Nieuwe GSM, choices choices...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Budget van 350 - 400 €.
Ik zoek een Android telefoon die voornamelijk moet dienst doen als:
* telefoon, SMS, ...
* I'net
* GPS (Waze)
* af en toe wat foto's nemen
Kwaliteiten:
* indien mogelijk een deftige batterijduur (meer dan één dag?)
* redelijk stevig, hij valt bij mij af en toe eens :-$
* moet absoluut in mijn broekzak kunnen. Dat is een kostuumbroek, geen jeansbroek. En geen enorme bobbel liefst .
Liefst bij Vandenborre of Proximus op te halen, kan eventueel wel wachten tot de solden.
Dank voor het advies
Ik zoek een Android telefoon die voornamelijk moet dienst doen als:
* telefoon, SMS, ...
* I'net
* GPS (Waze)
Kwaliteiten:
* moet absoluut in mijn broekzak kunnen. Dat is een kostuumbroek, geen jeansbroek. En geen enorme bobbel liefst .
Liefst bij Vandenborre of Proximus op te halen, kan eventueel wel wachten tot de solden.
Dank voor het advies
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 206 keer
- Bedankt: 147 keer
Dit is een mooi overzicht die je misschien helpt:
http://www.gsmarena.com/smartphone__buy ... w-1171.php
http://www.gsmarena.com/smartphone__buy ... w-1171.php
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 28 keer
OnePlus One: beste toestel voor die prijs
Nexus 5: wel al wat ouder ondertussen, maar doet het nog prima
LG G2: zou de beste batterij op de huidige markt hebben
Galaxy S4: mooi toestel ook, maar heeft Touchwiz wat door niet iedereen geapprecieerd wordt.
Moto X: stock android (net als Nexus), mooi scherm, goed toestel ook die prijs
Nexus 5: wel al wat ouder ondertussen, maar doet het nog prima
LG G2: zou de beste batterij op de huidige markt hebben
Galaxy S4: mooi toestel ook, maar heeft Touchwiz wat door niet iedereen geapprecieerd wordt.
Moto X: stock android (net als Nexus), mooi scherm, goed toestel ook die prijs
- Goztow
- userbase crew
Ik heb nu een 4.3 inch (S2 plus) en zou ietsje groter gaan want als GPS vind ik het nu wat klein. Maar die LG G pro 2 met zijn 5,9 inch lijkt me toch echt wel te groot.
Dus laat ons zeggen zo'n 5 inch?
Dus laat ons zeggen zo'n 5 inch?
-
- Elite Poster
LG G3 16GB 5,5", promotie nu bij mediamarkt voor 469€ + 100€ cashback
http://www.mediamarkt.be/mcs/product/LG ... langId=-17
http://www.mediamarkt.be/mcs/product/LG ... langId=-17
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Huawei P7 heb ik en vriendin. Filterdun toestel en kan absoluut alles wat je wilt.
Als je goed zoekt vind je deze voor een 270 euro via een Belgische webshop (heb hem daar zowel voor mezelf als vriendin besteld, steeds de volgende dag geleverd). Een hoesje voor deze GSM kan je vinden bij Coolblue.
Als je goed zoekt vind je deze voor een 270 euro via een Belgische webshop (heb hem daar zowel voor mezelf als vriendin besteld, steeds de volgende dag geleverd). Een hoesje voor deze GSM kan je vinden bij Coolblue.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Aangezien je niet echt grote app vereisten hebt... waarom moet het dan een Android zijn ?Goztow schreef:Ik zoek een Android telefoon die voornamelijk moet dienst doen als:
* telefoon, SMS, ...
* I'net
* GPS (Waze)
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Heb voor mijn wederhelft een moto G besteld. Voor 186 euro een fatsoenlijk scherm en een basic android versie. Wel geen 4g. In je broekzak is met de meeste hedendaagse gsms toch niet meer mogelijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ik neem aan dat je een nieuw toestel wilt? Anders, iemand van m'n familie verkoopt een Galaxy S4 zwart met documentatie en in goede staat...
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ik weet dat de S4 nieuw 319€ is.
Voor die prijs is het een zeer goed ding. Ik gebruik de mijne echt voor alles. Voor de remote control is wreed handig. Gedaan met zoeken
Budget van 350 - 400 €.
319€ zit er nog goed onder
* telefoon, SMS, ...
Werkt goed en overzichtelijk, extra volume bij handvrij bellen is handig in de auto.
Werk ik heel graag mee, werkt zoals het hoort.
