Ik weet dat de S4 nieuw
319€ is.
Voor die prijs is het een zeer goed ding. Ik gebruik de mijne echt voor alles. Voor de remote control is wreed handig. Gedaan met zoeken
Budget van 350 - 400 €.
319€ zit er nog goed onder
* telefoon, SMS, ...
Werkt goed en overzichtelijk, extra volume bij handvrij bellen is handig in de auto.
Werk ik heel graag mee, werkt zoals het hoort.
* I'net
Zelfs bureaublad weergave werkt nog snel en aangenaam.
* GPS (Waze)
Ik gebruik nu Sygic (eenmalig 24.99) en werkt steeds perfect. Ik verwacht dan ook geen problemen voor Waze. Al raad ik in de auto altijd een extra lader aan van 2.1A.
* af en toe wat foto's nemen
Foto's die je neemt met dit toestel zijn vrij goed. Soms ben ik verbaasd hoe goed ze kunnen zijn! Ik kan je altijd wat voorbeelden sturen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Zowel met als zonder veel belichting.
Kwaliteiten:
* indien mogelijk een deftige batterijduur (meer dan één dag?)
Veel hangt van de intensiteit van gebruik af. Ik zit geregeld op het internet, mail checken, bellen en van tijd tot tijd is een sms. Ik heb 's avonds gemiddeld tussen de 50 en 60% over. Heb wel 2 battery dat er voor zorgt dat mijn connecties niet continu online staan als ik hem in standby zet.
* redelijk stevig, hij valt bij mij af en toe eens :-$
Zolang hij niet op zijn zwak punt valt zal hij niet zo snel stuk gaan. De mijne steekt in een
case die hem volledig beschermt en nog elegant oogt. Ik heb hem ook al laten vallen en heeft als hoogste punt een val van +/- 2 verdiepen overleefd
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
(kwestie van geluk).
* moet absoluut in mijn broekzak kunnen. Dat is een kostuumbroek, geen jeansbroek. En geen enorme bobbel liefst
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.
Zijn afmetingen zijn goed te doen, dus dit zal geen probleem mogen zijn als het normale broekzakken zijn
Liefst bij Vandenborre of Proximus op te halen, kan eventueel wel wachten tot de solden.
Is via coolblue mijn prijs, maar kan niet klagen van hun service. Tot hiertoe altijd uitstekend geweest.
Als je hem zou nemen inclusief case dan zit je rond de € 355. Als je van een S2 plus komt dan ga je genieten van de boost die je gaat ervaren. Voor mij persoonlijk vind ik de super amoled scherm nog steeds het beste om mee te werken. Zeker als het donker is, dan is het zwart echt mooi zwart. Deze prijs is hij dan ook wel waard
*Dank voor het advies
Graag gedaan
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)