Voicemail - persoonlijke begroeting ... WAV formaat ?
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 3 keer
Via MyProximus + inloggen kan je je Voicemail beheren en een WAV audiobestand uploaden als begroeting. Zie http://support.nl.proximus.be/app/answe ... ,1971,1972 Wat zijn de vereiste bitrate , sample rate , sample size voor het audiobestand ? Ik heb al 't één en 't ander geprobeerd , maar krijg steeds de foutmelding "ongeldig formaat" terug.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Ik zou eens proberen met 8 kHz, 8 bit, mono, dat is wat de meeste mensen uiteindelijk door de hoorn van hun telefoon te horen krijgen.
Wil je betere kwaliteit, probeer eens met 16 kHz of 32 kHz met 8 bit of 16 bit. Voor telefonie zeker nooit stereo gebruiken, steeds mono natuurlijk!
Wil je betere kwaliteit, probeer eens met 16 kHz of 32 kHz met 8 bit of 16 bit. Voor telefonie zeker nooit stereo gebruiken, steeds mono natuurlijk!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 217 keer
Inderdaad, en als het nog steeds niet werkt met een PCM WAV-bestand, dan zal het mogelijk moeten worden gecodeerd met een telefoon-codec zoals ITU G.711. Wel vreemd dat Belgacom deze mogelijkheid aanbiedt, maar vrijwel geen informatie geeft over de vereiste indeling.
Verstuurd vanaf mijn Xperia Z met Tapatalk
Verstuurd vanaf mijn Xperia Z met Tapatalk
-
- Member
8 kHz, 8 bit mocht ook niet baten. Ik heb het bericht dan maar via hun 1969 nummer ingevoerd.raf1 schreef:Ik zou eens proberen met 8 kHz, 8 bit, mono, dat is wat de meeste mensen uiteindelijk door de hoorn van hun telefoon te horen krijgen.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Als ze zoiets implementeren, tof natuurlijk, maar dat ze dan zelf zorgen voor de juiste omzetting en gewoonweg elk formaat aanvaarden. Lijkt me niet zooo moeilijk om op te zetten, toch?
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Doe eens dit : PCM Encoded, 16 Bits, at 8000Hz
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 27 keer
Ik had hetzelfde idee, had best leuk geweest. Stom dat er niet zoveel vrijheid is met mobiele systemen als bij een pbx.meon schreef:Ha, dit is enkel vaste lijn. Was al aan't bedenken welke originele boodschap ik kon gebruiken op m'n gsm
-
- Member
Helaas , geen succes. Hun "Mijn berichten beheren" pagina ( http://support.nl.proximus.be/app/answe ... /a_id/3952 ) loopt blijkbaar ook niet gesmeerd.krisken schreef:Doe eens dit : PCM Encoded, 16 Bits, at 8000Hz
-
- Member
Ok , CCITT A-Law wordt geaccepteerd ! Voor ' t ogenblik is het nieuwe bericht nog niet hoorbaar. We zien morgen wel of het ook effectief werkt.nickz schreef:Dan zal het WAV-bestand wel volgens de G.711 (A-law) standaard (voor telefoonsystemen) moeten worden gecodeerd in plaats van PCM.