* I'net
Zelfs bureaublad weergave werkt nog snel en aangenaam.
* GPS (Waze)
Ik gebruik nu Sygic (eenmalig 24.99) en werkt steeds perfect. Ik verwacht dan ook geen problemen voor Waze. Al raad ik in de auto altijd een extra lader aan van 2.1A.
Foto's die je neemt met dit toestel zijn vrij goed. Soms ben ik verbaasd hoe goed ze kunnen zijn! Ik kan je altijd wat voorbeelden sturen Zowel met als zonder veel belichting.
Kwaliteiten:
Veel hangt van de intensiteit van gebruik af. Ik zit geregeld op het internet, mail checken, bellen en van tijd tot tijd is een sms. Ik heb 's avonds gemiddeld tussen de 50 en 60% over. Heb wel 2 battery dat er voor zorgt dat mijn connecties niet continu online staan als ik hem in standby zet.
Zolang hij niet op zijn zwak punt valt zal hij niet zo snel stuk gaan. De mijne steekt in een case die hem volledig beschermt en nog elegant oogt. Ik heb hem ook al laten vallen en heeft als hoogste punt een val van +/- 2 verdiepen overleefd (kwestie van geluk).
Zijn afmetingen zijn goed te doen, dus dit zal geen probleem mogen zijn als het normale broekzakken zijn
Is via coolblue mijn prijs, maar kan niet klagen van hun service. Tot hiertoe altijd uitstekend geweest.
Als je hem zou nemen inclusief case dan zit je rond de € 355. Als je van een S2 plus komt dan ga je genieten van de boost die je gaat ervaren. Voor mij persoonlijk vind ik de super amoled scherm nog steeds het beste om mee te werken. Zeker als het donker is, dan is het zwart echt mooi zwart. Deze prijs is hij dan ook wel waard
*Dank voor het advies
Graag gedaan
Voor die prijs is het een zeer goed ding. Ik gebruik de mijne echt voor alles. Voor de remote control is wreed handig. Gedaan met zoeken
Budget van 350 - 400 €.
319€ zit er nog goed onder
* telefoon, SMS, ...
Werkt goed en overzichtelijk, extra volume bij handvrij bellen is handig in de auto.
Werk ik heel graag mee, werkt zoals het hoort.
* I'net
Zelfs bureaublad weergave werkt nog snel en aangenaam.
* GPS (Waze)
Ik gebruik nu Sygic (eenmalig 24.99) en werkt steeds perfect. Ik verwacht dan ook geen problemen voor Waze. Al raad ik in de auto altijd een extra lader aan van 2.1A.
Foto's die je neemt met dit toestel zijn vrij goed. Soms ben ik verbaasd hoe goed ze kunnen zijn! Ik kan je altijd wat voorbeelden sturen Zowel met als zonder veel belichting.
Kwaliteiten:
Veel hangt van de intensiteit van gebruik af. Ik zit geregeld op het internet, mail checken, bellen en van tijd tot tijd is een sms. Ik heb 's avonds gemiddeld tussen de 50 en 60% over. Heb wel 2 battery dat er voor zorgt dat mijn connecties niet continu online staan als ik hem in standby zet.
Zolang hij niet op zijn zwak punt valt zal hij niet zo snel stuk gaan. De mijne steekt in een case die hem volledig beschermt en nog elegant oogt. Ik heb hem ook al laten vallen en heeft als hoogste punt een val van +/- 2 verdiepen overleefd (kwestie van geluk).
Zijn afmetingen zijn goed te doen, dus dit zal geen probleem mogen zijn als het normale broekzakken zijn
Is via coolblue mijn prijs, maar kan niet klagen van hun service. Tot hiertoe altijd uitstekend geweest.
Als je hem zou nemen inclusief case dan zit je rond de € 355. Als je van een S2 plus komt dan ga je genieten van de boost die je gaat ervaren. Voor mij persoonlijk vind ik de super amoled scherm nog steeds het beste om mee te werken. Zeker als het donker is, dan is het zwart echt mooi zwart. Deze prijs is hij dan ook wel waard
*Dank voor het advies
Graag gedaan
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
ipv Waze kun je sinds een paar weken ook Here van Nokia installeren op Android met als grote voordeel de offline landkaarten.
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.app.maps
Ik gebruik dit al jaren wereldwijd op Nokia (eerst Symbian en daarna Windows Phone) en heb dit nu al op 2 androids getest zonder problemen.
https://play.google.com/store/apps/deta ... e.app.maps
Ik gebruik dit al jaren wereldwijd op Nokia (eerst Symbian en daarna Windows Phone) en heb dit nu al op 2 androids getest zonder problemen.
