Hello,
Ik kan alleen maar met creditcard betalen. Ik heb al 8 jaar een Gmail-Id.
Had dus graag met mijn proximus generation connect willen betalen. Maar likt totaal niet.
Wat heb ik al geprobeerd:
1) app kopen met bestaande creditcard erin. --) geen keuzemogelijkheid.
2) creditcard weggedaan. ---) kan enkel nummer ingeven van een creditcard.
Heb dus totaal geen andere keuzemogelijkheid.
WAT KAN IK DOEN?
Probleem Google Play betalingen.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Ik vermoed dat je dit al geprobeerd hebt? https://support.google.com/googleplay/a ... 6404?hl=nl
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Member
- Berichten: 99
- Lid geworden op: 22 feb 2011, 23:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 61 keer
Ik had een gelijkaardig probleem dat ik Paypal niet kon toevoegen als betalingsoptie naast operator billing, heb dat opgelost door bij Applicatiebeheer de gegevens te wissen en cache te legen van de Playstore en daarna lukte het wel.
Een collega van mij had hetzelfde probleem als jij met de operator billing optie te kunnen toevoegen, daar lukte gegevens wissen en cache legen echter niet en heb ik het pas opgelost gekregen door de SIM in een testdevice te steken, daar kon ik wel operator billing toevoegen. Eens gekoppeld SIM terug in zijn eigen toestel en probleem was opgelost.
Een collega van mij had hetzelfde probleem als jij met de operator billing optie te kunnen toevoegen, daar lukte gegevens wissen en cache legen echter niet en heb ik het pas opgelost gekregen door de SIM in een testdevice te steken, daar kon ik wel operator billing toevoegen. Eens gekoppeld SIM terug in zijn eigen toestel en probleem was opgelost.
- FunkStar
- Elite Poster
- Berichten: 1528
- Lid geworden op: 06 okt 2009, 18:31
- Uitgedeelde bedankjes: 192 keer
- Bedankt: 92 keer
Heb zelf geen Proximus dus kan het niet controleren maar ik beheer mijn betaalmogelijkheden altijd via https://wallet.google.com/manage/
Succes!
Edit: Heb je volgende optie's?
Succes!
Edit: Heb je volgende optie's?
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 14 mei 2011, 19:46
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Hallo,
Ik heb generation connect met automatische herlaadbeurt van 20€. Zonet mn eerste app gekocht in de play store. Alles gaat goed, krijg een bevestigingsmail op mn gmail en de app werkt. Het enige dat ik nu raar vind is dat het bedrag van de app niet van mn belkrediet afgaat. Dit is toch normaal de procedure dacht ik? Het is ook de bedoeling om zo mn belkrediet wat te verminderen. Ik krijg elke maand wel een factuur van 20€ van de auto reload. Zou het bedrag daar misschien bij op komen? Want dat zou ik jammer vinden, aangezien ik belkrediet genoeg heb.
[ Post made via mobile device ]
Ik heb generation connect met automatische herlaadbeurt van 20€. Zonet mn eerste app gekocht in de play store. Alles gaat goed, krijg een bevestigingsmail op mn gmail en de app werkt. Het enige dat ik nu raar vind is dat het bedrag van de app niet van mn belkrediet afgaat. Dit is toch normaal de procedure dacht ik? Het is ook de bedoeling om zo mn belkrediet wat te verminderen. Ik krijg elke maand wel een factuur van 20€ van de auto reload. Zou het bedrag daar misschien bij op komen? Want dat zou ik jammer vinden, aangezien ik belkrediet genoeg heb.
[ Post made via mobile device ]
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Bij proximus wordt het saldo maar eens per zoveel uur (of zelfs per dag) aangepast. Hetgeen wel niet wil zeggen dat je meer dan je resterend saldo kan opdoen.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
Bij mijn Mobistar Internet on mobile is betalen via provider ook ingesteld. Ik kreeg een mail dat alles OK zou zijn. Helaas krijg ik in de store steeds een melding dat het enkel werkt voor Mobistar klanten. Heeft nog iemand dat probleem?
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 14 mei 2011, 19:46
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ok Maglor dan wacht ik nog even af. Alvast bedankt voor de reactie !
We zijn ondertussen 12u later en saldo nog steeds hetzelfde.
[ Post made via mobile device ]
We zijn ondertussen 12u later en saldo nog steeds hetzelfde.
[ Post made via mobile device ]
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
-
- Elite Poster
- Berichten: 2048
- Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Da's idd wel vreemd. Nu, ik zit nu bij Mobistar (internet on mobile), maar een maand geleden had ik nog generation connect en daar werd mijn saldo slechts 1 keer per dag aangepast als ik het mij goed herinner.
@kurt, ben je nog maar recent overgeschakeld? Ik had dit vlak na mijn overschakeling naar mobistar ook voor. Na een tijdje en een aantal keer proberen ging het plots wel.
[ Post made via mobile device ]
@kurt, ben je nog maar recent overgeschakeld? Ik had dit vlak na mijn overschakeling naar mobistar ook voor. Na een tijdje en een aantal keer proberen ging het plots wel.
[ Post made via mobile device ]
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Plus Member
- Berichten: 209
- Lid geworden op: 04 sep 2012, 20:37
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 15 keer
@ maglor: Mijn kaartje was vroeger bij Colruyt mobile. Is overgenomen door Mobi. Heb het 3 maanden geleden op internet on mobile overgezet. Vorige maand me ingeschreven op Google Play Music all access. Kreeg toen mail dat het abonnement geregistreerd was op mijn Mobi kaart. Helaas is abbo niet verlengd deze maand. Gebeld naar Mobi en die hebben premium sms geactiveerd op mijn kaart. Helaas nog steeds niet in orde.
-
- Starter Plus
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 14 mei 2011, 19:46
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Ondertussen is mijn krediet aangepast.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Telenet Business Fibernet internet 300/30
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
Telenet FreePhone Europe met optie Anytime
Telenet Digital TV met HD Digicorder DC-AD2100 en HD Digibox DB-AD210
-
- Elite Poster
- Berichten: 1656
- Lid geworden op: 31 jan 2007, 11:53
- Locatie: Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 104 keer
Saturno schreef:Ok Maglor dan wacht ik nog even af. Alvast bedankt voor de reactie !
We zijn ondertussen 12u later en saldo nog steeds hetzelfde.
[ Post made via mobile device ]
Ik denk dat het saldo pas na 24h wordt gedebiteerd, dit omdat er tijdens die 24h nog steeds een teruggave kan worden opgestart.