Kenw00t schreef:Android 5 is nu 3,5 maanden uit, en werd reeds lang op voorhand gecommuniceerd dat het er aan kwam. Ontwikkelaars konden zelfs ruim op voorhand al testen, dus dat excuus moeten ze ook niet verzinnen. Voor een OS met het grootste marktaandeel voor je product zou je toch beter verwachten van TN. In dat opzicht hadden ze hun energie misschien beter niet in Windows RT gestoken, dat nu ook dood is.
Ook Proximus loopt op dat vlak achter de feiten aan, maar die kwamen wel met een nieuwe versie uit na een aantal weken. Maar 3,5 maanden vind ik er nu toch ook over.
De app is voor Windows 8 in het algemeen, niet enkel RT. Die er gekomen is in samenwerking met Microsoft, anders was het nog niks geweest voor zowel Windows 8 als Windows Phone.
Android heeft het grootste marktaandeel, maar niet versie 5.0. Ze zitten nu eenmaal in een positie dat ze dat slabakken kunnen veroorloven, mensen gaan toch niet weg wegens te weinig alternatieven.
Ik heb de indruk dat Proximus het inderdaad wat beter doet op dat vlak en sneller updates uitbrengt. Zelfs op men Windows Phone krijg ik regelmatig een update van de apps.