- broke23
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 82 keer
- Bedankt: 21 keer
en die here applicatie, waar halen ze die kaarten ? is dat van bepaalde provider met tijdelijke updates of hoe zit dat ? wil natuurlijk wel vrij recente kaarten kunnen downloaden, en wat kost dat ? eenmalig een bedrag of per keer dat je kaart download ?
-
- Elite Poster
Nokia is sinds 2008 eigenaar van Navteq, dus het zijn hun eigen kaarten en worden continu geactualiseerd.
- Goztow
- userbase crew
Wat is het voordeel tov waze? Ik gebruik waze voor alles maar vooral pendelverkeer.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
De offline mode! Je kunt kaarten via WiFi downloaden op voorhand en dan heb je geen dataverbinding meer nodig.
Handing in een huurwagen in zuid Afrika, op de fiets in Franktijk of te voet in Rome (een paar voorbeelden van de laatste maanden)
Handing in een huurwagen in zuid Afrika, op de fiets in Franktijk of te voet in Rome (een paar voorbeelden van de laatste maanden)
-
- Elite Poster
Je kan ook offline kaarten van NavFree/Navmii (IOS & Android) gebruiken, maar heb geen idee of die kaarten 100% juist zijn & geüpdatet worden.
-
- Elite Poster
En sygic voor android is gratis met kaarten en kaartupdates voor bijna de volledige wereld?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Waze werkt ook offline, alleen voor zorgen dat je aan een wifi geconnecteerd bent als je vertrekt om de route te laten berekenen. Offline gps'en pur sang gebruik ik nooit meer, de real-time verkeersinfo is te belangrijk geworden.
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) | Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) | iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw | Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
- Bedankt: 190 keer
Waarom nog betalen voor kaarten? Er zijn zovele initiatieven waarbij het gratis kan.
Internet & TV: Orange Love Trio
- Goztow
- userbase crew
Aan het twijfelen tussen de LG nexus 5, LG g2 en galaxy s4. De betere batterij van de g2,maakt die echt een merkbaar verschil?
-
- Elite Poster
Uit deze 3 zou ik voor de LG g2 gaan. De batterij zal misschien maar iedere 2 dagen moeten opgeladen worden ipv iedere dag.
-
- Elite Poster
Mss omdat Oneplus geen winkels of repair centers in België hebben? Wat als morgen iets stuk gaat?shahab schreef:Maar waarom de Oneplus One niet op je te overwegen lijst staat, snap ik niet.
-
- Elite Poster
Indien je die microsd slot niet hebt dan zou ik voor LG G2 gaan batterij is veel krachtiger, indien wel dan ga voor de Samsung Galaxy S4
Ik gebruik http://www.gsmarena.com voor vergelijkingen.
Ik gebruik http://www.gsmarena.com voor vergelijkingen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 37 keer
- Contacteer:
Hoe goed is die in Zuid-afrika? Gaan 10 dagen toeren rond capetown. Kan ik de aankoop van TomTom voor Android latennvallen met die Here?johan.devos schreef:De offline mode! Je kunt kaarten via WiFi downloaden op voorhand en dan heb je geen dataverbinding meer nodig.
- Goztow
- userbase crew
Ho3me zit het met die optimus Android? Is die sterk bloated? Hoe zit het met de updates naar nieuwere versies bij LG?
-
- Elite Poster
Ik was 2 weken (eind oktober) voor het werk in Cape town en omgeving en heb met een huurwagen zo'n duizend km gereden zonder problemen (Airport - Strand - Cape, Waterfront, Table mountain, Stellenbosch, Franschhoek,...).
Ik heb altijd mijn zuignap en 12v adapter mee zodat ik mijn telefoon deftig kan gebuiken als GPS en heb zo al Europa, USA, Canada en Brazilie "gedaan".
Ik gebuik "here drive" op mijn Windows Phone maar mijn zoon is in het weekend met zijn Sony Z3 met "Here" naar Duitsland geweest zonder problemen.
Als je een locale SIMkaart koopt met data werkt ook de verkeersinfo goed, maar via roaming zal je rap door je budget zijn (MV: 13€/MB)
Ik heb altijd mijn zuignap en 12v adapter mee zodat ik mijn telefoon deftig kan gebuiken als GPS en heb zo al Europa, USA, Canada en Brazilie "gedaan".
