Proficiat...eternum schreef:[off-topic]
Of een paar satirische gazettekes lezen Allah "Charlie Hebdo".
Dat schiet ook op.
[/off-topic]
Nu al "eikel-van-het-jaar"-award gewonnen...
Proficiat...eternum schreef:[off-topic]
Of een paar satirische gazettekes lezen Allah "Charlie Hebdo".
Dat schiet ook op.
[/off-topic]
Hun prijzen stijgen dan wel... maar voor de prijs van hun duurste pakket heb je bij TN slechts een Whop !laroyj schreef:Het duurste pakket, met een downloadsnelheid van 180Mbit/s, wordt 62,50 euro per maand, waar dat 59,95 was.
Waarom niet ????????????????? Waarvoor moet ik dan voor mijn huidig internet 1 euro/maand meer betalen voor die zogenaamde "grote netwerf"Avenger 2.0 schreef: Verwacht dus maar niet dat Telenet de limieten zal doen stijgen of afschaffen van zijn internetabonnementen.
.
Ze kunnen die moeilijk officieel toegeven want dan hangt morgen iedereen aan de telefoon.Slafes schreef:Telenet geeft geen korting aan zeurende klanten? Ze liegen dat ze geel zien.
Iedere provider heeft inderdaad z'n problemen... het gras hoeft niet altijd groener te zijn aan de andere kant maar het is wel fijn als er iemand eindelijk eens wat druk zet op zo'n grote speler (van de politiek of andere consumenten organisaties moeten we alvast niet veel verwachten).proximusboyke schreef:Benieuwd hoe hij in de bres gaat springen voor mensen die overschakelen naars dsl en merken dat hun internet nauwelijks werkt als ze tv kijken
"Dat is toch een suppervriendelijke mens hé !!!
Hij springt in de bres omdat de mensen teveel moeten betalen bij telenet
Hij springt in de bres als mensen geen korting krijgen en anderen wel."
Ik heb geen enkel Telenet-product en toch heb ik internet, tv en telefonie. Misschien moet je toch eens naar de oogarts en een nieuwe bril kopen en de kaarsen vervangen door LED-lampen.kaarsenbril schreef:er is geen concurrentie
... en daarmee duurder uit is dan TN (op basis van de officiele apparatuur op de providers hun website).raf1 schreef:Alle lof voor wie Telenet écht een peer stooft door een schotelantenne te plaatsen
Dat lijkt me een meer een terecht alternatief (maar zeker niet altijd evenwaardig).raf1 schreef:of een VDSL2-verbinding te nemen!
Maar als men dit af doet als een commerciële geste voor trouwe klanten gaat die regel al niet meer op, want ze gaan geen enkel bedrijf verplichten een commerciële geste voor al haar klanten te doen. Dat die klanten er zelf om moeten vragen is bijzaak.fluppie schreef:denk ik.Een bedrijf moet al zijn klanten gelijk behandelen,en ze allen op de hoogte brengen van Acties/promoties e.d..Telenet geeft nu,de klanten die aan de tel.lijn klagen een vermindering,terwijl mss
Hier ook al enkele jaren geen enkel Telenet product meer, maar we hebben dan wel het geluk dat onze snelheid op VDSL op 60Mbps a 70Mbps ligt. Moest ik ergens wonen en daar < 50Mbps krijgen zonder zicht op verbetering (eerste jaar was het bij ons ook slechts 12Mbps maar we wisten dat er werken gingen gebeuren), dan zou ik (weliswaar tegen mijn zin) toch ook voor Telenet gaan. Al hangt dat dan weer af van gebruiker tot gebruiker, mijn ouders zouden met ADSL-snelheden nog tevreden zijn met hun gebruik.raf1 schreef:Ik heb geen enkel Telenet-product en toch heb ik internet, tv en telefonie. Misschien moet je toch eens naar de oogarts en een nieuwe bril kopen en de kaarsen vervangen door LED-lampen.kaarsenbril schreef:er is geen concurrentie
We zijn het alvast niet gewoon in onze cultuur... we verwachten een eerlijke prijs die we dan zonder morren betalen. Als je als bedrijf echter een sfeer creeerd waarbij je klanten constant de indruk krijgen bedrogen te worden dan zorg je zelf voor een klimaat waar het normaal zal worden om af te dingen (en dan moet je ook niet klagen dat je op die manier in de pers komt).Slafes schreef:Ik vind dat niet normaal. Iedereen een gelijke korting geven of de prijzen niet verhogen had hen in dit geval veel miserie bespaard.
Gelukkig verkoopt men in het cafe geen pintjes "tot 33 cl"... voor als de serveerster teveel morst tegen ze aan je tafel is.AndRo555 schreef:Dat is niet relevant. Je gaat een overeenkomst aan met Proximus/OLO voor een internetabonnement met tot 30Mbps snelheid. Je weet op voorhand dat dat tot is en geen gegarandeerde snelheid.
Simpel dan iedereen 10/1 gecapt en zo betaald iedereen gewoon voor wat men krijgt. De gulden middenweg dus.krisken schreef:En wat met degene die 90/x kunnen halen, maar die dit niet nodig hebben en blij zijn met 10/1? Zij moeten meer betalen omdat ze toevallig hogere snelheden kunnen verkrijgen?
Neen, we willen dat ze mee gaan met hun tijd en dit aangehaald punt zou hierbij helpen.Fallschirmjaeger schreef:http://userbase.be/nieuws/6-telecom/971 ... heid-vdsl2
http://userbase.be/nieuws/6-telecom/895 ... net-overal
http://userbase.be/nieuws/telecom/807-b ... rnet-start
Mensen vergeten precies dat ze tot 2012 wel extra moesten bijbetalen voor een hogere snelheid bij alle providers. Willen jullie dan echt terug naar dit systeem?