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Het moet allemaal nog te doen zijn,als men de speedtest van Belgacom ziet,zijn er mensen die minder dan 10 mbps halen.Liever laten dan.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Ik haal 19,2Mbit down, en 2Mbit up volgens de lijntest en dat vind ik persoonlijk toch wel een achteruitgang, zeker als ik dan nog wat tv wil kijken en plus, moet heel mijn oprit openbreken om het koperpaar te leggen... Dus nee. Maat van mij wat verderop haalt 18 Mbit terwijl ze 50 beloofden. Dan hier en daar nog een installatie/activatiekost. Nee, dank je, pas ik echt wel voor.
igvfer
Starter
Starter

Bende zeurpieten zitten er hier toch. Ik merk dat vergelijkbare pakketten bij de verschillende providers elkaar qua prijs niet ver ontlopen. En als ik vergelijk met omringende landen zie ik in Frankrijk bvb dat ze dat goedkoper zijn voor zogenaamd Fibernet maar in de praktijk een VDSL verbinding is met een Bbox3 waar we amper de beelden van een beveiligingscamera door de upload krijgen (net geen 3Mbps) tenzij we dit een de laagste resolutie zetten. (Nieuwe aansluiting in de Ardeche). In Nederland klagen ze dan weer over de slechte aansluitbaarheid in landelijke gebieden en over de downloadlimieten; Zie maar eens naar deze reacties in dit artikel: http://tweakers.net/nieuws/101779/overh ... 09&u=0900
En je kan al DTV kijken en internetten aan een behoorlijke 30Mbps down en 3 Mbps up voor een kleine 43 euro weliswaar met een limiet van 100 GB en mits de aankoop van een digibox van 99€ of een CI+ van 69€. Wat bij alle providers ongeveer op hetzelfde neerkomt (Proximus 45.95€ inclusief de huur digicorder). Zolang je maar naar 1 TV kijkt en niet te veraf woont zal dit nog lukken.
Bovendien hebben zeker 75 tot 80% van de klanten voldoende aan dat volume en zijn het enkel degenen die elke dag uren de tijd hebben om films te streamen die erover klagen.
selder
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Mensen die in dit topic reageren zijn hoegenaamd geen representatief beeld van het klantenbestand van Telenet hoor. Mij maak je niet wijs dat Telenet zijn zaken niet op orde heeft, en nét die producten aanbiedt die de markt "vraagt". Wij met z'n allen hier hebben andere eisen dan "de markt", dus wij gaan met z'n allen blijven klagen.

Ik persoonlijk heb sinds ze die onder en bovenlimiet van een paar honderd gigabytes per maand zo goed als geen énkele keer meer op "smallband" gezeten. Misschien ooit eens de laatste 3 dagen van de aanrekeningsperiode ofzo. En m'n download gedrag is in de verste verte niet aangepast.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Slafes schreef:Ik haal 19,2Mbit down, en 2Mbit up volgens de lijntest en dat vind ik persoonlijk toch wel een achteruitgang, zeker als ik dan nog wat tv wil kijken en plus, moet heel mijn oprit openbreken om het koperpaar te leggen... Dus nee. Maat van mij wat verderop haalt 18 Mbit terwijl ze 50 beloofden. Dan hier en daar nog een installatie/activatiekost. Nee, dank je, pas ik echt wel voor.

Ge vind het maw het geld niet waard om voor die paar euro's minder te betalen in de maand, over te stappen en te investeren in vdsl....

Als ze morgen een abbo maken op maat van elke inwoner in Belgie gaat het dus nog niet goed genoeg zijn. :angel:

Dat is hetzelfde als zeggen, ik wil 2000 tv zenders maar ga de moeite niet doen om een schotel te hangen... wat is telenet toch slecht bezig tegenwoordig
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Nee, dat is een reactie op, ik ga geen honderen euro investeren om de grond open te breken, over te stappen en dan te merken dat het toch wel een stuk trager is dan bij Telenet. Waarom moet alles hier toch zo in het belachelijke getrokken worden?

Is dat nu zo moeilijk voor sommigen om te zien dat er 1 abo op vooruit gaat en de andere 2 stabiel blijven? Waarom moet Whop gedegradeerd worden tegenover Whoppa, en dan hoeven we echt niet naar andere providers kijken of naar het buitenland, het gaat hier om abo's bij dezelfde provider onderling.
blaatpraat
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 31 keer
Bedankt: 101 keer

Met dat de vraag hier gesteld werd.

