Ach zo.
En welke mensen moeten dat initiatief nemen?
Diezelfde mensen die je twee uur geleden omschreef als:
- die ADSL-gevallen die je maar al te goed kent;
- die ergens op "den buiten" spotgoedkoop landbouwgrond of zelfs bosgebied hebben kunnen omzetten in bouwgrond;
- die zonevreemd wonen;
- die natuurlijk niet moeten verwachten dat daar de nieuwste VDSL2-technologie als eerste wordt uitgerold;
- die meestal zelfs nog niet aangesloten zijn op riolering en een waterzuiveringsstation;
- die, omdat hun bouwgrond spotgoedkoop was, niet moeten klagen dat nutsvoorzieningen te duur zijn.
Zijn het deze mensen die, volgens jou, zelf maar initiatief moeten nemen?
Zijn het deze mensen die, volgens jou, geen hulp moet verwachten van Proximus of Telenet?
Ga jij, die deze mensen op deze manier omschrijft, op enige manier steunen in hun initiatief?
Ik denk dat ik
jouw échte antwoord al ken, en dat met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
raf1 schreef:Ik ken trouwens die ADSL-gevallen maar al te goed. Meestal zijn het mensen die ergens op "den buiten" spotgoedkoop landbouwgrond of zelfs bosgebied hebben kunnen omzetten in bouwgrond en dus zonevreemd wonen. Dan kan je natuurlijk niet verwachten dat daar de nieuwste VDSL2-technologie als eerste wordt uitgerold. Meestal zijn zulke woningen zelfs nog niet aangesloten op riolering en een waterzuiveringsstation. Als hun bouwgrond spotgoedkoop was, moeten ze niet klagen dat nutsvoorzieningen te duur zijn hé.