Ik gebuik "here drive" op mijn Windows Phone maar mijn zoon is in het weekend met zijn Sony Z3 met "Here" naar Duitsland geweest zonder problemen.
Als je een locale SIMkaart koopt met data werkt ook de verkeersinfo goed, maar via roaming zal je rap door je budget zijn (MV: 13€/MB)
-
- Premium Member
Opsturen.jos123 schreef:Mss omdat Oneplus geen winkels of repair centers in België hebben? Wat als morgen iets stuk gaat?shahab schreef:Maar waarom de Oneplus One niet op je te overwegen lijst staat, snap ik niet.
Meegaan met je tijd noemt dat.
Overigens heb ik nog nooit een smartphone gehad die defect is gegaan.
-
- Elite Poster
Klassieke VB:
Oneplus one valt van je broekzak (wat trouwens gebeurt bij @Goztow zie éérste post) en scherm is kapot, meeste winkels zullen waarschijnlijk die scherm niet hebben omdat ze Oneplus One niet verkopen, besluit je om hem op te sturen moet je al verzendkosten betalen + de prijs waarvoor Oneplus One ervoor vraagt de kans is groot dat ze teveel gaan vragen, en opsturen neemt ook meer tijd in beslag.
Oneplus one valt van je broekzak (wat trouwens gebeurt bij @Goztow zie éérste post) en scherm is kapot, meeste winkels zullen waarschijnlijk die scherm niet hebben omdat ze Oneplus One niet verkopen, besluit je om hem op te sturen moet je al verzendkosten betalen + de prijs waarvoor Oneplus One ervoor vraagt de kans is groot dat ze teveel gaan vragen, en opsturen neemt ook meer tijd in beslag.
Hoeveel smartphones heb je al gezien?? Ieder toestel kan defect gaan!shahab schreef:Overigens heb ik nog nooit een smartphone gehad die defect is gegaan.
-
- Premium Member
Opsturen is nochtans gewoon een papiertje invullen en naar de post ermee.
Je krijgt hem zelfs terug thuis opgestuurd. Geen gezeik meer in de winkels.
Heb in de afgelopen jaren stuk of 4 smartphones gebruikt.
Tempered glass protector kopen, eventueel hoesje erover en je moet al echt lomp zijn om dat ding kapot maken
Overigens gebeuren de meeste retouren vandaag de dag gewoon via de post (coolblue, zalando, redcoon,..)
Je krijgt hem zelfs terug thuis opgestuurd. Geen gezeik meer in de winkels.
Heb in de afgelopen jaren stuk of 4 smartphones gebruikt.
Tempered glass protector kopen, eventueel hoesje erover en je moet al echt lomp zijn om dat ding kapot maken
Overigens gebeuren de meeste retouren vandaag de dag gewoon via de post (coolblue, zalando, redcoon,..)
-
- Elite Poster
Garantie die je krijgt van een vaste/Belgische winkel is veel persoonlijker, je kan niet Coolblue vergelijken met een Chinese leverancier.
Zoals reeds gezegd indien de reparatie dringend is zullen de meeste winkels de onderdelen van Oneplus One niet hebben.
Ik zou zeggen begin maar te werken in een GSM winkel, je zal wel zien hoeveel er kapot gaan
Zoals reeds gezegd indien de reparatie dringend is zullen de meeste winkels de onderdelen van Oneplus One niet hebben.
Garantie is niet voor niks, laat ons zeggen dat er is gemiddeld 2/100 die niet goed geproduceerd zijn met een beetje geluk heb jij toevallig die gekregen.shahab schreef:Heb in de afgelopen jaren stuk of 4 smartphones gebruikt.
Ik zou zeggen begin maar te werken in een GSM winkel, je zal wel zien hoeveel er kapot gaan
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
shahab schreef:
Maar waarom de Oneplus One niet op je te overwegen lijst staat, snap ik niet.
http://www.phonearena.com/phones/size#/ ... ,8603,7969
Omdat niet iedereen een schip van een gsm wenst?
- foxhound
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 19 keer
Ik heb persoonlijk vaker het tegenovergestelde opgemerkt. Probleempje bij een laptop in de buurtwinkel gekocht, binnengebracht: "We laten iets weten wanneer hij gerepareerd is meneer.". 2 weken later, nog niets. Dan begin je er zelf achter aan te gaan om meer te weten te komen. "Ja, we hebben hem bekeken, maar niet veel tijd gehad, na een weekje hebben we besloten hem naar de fabrikant terug te sturen, daar wachten we nu op."jos123 schreef:Garantie die je krijgt van een vaste/Belgische winkel is veel persoonlijker, je kan niet Coolblue vergelijken met een Chinese leverancier.
