Play (more)! (or less)

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Goeiemorgen! Net een update op de digicorder binnen gekregen met de nieuwe 'Play' en 'Play More'. 3 keer herstarten, kwartiertje updaten, en ta-da!

En toen kwamen de addertjes. Uiteraard kan je praktisch geen Amerikaanse series terug bekijken, da's redelijk logisch. Maar ook geen Australische. En vergeet ook de Britse series maar. En bovendien kan je op commerciële zenders niet doorspoelen, maar wel terugspoelen. Je moet de meest irritante en achterlijke reclames uiteraard voor de honderdduizendste keer kunnen herbekijken?!

Kortom, veel blabla, zoals gewoonlijk, maar de toegevoegde waarde.. tja, die moet ik toch wel eventjes diep gaan zoeken. En al zeker als er zoiets is als een harde schijf, waarop je opneemt wat je wil, doorspoelt wanneer je wil, jawel, zelfs gewoon je buitenlandse topserie bekijkt wanneer je het wil!

Al een geluk dat heel dat spel gratis is. Ik zou alvast in geen enkel geval bereid zijn om hiervoor meer te betalen. Oh wacht, dat doen we binnenkort al, en wel 3 euro per maand.

Prettige week verder nog :beerchug:

Gelieve deze post niet te persoonlijk te nemen, aangezien deze bol staat van sarcasme. Overigens ben ik heel tevreden over de service en kwaliteit van Telenet in het algemeen. Met dank aan alle zuurpruimpjes om hiermee rekening te houden!
To download or not to download, that's the question.
Muziekbos
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1403
Lid geworden op: 08 dec 2008, 22:54
Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
Bedankt: 299 keer

Proficiat met je Play (More) ...

Proficiat dat je meer betaald om minder te krijgen ...

De CEO, de aandeelhouders, het kader, het personeel, de techniekers en de call centers danken u voor deze vrijwillige en ruime extra maandelijkse bijdrage ... :beerchug:
juppie
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 14 nov 2011, 09:55
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 1 keer

hallo,

Is het mogelijk om via de yelo app terug te kijken op ipad ? en deze te streamen naar appletv ?

thx
ddd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2273
Lid geworden op: 08 feb 2010, 15:56
Uitgedeelde bedankjes: 351 keer
Bedankt: 153 keer

Fireblade schreef: Al een geluk dat heel dat spel gratis is. Ik zou alvast in geen enkel geval bereid zijn om hiervoor meer te betalen. Oh wacht, dat doen we binnenkort al, en wel 3 euro per maand.
Gratis? Je moet minstens Play (oude Rex) hebben...
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Fireblade schreef:Goeiemorgen! Net een update op de digicorder binnen gekregen met de nieuwe 'Play' en 'Play More'. 3 keer herstarten, kwartiertje updaten, en ta-da!

En toen kwamen de addertjes. Uiteraard kan je praktisch geen Amerikaanse series terug bekijken, da's redelijk logisch. Maar ook geen Australische. En vergeet ook de Britse series maar. En bovendien kan je op commerciële zenders niet doorspoelen, maar wel terugspoelen. Je moet de meest irritante en achterlijke reclames uiteraard voor de honderdduizendste keer kunnen herbekijken?!

Kortom, veel blabla, zoals gewoonlijk, maar de toegevoegde waarde.. tja, die moet ik toch wel eventjes diep gaan zoeken. En al zeker als er zoiets is als een harde schijf, waarop je opneemt wat je wil, doorspoelt wanneer je wil, jawel, zelfs gewoon je buitenlandse topserie bekijkt wanneer je het wil!

Al een geluk dat heel dat spel gratis is. Ik zou alvast in geen enkel geval bereid zijn om hiervoor meer te betalen. Oh wacht, dat doen we binnenkort al, en wel 3 euro per maand.

Prettige week verder nog :beerchug:

Gelieve deze post niet te persoonlijk te nemen, aangezien deze bol staat van sarcasme. Overigens ben ik heel tevreden over de service en kwaliteit van Telenet in het algemeen. Met dank aan alle zuurpruimpjes om hiermee rekening te houden!
Bij Proximus is het niet veel beter met hun TV replay, de meeste buitenlandse series kunnen ook niet bekeken worden met TV replay. :x
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

ja wa wil je het zijn commercieele zenders !!!!!
Ze hebben niks wara ge zoals vrt een vast bedrag betaald om te kunnen opvragen.
bij vrt heb je niks van reclame maardaar betalen we dan belastingen voor.
De dag dat er geen belastingsgeld naart vrt gaat en ze moeten leven van reclame zal het just hetzelfde zijn.
Bij mij is alles iets goedkoper gekomen en krijg ik meer.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1503
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 110 keer
Bedankt: 102 keer