Ik heb net gelezen dat verbruik tijdens de daluren NIET meer meetelt (en dus niet voor 20% wat nu het geval is).
12 uur per dag is het dus wel degelijk ongelimiteerd binnenkort...
8balljunkie
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
Bedankt: 29 keer

en we zijn weer begonnen van appelen met peren te vergelijken.
Kabel kan je niet vergelijken met VDSL2.

Het antwoord is makkelijk zit je in een goeie buurt voor VDSL, pak dan VDSL en betaal minder.
Zit je niet in een goeie buurt en snelheid vormt een struikelblok, pak dan kabel en betaal meer.
Daar houdt de discussie bij op.

De zever over ik wil mijn oprit niet open breken om koperpaar te leggen, ja dat is UW eigen keuze en brengt geen meerwaarde aan de discussie.
Zolang er geen meerdere spelers komen op de kabel is er simpel weg geen concurrentie en dan moet je content zijn met wat je krijgt en betaalt.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Je leest maar een deel, ik heb gezegd dat de snelheid hier al laag is en ik daarvoor mijn oprit ook niet wil voor opbreken. Dat is imho een goed argument als iemand vraagt waarom ik niet wil overstappen. Lijkt me vrij logisch toch? Denk niet dat iemand anders mijn rekening moet maken of zeggen dat het zever is...

Waar ik je wel gelijk in geef is dat het hier vaak geen correcte vergelijking is en dat mensen het dan maar in het belachelijke gaan trekken. Feit is dat Whop nu in vergelijking een stuk minder volume heeft in vergelijking met Whoppa daarvoor. Daar gaat het hem bij mij om. Precies of Whop klanten betalen al niet genoeg.
kaarsenbril
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 43 keer

Slafes heeft 200 % gelijk.

Mijn basic internet is in verhouding evenveel verhoogd in prijs, maar ik krijg niks bij, Slafes ook niet..

Zolang er een monopolie is, kan men sollen met zijn klanten, ze kunnen toch geen kant op, en alle tegenwerking wordt met het grote geld opgekocht, maar mocht de kabel ooit open gaan, dat wordt echt een zinkend schip bij Telenet, want gans de brede klantbasis bij Telenet is ontevreden.
De whoppa's zijn een grote minderheid, denk maar niet dat iedereen op zoek is achter het hoogste abo...

Allez, 1 voorbeeld : voor 27 euro mag je een schamele 100 gig downloaden. Voor de prijs van 3 keer meer, mag je terra's downloaden, als ik hetgeen ik in dit topic lees, mag geloven.. De verhouding is totaal zoek..... :eek:
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

kaarsenbril schreef:Mijn basic internet is in verhouding evenveel verhoogd in prijs, maar ik krijg niks bij, Slafes ook niet..
Sinds wanneer heeft de prijsverhoging enig verband met wat je kan downloaden ?
kaarsenbril schreef:maar mocht de kabel ooit open gaan, dat wordt echt een zinkend schip bij Telenet, want gans de brede klantbasis bij Telenet is ontevreden.
Dat is jou conclusie... miljoenen klanten hoor je niet zeuren bij TN dus zo rampzalig zal het wel niet zijn. Trouwens al die ontevreden klanten kunnen vaak zonder veel problemen overstappen... maar ik heb nog geen massale uittocht gezien bij TN.
kaarsenbril schreef:Allez, 1 voorbeeld : voor 27 euro mag je een schamele 100 gig downloaden. Voor de prijs van 3 keer meer, mag je terra's downloaden, als ik hetgeen ik in dit topic lees, mag geloven.. De verhouding is totaal zoek..... :eek:
Moet er dan een verhouding zijn ?
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

Moeten niet, mogen... Waarom krijgt Whoppa een verhoging, en waarom de andere klanten niet? Whoppa klanten krijgen nu meer zonder er voor bij te moeten betalen, Whop en Basic klanten krijgen... Niets.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

Slafes schreef:Waarom krijgt Whoppa een verhoging, en waarom de andere klanten niet?
Tja... om te verhinderen dat Whoppa gebruikers zouden downgraden zeker ?

