Het zwarte pcb heeft er veel mee te maken. Dat ziet er een stuk strakker uit dan een doornsee groen of blauw.
En op batterij doe ik probleemloos 12 tot 13u met wat browsen (MBA), wat mail en een pdf ertussendoor. Eens ik Matlab opzet en wat dingen doe, gaat het al richting de 4 a 5 u.
alternatief voor Macbook Pro
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
"Wanneer je een schrijnwerker bent die een mooie ladenkast maakt, gebruik je geen stuk spaanplaat voor de achterkant, zelfs al staat die tegen de muur en zal niemand die ooit zien. Jij weet dat die er is, dus gebruik je een mooi stuk hout voor de achterkant. Als je 's nachts goed wil slapen moet de esthetiek, de kwaliteit overal doorgevoerd worden."
SJ
SJ
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
+1 voor quotes uit de bio .
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Deze nieuwe Dell XPS 13 ziet er toch wel goed uit!
Mijn HP Spectre XT Pro's scherm heeft het begeven, ben dus opzoek achter een nieuwe ultrabook.
Zo te zien zal ik nog even moeten wachten en me verder behelpen met een oude Acer 15" beestje die ik mag lenen.
Review van the verge
Huidige ergernissen van de ultrabooks die momenteel op de mark zitten.
RAM is bijna overal beperkt tot 8GIG RAM
Mijn HP Spectre XT Pro's scherm heeft het begeven, ben dus opzoek achter een nieuwe ultrabook.
Zo te zien zal ik nog even moeten wachten en me verder behelpen met een oude Acer 15" beestje die ik mag lenen.
Review van the verge
Huidige ergernissen van de ultrabooks die momenteel op de mark zitten.
RAM is bijna overal beperkt tot 8GIG RAM
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
De Asus UX303 kan tot 12GB, de iets grotere NX500 (of GX500 voor gaming) tot 16GB.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
- Bedankt: 85 keer
Die nieuwe Dell XPS 13 is inderdaad schitterend. Een 13.3" laptop in een 11.6" verpakking (door de smalle bezels).
Claimen 15 uur accu voor FHD scherm en 12 uur voor QHD+ scherm. Ben benieuwd hoeveel je daar in de praktijk van overhoud.
De nieuwe Lenovo Thinkpad T450s is ook niet slecht. Is geen eye catcher, maar is degelijk, tot 12GB RAM en lange accu mogelijk.
http://news.lenovo.com/images/20034/Len ... 0Sheet.pdf
Claimen 15 uur accu voor FHD scherm en 12 uur voor QHD+ scherm. Ben benieuwd hoeveel je daar in de praktijk van overhoud.
De nieuwe Lenovo Thinkpad T450s is ook niet slecht. Is geen eye catcher, maar is degelijk, tot 12GB RAM en lange accu mogelijk.
http://news.lenovo.com/images/20034/Len ... 0Sheet.pdf
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik ben ook nog altijd aan het rondkijken, en wat me eigenlijk opvalt is hoe de prijzen nauwelijks tot niet dalen. Bvb de Yoga 2 Pro stond op mijn lijstje, maar het topmodel (i7,8G,512G) kost bvb zowel bij CB als MediaMarkt nog altijd de volle 1599,- wat gewoon de launch prijs is van... december 2013 ! En zo heb ik nog wel wat modellen gevonden die gewoon al een jaar op de markt zijn en nog geen eurocent goedkoper geworden zijn. (Voor de Y2P hoop ik toch nog op een prijsdaling na januari als de Y3P hier uit is).
Op de solden moet je ook al niet rekenen, want meestal zijn het enkel de wat goedkopere modellen die dan gewoon 5 a 10% goedkoper aangeboden worden. Wellicht omdat de verkopers al zo weinig marge hebben op de normale prijzen.
Op de solden moet je ook al niet rekenen, want meestal zijn het enkel de wat goedkopere modellen die dan gewoon 5 a 10% goedkoper aangeboden worden. Wellicht omdat de verkopers al zo weinig marge hebben op de normale prijzen.
-
- Elite Poster
€999 voor de config met een i7, 8GB en 512G SSD ? Waar heb je die gezien ?
EDIT: snelle google: http://www.besteproduct.nl/laptops_en_n ... 73/prijzen . Ok, €1350 is al pak goedkoper dan hier in België maar alleszins nog ver weg van jouw 999 .