Ik begrijp niet goed waarom die terugkijk TV enkel werkt op de boxen zonder smartcard. Mensen die indertijd een box gekocht hebben worden weeral in de kou gelaten...
bambipower
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2786
Lid geworden op: 04 sep 2004, 19:37
Locatie: Antwerpen... naast de parking
Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
Bedankt: 248 keer

die mogen ook een andere box kopen :-D (pay'd)
de koe zegt boe
Victorb
Starter
Starter
Berichten: 14
Lid geworden op: 10 nov 2014, 11:46
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 2 keer

Voor mij is Play erg interessant:

Ik heb een hd digibox (gekocht voor 79 euro, maar was eigenlijk gratis via een of andere actie)

Ik huur dus geen digicorder (besparing van 8,35 euro)
En betaal enkel Play (10 euro) en kabelabonnement (15,35 euro)

Voordeliger dan met een digicorder: ik bekijk programmas terug en kan nog films en series opvragen
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

@apestaart maar bij TV replay+ kun je wel doorspoelen op de commerciële zenders (welliswaar aan 7€) en ik geloof dat ze binnenkort ook wel een week terug gaan gaan in tijd nu ;-)
Ik zou het eigenlijk niet meer willen missen :-)
(en die series zet je gewoon op de server, en dan heb je 30 dagen tijd)
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Moest dat waar zijn dat men binnenkort met TV replay kan teruggaan tot 1 week in de tijd dan zou dat zeer interessant zijn want nu kan men maar 36 uur terug in de tijd gaan wat eigenlijk veel te kort is.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

proximusboyke schreef:bij vrt heb je niks van reclame
Oei.. lang geleden dat je VRT gekeken hebt?
Mercedes, Van den Borre, ... alle dagen zijn er reclamespotjes (het is niet omdat ze dat "sponsoring" noemen dat het geen reclame is, hé)
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

hiermee bedoel ik reclameblokken en onderbrekingen
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

als je bij de commerciëlen niet kan doorspoelen zal het niet lang meer duren of dit systeem wordt ook toegepast als je van hen iets opneemt op de harde schijf
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Mij kan het niet bekoren, waarom zou ik 10€ meer gaan betalen als ik alles kan opnemen en deze opnames zolang kan bewaren als ik dat wil. Ik vind het een beetje een service voor luieriken, het is maar een kleine moeite om even je digibox in te stellen en te programmeren.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Wat mij nog het meest irriteert is het symbooltje achter elk programma dat je kan herbekijken... Waar je vroeger kon zien wat er speelde staat nu maar de helft meer om dat symbool te plaatsen. Als ik die Play of Play more niet heb, dan heb ik daar ook geen boodschap aan. :bang:
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Heeft iemand ook zo slechte beeldkwaliteit met play? Bij bewegende beelden enorm veel blokken en artifacts. Doet me denken aan die eerste divxjes van 15 jaar terug. Hebben meer mensen dit???

Sent from my LIFETAB_S1033X using Tapatalk
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Ik word zelf gek van al die icoontjes. Iemand een idee of (en hoe) dit afgezet kan worden?
Afbeelding
Horrorist
Starter
Starter
Berichten: 17
Lid geworden op: 25 nov 2014, 11:32
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 3 keer

jnsvr schreef:Ik word zelf gek van al die icoontjes. Iemand een idee of (en hoe) dit afgezet kan worden?
Ik heb daar ook achter gezocht, inderdaad irritant die icoontjes. Zoals iemand al reeds vermeldde, het neemt extra plaats in in de titel. En het ziet er niet echt uit. En nee, helaas kan het niet afgezet worden, al moet het niet moeilijk zijn dat toch te doen voor klanten die geen Play hebben, of via een optie in de instellingen.

Het enige voordeel dat ik wél zie is dat ik eindelijk terug in de tijd kan kijken in de TV-gids om te zien welk programma of film op een bepaald uur speelde, en diens informatie te lezen, voordien kon dit niet eens het programma volgens de settopbox afgelopen was. Deze mogelijkheid heb ik lang gemist.
Gebruikersavatar
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1739
Lid geworden op: 07 jun 2006, 07:47
Locatie: Limburg
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer

Heb ik nu de indruk dat Telenet (een deel van) zijn pluimen aan het verliezen is?
Of is het maar een indruk?
Betalen voor alles, om minder te krijgen of iets dat onoverzichtelijk is, en dan nog eens een algemene prijsverhoging bovenop ...
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Avenger 2.0 schreef:Heeft iemand ook zo slechte beeldkwaliteit met play? Bij bewegende beelden enorm veel blokken en artifacts. Doet me denken aan die eerste divxjes van 15 jaar terug. Hebben meer mensen dit???

