In de event log van mijn Fritz Box 7390 staat fijntjes:
Internet telephony with [email protected] via ims.belgacom.be failed. Cause: Busy Everywhere (600)
Ik weet hiervan nu de oorzaak niet, temeer omdat er de laatste tijd toch een en ander veranderde in de configuratie van mijn systeem.
(1) Belgacom heeft mij een tijdje geleden gecontacteerd met de melding dat mijn iTalk-abonnement op dag x ik zou gemigreerd worden van server waarna ik een aantal nodige aanpassingen moest doen in mijn BBox

(2) Mijn FritzBox 7390 heb ik ondertussen ook van de nieuwste Firmware (84.05.50-24538) voorzien, hoewel die niet officieel werd gereleased.
Zijn er nog die al met dit iTalk probleem geworsteld hebben? Of heeft dit eerder te maken met mijn gebruik van een beta-firmware versie?
iTalk is verder als product niet langer te krijgen (ik kreeg het destijds nog gratis ...). Moet ik een migratie naar een andere VOIP-provider voor dit nummer overwegen? Zo ja naar welk? Ik heb ook een WeePee-nummer. De kwaliteit daarvan lijkt mij niet altijd even stabiel...
Wat mijn analoge lijn betreft: die heb ik nodig voor mijn alarm-installatie, dus een volledige conversie naar VOIP is niet aan de orde...