Product differentiatie op internet is zo ie zo al moeilijk...
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

kaarsenbril schreef: Allez, 1 voorbeeld : voor 27 euro mag je een schamele 100 gig downloaden. Voor de prijs van 3 keer meer, mag je terra's downloaden, als ik hetgeen ik in dit topic lees, mag geloven.. De verhouding is totaal zoek..... :eek:
Heb ook basic internet, zit nu op smallband. Dat is 1Mbps down . Als dat nu een beetje meer zou zijn dan zou ik al heel tevreden zijn. Met 1Mbps werkt Netflix en Stievie ... zolang je van al de rest afblijft en met een lagere beeldkwaliteit natuurlijk. Maar het werkt; dat is wel positief. Wel aan denken wanneer de vop-telefoon gaat om de rest uit te zetten anders horen ze mij niet;
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Nu wou ik toch eens naar de huidige Telenet-prijzen gaan kijken, maar ik krijg enkel een blanco pagina als ik naar www.telenet.be wil gaan? Vanmiddag op het werk was het al zo, en nu hier thuis ook?!
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

hier ook, jammer, wou net vandaag, en alleen vandaag klant worden :angel:
de koe zegt boe
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

BMaster schreef:Nu wou ik toch eens naar de huidige Telenet-prijzen gaan kijken, maar ik krijg enkel een blanco pagina als ik naar http://www.telenet.be wil gaan? Vanmiddag op het werk was het al zo, en nu hier thuis ook?!
Men is eraan aan het werken -> Twitter
Onze excuses voor de hinder, onze collega's werken aan de oplossing.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

r2504 schreef:Tja... om te verhinderen dat Whoppa gebruikers zouden downgraden zeker ?
Waarom verruimen we vanaf 29 maart 2015 de gebruiksregels voor intensieve gebruikers?

Het laatste jaar nam het internetgebruik van onze klanten fors toe. We surfen, streamen en downloaden meer en meer.
Lijkt me toch redelijk duidelijk dat Whoppa klanten dus niet zullen downgraden als men Whop wat meer volume geeft, of een fup want volgens Telenet gaat het internet gebruik enkel maar de hoogte in. Er zullen ook altijd mensen zijn die kiezen voor de extra snelheid.
BMaster
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 41 keer
Bedankt: 40 keer

Muziekbos schreef:
BMaster schreef:Nu wou ik toch eens naar de huidige Telenet-prijzen gaan kijken, maar ik krijg enkel een blanco pagina als ik naar http://www.telenet.be wil gaan? Vanmiddag op het werk was het al zo, en nu hier thuis ook?!
Men is eraan aan het werken -> Twitter
Onze excuses voor de hinder, onze collega's werken aan de oplossing.
Erg dat het zo lang moet duren eer zoiets opgelost is...
rato55
Forumtroll
Forumtroll
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Telenet-netwerkbeheer is nog niet vernieuwd.
Mischien dat whop klanten ook iets mogen verwachten tegen 29 maart.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

Dan mogen ze hun limiet wel verdubbelen, dan downgrade ik naar whop. En nog liever nog formule zonder telefonie aan 'scherpe' prijs
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster

De helft van de daglimiet van Whoppa zoals het tot nu toe altijd geweest is, en idd, die idiote telefonie er tussenuit... Dat laatste zou ook mogen voor Whoppa klanten uiteraard, al scheelt het maar enkele euro voor iets wat je niet gebruikt op jaarbasis is dat een mooi bedrag. Helaas ijdele hoop vrees ik.

Misschien moeten we een facebook groep oprichten, wij Whop en Basic klanten willen ook meer volume! :angel:
rato55
Forumtroll
Forumtroll
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 4 keer

Slafes schreef:De helft van de daglimiet van Whoppa zoals het tot nu toe altijd geweest is, en idd, die idiote telefonie er tussenuit... Dat laatste zou ook mogen voor Whoppa klanten uiteraard, al scheelt het maar enkele euro voor iets wat je niet gebruikt op jaarbasis is dat een mooi bedrag. Helaas ijdele hoop vrees ik.

