Ben eens curieus naar de oorzaak hiervan
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Dit heeft niets met bucht te maken... het vermogen dat uit je afstandsbediening komt is zo enorm klein dat het niet veel vraagt om weggedrukte te worden.Dima_2005 schreef:Misschien rijden ze allemaal met eenzelfde soort buchtauto rond?
Zoiets is dan ook meestal gewoon onbewust.MClaeys schreef:Een jammer lijkt me nogal vergezochtwie gaat er nu zo iets jammen
ne flauwe plezante die er 40€ voor over heeft... http://www.jammerfromchina.com/products ... adius.htmlMClaeys schreef:Een jammer lijkt me nogal vergezochtwie gaat er nu zo iets jammen
Mitsubischi is zeker geen buchtauto,het is een Japanner(en die zijn prijs/kwaliteit)dus altijd zeer degelijk gemaakt.Dima_2005 schreef:Misschien rijden ze allemaal met eenzelfde soort buchtauto rond?![]()
(bv. iets oudere Mitsubishi's hebben er enorm veel last van: niet opengaan/niet dichtgaan)
Euh, ook bij Japanners kan je even goed een "maandag morgen" auto hebben. Trouwens, mijn eigen ervaring met Mitsubischi is ook niet positieffluppie schreef:... het is een Japanner(en die zijn prijs/kwaliteit)dus altijd zeer degelijk gemaakt ...
Dus die meneer ging tanken, terwijl de sleutels nog in zijn auto lagen? Sjans dat dat hier Amerika niet is.fluppie schreef:[...]ondanks de sleutels in het contakt v/d auto zaten!
??? Waarom? vooroordelen zijn nooit goedselder schreef:Dus die meneer ging tanken, terwijl de sleutels nog in zijn auto lagen? Sjans dat dat hier Amerika niet is.fluppie schreef:[...]ondanks de sleutels in het contakt v/d auto zaten!
Wees gerust... daar geraak je nergens mee. Als de sleutel (die je nergens moet insteken) niet vlakbij de auto is gaat die niet ver rijden.Kenw00t schreef:BMW 5 in de stad liet draaien om binnen in een bank geld af te halen...
Mijn Citroën Berlingo zijn klep om te tanken is inderdaad vergrendeld met de centrale vergrendeling, maar als ik ga tanken moet ik ook nog de sleutel gebruiken voor de effectieve tankdop hoorKenw00t schreef:Zijn er dan nog zoveel wagens waar je de benzinedop dan nog met sleutel moet openen? Bij de meeste moderne wordt de klep toch mee vergrendeld met de centrale vergrendeling?
Deze morgen nog erger gezien: madam die BMW 5 in de stad liet draaien om binnen in een bank geld af te halen...
Niet zo bij zéér recente BMW's, daar kan je perfect mee rijden zonder dat de sleutel erin steekt. HIj moet uiteraard wel gestart zijn als de sleutel in de buurt is hé, en eens ie stilvalt heb je ook sleutel nodig.r2504 schreef: Wees gerust... daar geraak je nergens mee. Als de sleutel (die je nergens moet insteken) niet vlakbij de auto is gaat die niet ver rijden.
Je vergeet de waarde van de antenne en de papieren die in de wagen liggeneternum schreef:Dat is ook een beetje logisch hé krisken.
Die wagen verdubbeld in waarde na een tankbeurt.![]()
Stel je voor dat ze de tank terug leeg zouden trekken...
Jaren geleden zag ik het regelmatig. Bv. aan een slager te Erpe-Mere waar je belegde broodjes kon kopen. Auto voor de deur met draaiende motor in en dan aanschuiven voor belegd broodje. In Lebbeke aan geldautomaat. Auto voor geldautomaat met draaiende motor en chauffeur die geld ging afhalen. Als je betrapt wordt door de politie, dan krijg je een boete wegens aanleiding geven tot diefstal. En dat de motor zelfs niet moet draaien heeft een kameraad van mij ondervonden. Die was uitgestapt om een krant te kopen. Autodeur niet op slot en sleutel in het contact. Toen hij buitenkwam zat er iemand aan het stuur van zijn auto netjes te schrijven. Bleek een agent te zijn die hem een bekeuring gaf.Kenw00t schreef:Deze morgen nog erger gezien: madam die BMW 5 in de stad liet draaien om binnen in een bank geld af te halen...
Klopt,die doet dit meestal,een Dokter heeft daar weinig oog naar,naar het schijnt.Ik moet er wel bijvertellen dat Wachtebeke een niet zo drukke gemeente is.selder schreef:Dus die meneer ging tanken, terwijl de sleutels nog in zijn auto lagen? Sjans dat dat hier Amerika niet is.fluppie schreef:[...]ondanks de sleutels in het contakt v/d auto zaten!
Zwijg ervan, dat is hier inderdaad dagelijks in Borgerhout (werkplaats)...powaq schreef:Waar ik woon, Borgerhout, is dat constant die draaiende motoren voor de bakker etc (incl dubbel parkeren natuurlijk). Echt degoutant. Politie doet er niets aan.