Zoals reeds gezegd indien de reparatie dringend is zullen de meeste winkels de onderdelen van Oneplus One niet hebben.Garantie is niet voor niks, laat ons zeggen dat er is gemiddeld 2/100 die niet goed geproduceerd zijn met een beetje geluk heb jij toevallig die gekregen.shahab schreef:Heb in de afgelopen jaren stuk of 4 smartphones gebruikt.
Medion GPS toestel gekocht in de Aldi. Ding defect, breng terug naar de Aldi -> Moet je zelf rechtstreeks met Medion contact nemen, miserie van een betaalnummer waar je lang moet wachten, de verbinding verbroken wordt, onnozel gezever en dergelijke. Krijgen eindelijk de benodigde gegevens om het op te sturen. Sturen het op (zat op dat moment nog maar 1 weekje garantie op), krijgen 2 weken later leuk een bried met de melding "Ja gaat 100€ kosten, garantie is vervallen." Na nog een hoopje geld kwijt te zijn (en tijd) aan de betaalnummer, uiteindelijk het toch onder garantie geregeld gekregen. Krijgen we het toestel terug stond de verkeerde taal geïnstalleerd (tijdje terug, Windows Mobile CE device, kon je niet taal wisselen). Begon de hele leute weer opnieuw.
Ook in de Media Markt, hele tijd wachten aan de balie, uiteindelijk ben je aan de beurt (kapotte router). "Ja meneer, moet terug naar de fabrikant, kan een week of 4 duren. Je kan altijd een nieuwe kopen, dan heb je later een reserve als deze gerepareerd is."
Ik heb heel eerlijk veel betere ervaringen met meeste webshops gehad waar ik koop (Amazon, Coolblue, Redcoon, ...) waar je gewoon even een mailtje doet, je product wordt opgehaald, vaak krijg je onmiddellijk een nieuw toestel, soms moet je ook wachten dat ze het opsturen naar de fabrikant (maar dat doen de meeste (lees: bijna alle) winkels ook.). De webshops doen dat echter onmiddellijk in plaats van de boel eerst een weekje bij hun te laten liggen.
Je moet nergens in de rij gaan wachten, alle service komt aan huis, je betaalt vaak minder voor het product dan in de winkel. Het verbaast me soms nog dat er zo veel gewone winkels open kunnen blijven als de service online zoveel beter is.
-
- Elite Poster
Iedere winkel is anders met Vandeborre bv heb ik persoonlijk goede ervaring andere niet.
Met een toestel die alleen via 1 bepaalde winkel in "weet niet waar" kan gerepareerd worden is een grote minpunt tegenover een "merk" die je overal kan laten maken, thats it.
Met een toestel die alleen via 1 bepaalde winkel in "weet niet waar" kan gerepareerd worden is een grote minpunt tegenover een "merk" die je overal kan laten maken, thats it.
-
- Premium Member
Akkoord met Foxhound.
Je kan ook gewoon je onderdeel op ebay.com kopen moest er een onderdeel écht kapot gaat (voor de lomperiken onder ons). En dan geven aan 1 van die repaircenters, dan doen die dat voor jou ook wel waarschijnlijk. Al snap ik niet wat het nut dan is van garantie, als je toch al "weet" dat je het gaat laten vallen en het scherm aan diggelen helpt..
Voor de prijs van de OnePlus One moest er ook wel ergens iets 'minder goed' zijn dan de andere merken. En dat is nu eenmaal service.
Maar het is niet zo dat je geen garantie krijgt. Je krijgt die namelijk wel. Ze zitten in de UK.
Waar ik perfect mee kan leven. Heerlijk toestel.
Je kan ook gewoon je onderdeel op ebay.com kopen moest er een onderdeel écht kapot gaat (voor de lomperiken onder ons). En dan geven aan 1 van die repaircenters, dan doen die dat voor jou ook wel waarschijnlijk. Al snap ik niet wat het nut dan is van garantie, als je toch al "weet" dat je het gaat laten vallen en het scherm aan diggelen helpt..
Voor de prijs van de OnePlus One moest er ook wel ergens iets 'minder goed' zijn dan de andere merken. En dat is nu eenmaal service.
Maar het is niet zo dat je geen garantie krijgt. Je krijgt die namelijk wel. Ze zitten in de UK.
Waar ik perfect mee kan leven. Heerlijk toestel.