Sent from my LIFETAB_S1033X using Tapatalk
De beeldkwaliteit bij VOD is toch even belabberd? Er is gewoon te weinig ruimte voor de VOD streams op de kabel om kwalitatief goed beeld te kunnen aanbieden.
jnsvr
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1144
Lid geworden op: 29 jun 2014, 11:27
Uitgedeelde bedankjes: 112 keer
Bedankt: 129 keer

Telenet ‏@Telenet 16h16 hours ago
@jensveraa We begrijpen dat het vervelend is. Dit kan je niet uitschakelen. We geven je feedback graag door aan onze collega's. Sacha

Ze weten (of begrijpen) dus dat dit niet optimaal is, of hoe moet ik dit nu interpreteren?
Dat ze dan maar snel de mogelijkheid maken om dit te verbergen als de gebruiker dit niet wenst te zien.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

wimpie3 schreef:
Avenger 2.0 schreef:Heeft iemand ook zo slechte beeldkwaliteit met play? Bij bewegende beelden enorm veel blokken en artifacts. Doet me denken aan die eerste divxjes van 15 jaar terug. Hebben meer mensen dit???

Sent from my LIFETAB_S1033X using Tapatalk
De beeldkwaliteit bij VOD is toch even belabberd? Er is gewoon te weinig ruimte voor de VOD streams op de kabel om kwalitatief goed beeld te kunnen aanbieden.
Eigenlijk nooit gebruik gemaakt van VOD bij Telenet, enkel Belgacom vroeger en daar was de VOD stream toch stukken beter van kwaliteit.
Gaan ze het dan nog niet erger maken nu ze zoveel volk willen overtuigen om Play te kopen als de bandbreedte nu al zo beperkt is?
Waarom niet gewoon via IP streamen ipv de coax kabel dan...
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

jnsvr schreef:hoe moet ik dit nu interpreteren?
Als volgt... in drie stukjes

"We begrijpen dat het vervelend is. " - We voelen mee met de klant
"Dit kan je niet uitschakelen." - We bevestigen zijn vermoeden
"We geven je feedback graag door aan onze collega's." - We laten hem geloven begripvol te zijn
Avenger 2.0 schreef:Waarom niet gewoon via IP streamen ipv de coax kabel dan...
De capaciteit per node is beperkt... ongeacht of het nu DVB-C of IP is.
ubremoved_22196
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3131
Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
Locatie: Leuven
Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
Bedankt: 222 keer

Als Telenet nu "wijs" was geweest, had men deze dienst gratis aangeboden, uiteindelijk kan je de reclame niet meer doorspoelen bij Medialaan zenders. 10 euro voor deze dienst, die dan nog enkel op het Telenet netwerk te gebruiken is, is veel. Zeker met de prijsverhoging in het achterhoofd hadden ze dat kunnen compenseren.
Abusimbal
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1694
Lid geworden op: 30 okt 2004, 13:34
Uitgedeelde bedankjes: 194 keer
Bedankt: 85 keer

Mijn mening hierover: Voor mij maar een halve dienst, niet alles is terug te kijken.
Telenet All-Internet (Gigabit optie)
Samsung Galaxy S22 Ultra
Ubiquiti UDM Pro
Synology DS3615xs
Nvidia Shield TV console
Dell Latitude 5480
Microsoft Surface Pro 4
Garmin VivoSmart HR (activity tracker)
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

jnsvr schreef:Telenet ‏@Telenet 16h16 hours ago
@jensveraa We begrijpen dat het vervelend is. Dit kan je niet uitschakelen. We geven je feedback graag door aan onze collega's. Sacha

Ze weten (of begrijpen) dus dat dit niet optimaal is, of hoe moet ik dit nu interpreteren?
Dat ze dan maar snel de mogelijkheid maken om dit te verbergen als de gebruiker dit niet wenst te zien.
dit kan je dan doortrekken tot de kanalen waar je niet op geabonneerd bent, zou, vind ik, ook beter zijn dat je die pas te zien krijgt als je effectif hiervoor betaald
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Waarom staat de Yelo TV app vol series en films waarop je niet geabonneerd hebt (dat staat namelijk uit in de filter)? Er staat dan precies ook een streep door de prijs en als je probeert af te spelen op de tv lukt dat soms en soms niet (hij vraagt dan aankoop te bevestigen).
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Hoort natuurlijk allemaal bij de strategie. Mensen moeten weten dat het er is..zo ook die extra betaalzenders die niet overgeslagen worden bij het zappen.
Dat was al bij 'de rode knop' waar ze destijds zoveel marketing hebben ingestoken... Die overlay teksten van telenet op de programma's waren ook totaal nutteloos op analoge tv..toch zijn ze er doelbewust wel :)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