Trouwens ook ferm ontgoochelend wat het aanbod is van laptopshop.be (CB). Bvb zoek op Zenbook en je vindt 30 modellen en daarvan is er EEN op voorraad, en EEN uitverkocht. De rest kan je gewoon niet (meer) krijgen. Je gaat me niet zeggen dat Asus maar 2 courante modellen heeft...
EDIT: snelle google: http://www.besteproduct.nl/laptops_en_n ... 73/prijzen . Ok, €1350 is al pak goedkoper dan hier in België maar alleszins nog ver weg van jouw 999 .
Trouwens ook ferm ontgoochelend wat het aanbod is van laptopshop.be (CB). Bvb zoek op Zenbook en je vindt 30 modellen en daarvan is er EEN op voorraad, en EEN uitverkocht. De rest kan je gewoon niet (meer) krijgen. Je gaat me niet zeggen dat Asus maar 2 courante modellen heeft...
- devilkin
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 341 keer
- Contacteer:
Ik heb een (oude) Dell XPS 13". Zalig toestel, kan ik aanraden.
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
-
- Elite Poster
Was me gisteren ook opgevallen. Ook wel debiel om €300 korting te geven op QWERTY maar niet op AZERTY. Nu ja, ben toch aan het overwegen om terug te switchen naar QWERTY al is het maar omdat je in NL en US de zaken veel goedkoper vindt.
EDIT: mailke gestuurd naar CB. Benieuwd wat ze gaan zeggen.
- FunkStar
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Ik weet het al!
Toevallig post daarover gelezen op tweakers.net (ging wel over Lenovo Yoga 3 Pro).
Zie hier
Toevallig post daarover gelezen op tweakers.net (ging wel over Lenovo Yoga 3 Pro).
-> 19/12/2014Ben nu wel even met coolblue aan het discuteren omdat de Belgische versie (AZERTY klavier) nog steeds de oude prijs heeft (1299,-) terwijl de QWERTY versie op 999,- staat.
<edit> volgens hen is dit kwestia van vraag en aanbod en kunnen ze niks aan de prijs doen, eurm... (haalt even economics 101 boven)
Zie hier
-
- Elite Poster
Thanks, het gaat overigens in die post exact over dat Y2P model waar ik naar refereer (want gaat ook over het feit dat de Y2P gewoon beter is dan de Y3P). Ik vreesde ook al zoiets ivm vraag/aanbod en prijs niet willen aanpassen. Overigens geen reactie gehad van hen, niettegenstaande ik na de form submit in dikke letters kreeg dat ze binnen de 4 uur antwoorden.
Hoedanook blijft het belachelijk. Wie op hun site kijkt zal toch ook wel direct dat prijsverschil zien, en wie heeft dan nog goesting om de AZERTY versie te kopen aan €1299 ? Ik in elk geval niet.
EDIT: ik denk overigens dat het eerder te maken heeft met de beschikbaarheid van de 3 Pro. In Nederland is die nu al effen op de markt, terwijl hij in België pas deze maand op de markt komt. De kans lijkt dan ook groot dat op dat moment de 2 ook in Azerty zal zakken in prijs.
Hoedanook blijft het belachelijk. Wie op hun site kijkt zal toch ook wel direct dat prijsverschil zien, en wie heeft dan nog goesting om de AZERTY versie te kopen aan €1299 ? Ik in elk geval niet.
EDIT: ik denk overigens dat het eerder te maken heeft met de beschikbaarheid van de 3 Pro. In Nederland is die nu al effen op de markt, terwijl hij in België pas deze maand op de markt komt. De kans lijkt dan ook groot dat op dat moment de 2 ook in Azerty zal zakken in prijs.
-
- Elite Poster
Blijkbaar had ik toch al vrij snel reactie op een ander e-mail adres (moet dus blijkbaar toch eens mijn CoolBlue gegevens nakijken).
Helaas is hier niet enkel het toestenbord dat anders is maar ook vraag en aanbod. Aangezien QWERTY door bijna heel de wereld
wordt gebruikt zijn doorgaans deze toestellen ook goedkoper dan AZERTY. Belgie en Frankrijk zijn de engiste die het AZERTY
toestenbord gebruiken. Onze excuses voor dit ongemak.