![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
Online pampers kopen
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Ik heb gewoon zo'n spar abbo bij Amazon.de
gratis thuis geleverd...
Ik snap trouwens niet dat iedereen zo raar doet over die kostprijs van pampers. Neem nu zes per dag = 0.16 * 6 * 365 = 350€ per jaar aan pampers.
Een paar avonden weggaan en ge zijt evenveel kwijt...
gratis thuis geleverd...
Ik snap trouwens niet dat iedereen zo raar doet over die kostprijs van pampers. Neem nu zes per dag = 0.16 * 6 * 365 = 350€ per jaar aan pampers.
Een paar avonden weggaan en ge zijt evenveel kwijt...
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik had het niet overh et spammen, wel over het 0,xx eurocent gedoe...on4bam schreef:Note to self: spammen mag vanaf nu op UB.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op
te klikken
![Afbeelding](https://userbase.be/forum/images/icons/karmabar_thanks_red.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik had het over het verwijderen van de eerste spam maar de tweede keer bleef (en blijft) de URL staan niettegenstaande het toch duidelijk over spam gaat. Nu goed, "mod knows best" zeker.Goztow schreef:Ik had het niet overh et spammen, wel over het 0,xx eurocent gedoe...
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Het is "relevant" aan het topic + hij blijft de topic opvolgen ondanks tegenkanting. Indien niemand reageert zal deze topic terug naar een winterslaap gaan ![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Moderator
- Twitter: kriskenbe
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Dus spammen mag indien relevant aan het topic? Ik ken er enkelen die dit graag gaan horen.
Tim, ge weet het hé : als je ergens "Mikrotik" of "Routerboard" tegen komt in een topic mag jij als official reseller die kans niet laten liggen
't Is toch gene spam hier ...
Tim, ge weet het hé : als je ergens "Mikrotik" of "Routerboard" tegen komt in een topic mag jij als official reseller die kans niet laten liggen
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Als ge een beetje oplet valt't al bij al wel mee.
Tweeling van 4.5 maand hier, dus dat vliegt ervandoor. Ik heb nog geen enkele doos pampers aan de volle pot gekocht.
Dikwijls promo in colruyt, vanaf X stuks X% korting. En dan staan hier plots ettelijke dozen![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als ze ze ontgroeid zijn, ff wachten tot't geen promo is in de winkel en dan via facebook ofzo verkopen
(voor de prijs dat ge zelf betaald hebt toen
)
Als ge ne pruts hebt die melkallergie heeft, dan is de prijs van de pampers plots zeer relatief als je per pot melkpoeder van 400gr €17.5 moogt betalen... (ter vergelijking, normaal melkpoeder is €11 ofzo per 800gr) En den andere heeft dan reflux, dus ook weer speciale melk. Wat ons betreft is de kostprijs van pampers dan relatief...
Het kindergeld wordt opgegeten en uitgekakt![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Tweeling van 4.5 maand hier, dus dat vliegt ervandoor. Ik heb nog geen enkele doos pampers aan de volle pot gekocht.
Dikwijls promo in colruyt, vanaf X stuks X% korting. En dan staan hier plots ettelijke dozen
Als ze ze ontgroeid zijn, ff wachten tot't geen promo is in de winkel en dan via facebook ofzo verkopen
Als ge ne pruts hebt die melkallergie heeft, dan is de prijs van de pampers plots zeer relatief als je per pot melkpoeder van 400gr €17.5 moogt betalen... (ter vergelijking, normaal melkpoeder is €11 ofzo per 800gr) En den andere heeft dan reflux, dus ook weer speciale melk. Wat ons betreft is de kostprijs van pampers dan relatief...
Het kindergeld wordt opgegeten en uitgekakt
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ja en neen. Moest het een actief topic zijn, had ik er geen probleem mee. In dit geval heeft hij echter zelf een oud topic terug gebumpt, waarna een mod spontaan de post editeerde. Daardoor kwam de thread natuurlijk weer tot leven waardoor het nu wel heel gemakkelijk wordt om on-topic reclame te maken.TiTanium schreef:Het is "relevant" aan het topic + hij blijft de topic opvolgen ondanks tegenkanting. Indien niemand reageert zal deze topic terug naar een winterslaap gaan
- Dafke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 181 keer
- Bedankt: 142 keer
- Contacteer:
Inderdaad.. Hier verborgen Reflux.
Ge wilt niet weten wat die potten kosten + het medicament. Dat medicament kost 14€ en is MAX 1 week houdbaar.
