En toen kwamen de addertjes. Uiteraard kan je praktisch geen Amerikaanse series terug bekijken, da's redelijk logisch. Maar ook geen Australische. En vergeet ook de Britse series maar. En bovendien kan je op commerciële zenders niet doorspoelen, maar wel terugspoelen. Je moet de meest irritante en achterlijke reclames uiteraard voor de honderdduizendste keer kunnen herbekijken?!
Kortom, veel blabla, zoals gewoonlijk, maar de toegevoegde waarde.. tja, die moet ik toch wel eventjes diep gaan zoeken. En al zeker als er zoiets is als een harde schijf, waarop je opneemt wat je wil, doorspoelt wanneer je wil, jawel, zelfs gewoon je buitenlandse topserie bekijkt wanneer je het wil!
Al een geluk dat heel dat spel gratis is. Ik zou alvast in geen enkel geval bereid zijn om hiervoor meer te betalen. Oh wacht, dat doen we binnenkort al, en wel 3 euro per maand.
Prettige week verder nog

Gelieve deze post niet te persoonlijk te nemen, aangezien deze bol staat van sarcasme. Overigens ben ik heel tevreden over de service en kwaliteit van Telenet in het algemeen. Met dank aan alle zuurpruimpjes om hiermee rekening te houden!