Misschien moeten we een facebook groep oprichten, wij Whop en Basic klanten willen ook meer volume! :angel:
Ik zie ze niet afstappen van triple play,niet voor whop en niet voor whoppa.Daar hebben ze gewoon naar toe gewerkt.
Wil je meer volume,zal je moeten kiezen voor whop of whoppa.Of maandelijks volume bij kopen voor basic of whop.
Of neem alles apart.
fusionbe
Starter Plus
Starter Plus
Bedankt: 3 keer

Dat ze idd die vaste telefoon afschaffen bij whoppa. Dat ze daar een mobiel abbo voor in de plaats geven. Die vaste telefoon staat hier gewoon te niksen.
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 70 keer

Ter info,

Ik zit nog met een Oude Fiber60 lijn en ik zie in mijn telenet dat mijn FUP ook aangepast gaat worden naar 500/2500GB.

Ik denk dat alle abonnementen met FUP nu over dezelfde kam geschoren worden.
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

er is geen 2500 GB grens
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster

jawel.

als je alles in de daluren opgebruikt.

Ik weet wel dat er rumoer is dat de daluren voor 0% gaan meetellen, maar ik heb hiervan nog niets officieels gezien, dus tot het tegendeel bewezen is ga ik er van uit dat da daluren nog steeds voor 20% tellen.

DWZ dat als je die 500 GB enkel tussen 00:00 en 12:00 zou gebruiken dat je 2500 GB kan verzetten.
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Een echt gerucht lijkt het niet meer te zijn daar het door een ISP official hier is gemeld.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair

boran_blok schreef:maar ik heb hiervan nog niets officieels gezien
Pagina twee van deze thread... officiele Telenet posting !
boran_blok
Elite Poster
Elite Poster

thanks, ik had die post gemist.

Dat is echt wel goed nieuws.
iNFERNiS
Member
Member

En ze blijven maar penny pinchen. Toch al iets beter I guess.
Afbeelding
Astralon
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
Bedankt: 125 keer

fusionbe schreef:Dat ze idd die vaste telefoon afschaffen bij whoppa. Dat ze daar een mobiel abbo voor in de plaats geven. Die vaste telefoon staat hier gewoon te niksen.
Ik zie Telenet niet snel een triple-play met mobiel aanbod doen omdat ze aan vaste telefonie meer verdienen.
Mijns inziens zullen ze nog lang/altijd een virtuele operator (MVNO) blijven want Liberty (de hoofdaandeelhouder) heeft geen enkel mobiel netwerk.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 446,41 GB en 920,81 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.

Vanaf 29 maart 2015 wordt 'vrij downloaden' zo goed als 'onbeperkt surfen'
Waarom verruimen we vanaf 29 maart 2015 de gebruiksregels voor intensieve gebruikers?

Het laatste jaar nam het internetgebruik van onze klanten fors toe. We surfen, streamen en downloaden meer en meer.

We willen dit in de toekomst kunnen blijven aanbieden aan al onze klanten. Daarom verruimen we vanaf 29 maart 2015 onze internetgebruiksregels:

We verhogen het toegestane downloadvolume van 300 naar 500 GB

Verbruik je toch meer? Dan surf je tijdens de piekuren straks tegen 10 Mbps in plaats van 5 Mbps, totdat je Telemeter weer op nul staat Da’s zelfs snel genoeg om te surfen en streamen in HD-kwaliteit. Tijdens de daluren is er geen snelheidsbeperking en surf je altijd tegen de volledige snelheid.

De piek- en daluren voor abonnementen worden aangepast. Zowel in de week als in het weekend lopen de…
piekuren van 12u ’s middags tot middernacht
daluren van middernacht tot 12u ’s middags

Belangrijk: Kun je je als Telenet-klant toch niet vinden in deze wijzigingen, dan kun je kosteloos opzeggen tot 30 april 2015 door contact op te nemen met de Telenet-klantendienst. Zeg je Whoppa met iPad of Fluo met iPad op, dan betaal je wel de restwaarde van de iPad.
http://klantenservice.telenet.be/conten ... gebruikers
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Hoe gaan ze nu weer van "we tellen het niet mee" naar 920Gb? Ze spreken zichzelf al weer tegen o.O
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Nee, ze spreken zich niet tegen. Die 920 is de oude situatie.
TiTanium
Moderator
Moderator
Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
Bedankt: 469 keer

Bedoeling was om aan te tonen dat ze dit ondertussen ook aangeven bij telemeter. En van daaruit vertrekt dan de link naar die 2é quote. Die 920 is momenteel de situatie op mijn mijn :p
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet
OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”