Maar is ook het enige dat werkt.
Ge wilt niet weten wat die potten kosten + het medicament. Dat medicament kost 14€ en is MAX 1 week houdbaar.
Maar is ook het enige dat werkt.
- TiTanium
- Moderator
Bij mijn weten zijn wij naar uw vriend Tim toe ook tolerant het laatste jaar, ik denk dan ook menig ub’er Fusa kent... Ik vind het straf als wij de letter van de gedragsregels exact hier toepassen is het niet goed en als wij dan tolerant zijn is het ook niet goed. Wij hebben dit intern besproken gehad en meerderheid vindt dat het mag blijven staan. Wat ook doorslaggevend is het feit dat de community aan de hand van duimpjes ook het bericht kan verbergen en dat is ook niet gebeurd. Democratisch gezien is er correct gehandeld.krisken schreef:Dus spammen mag indien relevant aan het topic? Ik ken er enkelen die dit graag gaan horen.
Tim, ge weet het hé : als je ergens "Mikrotik" of "Routerboard" tegen komt in een topic mag jij als official reseller die kans niet laten liggen't Is toch gene spam hier ...
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Ik kreeg de melding dat ik geen negatief duimpje kon geven egens niet genoeg positve duim;jes. Ik moet wel zeggen dat ik zero tolerance toepas wat betreft spam.TiTanium schreef:Wat ook doorslaggevend is het feit dat de community aan de hand van duimpjes ook het bericht kan verbergen en dat is ook niet gebeurd. Democratisch gezien is er correct gehandeld.
Bye, Maurice
- TiTanium
- Moderator
Als het echt zero tolerantie is vrees ik dat er veel achter een modbreak gaat ![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
- mailracer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 224 keer
- Bedankt: 318 keer
Ook ik heb melding gemaakt van de spamvorm, maar als de mods er geen graten in zien, dan is het maar zo. De lezer is vrij om op het aanbod in te gaan. Remy zou dan best zijn website eens bekijken en de prijzen per stuk mogen verbeteren.
Mocht een andere persoon de link gepost hebben, dan was er geen probleem geweest, Maar nu is het directe reclame door de eigenaar zelf en hij heeft als dusdanig een oud topic opnieuw geopend om zijn doel te bereiken.![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
Mocht een andere persoon de link gepost hebben, dan was er geen probleem geweest, Maar nu is het directe reclame door de eigenaar zelf en hij heeft als dusdanig een oud topic opnieuw geopend om zijn doel te bereiken.
![Nono :nono:](./images/smilies/icon_nono.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 72 keer
- Contacteer:
't zal binnen een maandje niet van
dat zijn, maar van dat
en
In elk geval proficiat en 'geniet' ervan... been there, done that
![Banana :banana:](./images/smilies/icon_banana.gif)
![Headbang :bang:](./images/smilies/icon_headbang.gif)
![Cry :cry:](./images/smilies/icon_cry.gif)
In elk geval proficiat en 'geniet' ervan... been there, done that
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
U vooral niet laten ontmoedigen door sommige "mannen"...
Who cares dat ge 's nachts soms ne keer uit uwe nest moet, of dat u kleren ne keer (of meerdere keren) ondergespuwd zijn, of dat plots uwen arm toch wel nattigheid voelt of dat't ne keer ferm stinkt of wat dan ook.
De moment dat je ne ferme lach in de plaats krijgt in't midden van de nacht als je hem gaat troosten, dan zijt ge dat allemaal vergeten. En als ge dat dan niet vergeten zijt, dan scheelt't louter aan uzelf en niet aan dat kind.
Wij hebben twee prutsen van 6 maand jong, dus nog volop in bovenstaande periode en nog geen seconde spijt van gehad. Ik ben dan ook een vader (blijft bizar klinken) die alleen voor zijn kinderen kan zorgen en niet loopt te janken als't vrouwke gaan werken is in't weekend...
Who cares dat ge 's nachts soms ne keer uit uwe nest moet, of dat u kleren ne keer (of meerdere keren) ondergespuwd zijn, of dat plots uwen arm toch wel nattigheid voelt of dat't ne keer ferm stinkt of wat dan ook.
De moment dat je ne ferme lach in de plaats krijgt in't midden van de nacht als je hem gaat troosten, dan zijt ge dat allemaal vergeten. En als ge dat dan niet vergeten zijt, dan scheelt't louter aan uzelf en niet aan dat kind.