jnsvr schreef:Ik word zelf gek van al die icoontjes. Iemand een idee of (en hoe) dit afgezet kan worden?
Een niet-interactieve digicorder hebben blijkbaar, want ik heb die icoontjes niet :) (ik heb geen modem)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Hoe en wanneer kan je die Play eigenlijk het best opzeggen? Moet dit een maand vooraf gebeuren of kan dit elk moment en blijft het dan actief tot het einde van je maand?
Ik vind het aanbod van Play spijtig genoeg echt wel mager in vergelijking met Netflix, zeker omdat zowat alles wat niet steenoud is in de Play More zit.
Die terugspoel TV is dan wel interessant, maar het stoort enorm dat je op sommige zenders (medialaan?), waar juist het meeste reclame is, totaal niet kan doorspoelen, zelfs niet in het programma zelf. Misschien als dit ooit wel mogelijk is, dat dit dan wel de moeite waard is, maar voorlopig ben ik beter met gewoon opnemen daar die terugspoel TV en het magere aanbod van Play gewoon een teleurstelling is.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

Zou Play More niet interessant zijn? Je moet wel bereid zijn om € 24,95/maand neer te tellen.
apestaart
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1315
Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
Locatie: Oostende
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 66 keer

meon schreef:
jnsvr schreef:Ik word zelf gek van al die icoontjes. Iemand een idee of (en hoe) dit afgezet kan worden?
Een niet-interactieve digicorder hebben blijkbaar, want ik heb die icoontjes niet :) (ik heb geen modem)
Dat klopt, mijn digicorder is ook niet interactief (niet mogelijk wegens rijgnet) en ik heb evenmin die icoontjes en ik nochtans Play More.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Wat ik vooral HAAT is dat je nog altijd niks kan bekijken over internet van buiten het Telenet-netwerk.

Ik ben namelijk voor m'n werk vaak 1 of 2 nachten op hotel in het buitenland en dan is het fijn dat je gewoon even tv kan kijken. Bhaalu was daar perfect voor, maar dat sprookje is helaas teneinde ...
Wanneer gaat Telenet dat nu eens eindelijk mogelijk maken (zonder meerkost) en kom niet af met een flauw excuus over rechten ed ... Bij Stievie kan dat namelijk wel, dus ik zie het probleem niet.
Ja, het zal allicht goedkoper zijn voor Telenet om te streamen binnen het eigen netwerk, dat wel.
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Het is het eeuwige verhaaltje van rechten... met als resultaat dat mensen het uiteindelijk elders gaan zoeken.

Zet je dus een VPN op en klaar is kees.
Gebruikersavatar
Dave
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 20 aug 2005, 13:27
Twitter: davefrombelgium
Locatie: Heusden-Zolder
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

r2504 schreef:Het is het eeuwige verhaaltje van rechten... met als resultaat dat mensen het uiteindelijk elders gaan zoeken.

Zet je dus een VPN op en klaar is kees.
Ik weet dat je zoiets kan omzeilen met een VPN, maar heb me daar nog niet mee bezig gehouden ... is er een eenvoudige en goedkope VPN oplossing die je hiervoor zou aanbevelen?
Of kan dit met de meeste routers (en kan ik ergens terugvinden hoe je die dan zou moeten instellen)?
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Dave schreef:is er een eenvoudige en goedkope VPN oplossing die je hiervoor zou aanbevelen?
Nee, met commerciele VPN oplossing gaat dit niet lukken... je VPN moet namelijk terecht komen op een TN aansluiting.
Dave schreef:Of kan dit met de meeste routers (en kan ik ergens terugvinden hoe je die dan zou moeten instellen)?
Het kan met sommige routers (met m'n Routerbord werkt het prima), maar ook met bv. een NAS of een Raspberry Pi.
MrBlueSky
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 22 maa 2012, 19:29
Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
Bedankt: 53 keer

Ik heb een VPN opgezet naar een Telenet verbinding om die reden. Ik kan verbinden, krijg een Tn IP en ik kan surfen.
Echter, wanneer ik Yelo wens te bekijken (app of site) duurt het laden lang en krijg ik daarna een melding dat Yelo momenteel niet beschikbaar is.

Is er een minimum aan downloadsnelheid nodig? (Upload VPN)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ik denk dat 1 Mbps al voldoende is.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Juist in de voorwaarden gelezen dat binnen de maand opzeggen resulteert in een schadevergoeding van 10 euro voor Play en 15 euro voor Play More. Opzeggen dus best juist een dag na de maand dus om extra onkosten te vermijden (en de resterende maand dus ook kunnen uit te kijken).
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”