Wij hebben twee prutsen van 6 maand jong, dus nog volop in bovenstaande periode en nog geen seconde spijt van gehad. Ik ben dan ook een vader (blijft bizar klinken) die alleen voor zijn kinderen kan zorgen en niet loopt te janken als't vrouwke gaan werken is in't weekend...
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Thamar.. onze dochter van bijna 7 maand is nu haar 3e week 's nachts aan het huilen.
Minstens 1x per uur, en dan minstens 15 min nodig om te troosten. Zelfs haar stem is weg.
Na 3 weken weegt dit door.. dat kan ik u verzekeren. Natuurlijk maakt een lach alles goed, maar toch.. Werken en maar 3u per nacht slapen, daar gade aan onder door.
Maar er is blijkbaar niet veel aan te doen: virus op de luchtwegen en darmen
uitzieken...
Minstens 1x per uur, en dan minstens 15 min nodig om te troosten. Zelfs haar stem is weg.
Na 3 weken weegt dit door.. dat kan ik u verzekeren. Natuurlijk maakt een lach alles goed, maar toch.. Werken en maar 3u per nacht slapen, daar gade aan onder door.
Maar er is blijkbaar niet veel aan te doen: virus op de luchtwegen en darmen
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 121 keer
- Bedankt: 72 keer
- Contacteer:
Goh en als de eerste doorslaapt komt er een tweede en dan een derde... (en dan school, sportclub, jeugdbeweging,...)
Een week doorslapen is toch al weer een jaar of 7 geleden, maar idd ze maken ook wel één en ander goed zenne.
En je moet u zeker niet laten ontmoedigen, absoluut niet! Ik zou het zeker opnieuw doen...
En Dafke, veel courage ...
Have fun!
Een week doorslapen is toch al weer een jaar of 7 geleden, maar idd ze maken ook wel één en ander goed zenne.
En je moet u zeker niet laten ontmoedigen, absoluut niet! Ik zou het zeker opnieuw doen...
En Dafke, veel courage ...
Have fun!
"The Internet is allergic to truth, reason and humour."
- heist_175
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
- Bedankt: 856 keer
@Dafke: leg ze op uw (of uw vrouw) borst te slapen.
Uw rustige ademhaling zal haar al erg geruststellen, plus je kan ook veel sneller reageren als ze terug weent.
Niet zelden wordt het wenen erger als je niet (meteen) reageert.
Ik spreek uit ervaring, dochter van 6M met RSV en telkens als ze hoestte krijste ze heel het kot bijeen
.
2 nachten heb ik haar op mijn borstkas laten slapen en ze slaapt 's nachts terug door.
Toegegeven het eigen slaapcomfort is dan wat minder, maar liever dat voor 1 persoon dan dat ze ons beide + de oudste ook nog wakker krijst.
Uw rustige ademhaling zal haar al erg geruststellen, plus je kan ook veel sneller reageren als ze terug weent.
Niet zelden wordt het wenen erger als je niet (meteen) reageert.
Ik spreek uit ervaring, dochter van 6M met RSV en telkens als ze hoestte krijste ze heel het kot bijeen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
2 nachten heb ik haar op mijn borstkas laten slapen en ze slaapt 's nachts terug door.
Toegegeven het eigen slaapcomfort is dan wat minder, maar liever dat voor 1 persoon dan dat ze ons beide + de oudste ook nog wakker krijst.
- Dafke
- Elite Poster
- Contacteer:
Wij dachten ook RSV, maar blijkbaar niet, al zijn de symptomen hetzelfde..
Al geprobeerd met ze op de borst te leggen, maar een hele nacht
Ik ben speciaal deze nacht in de andere kamer gaan liggen, om haar zo bij ons in bed te laten liggen. Tussen ons in vond ik al gevaarlijk.. :/
Ze is nog altijd elk uur wakker geworden, maar de troostpauzes waren korter (een 5 min tegen afgelopen weken bijna telkens een half uur).
Mja, mss eens proberen...
Al geprobeerd met ze op de borst te leggen, maar een hele nacht
![Question Mark :???:](./images/smilies/icon_question.gif)
Ik ben speciaal deze nacht in de andere kamer gaan liggen, om haar zo bij ons in bed te laten liggen. Tussen ons in vond ik al gevaarlijk.. :/
Ze is nog altijd elk uur wakker geworden, maar de troostpauzes waren korter (een 5 min tegen afgelopen weken bijna telkens een half uur).
Mja, mss eens proberen...