Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als u Redman .
Er hangt hier een volledig functionele Kodi pc aan de TV die perfect werkt . Daar draait ook SteamOS op voor mn games . Die bak kan alles ... behalve netflix

Ik zoek nu ook een betaalbare oplossing voor Netflix .
Fire TV heb ik ook naar gekeken . Je kan die rooten , maar blijkbaar heeft amazon het gemunt op mensen die geen officiele firmware draaien en hebben ze nu een softwarematige zekering gemaakt die kapot springt als je met dat bakje foetert . Niet aan te raden blijkbaar . Daarnaast worden er per regio ook dingen geblokkeerd waardoor je precies nooit zeker bent of iets wel of niet gaat werken , en voor hoe lang .
Nexus player ziet er mij ook leuk uit maar is dan weer niet te verkrijgen hier .
WD TV met al die verschillende versies is ook een helse zoektocht welke versie netflix aankan . Soms slopen ze het er na een tijd softwarematig weer uit heb ik ergens gelezen , dus ben je nooit zeker .
Chromecast vind ik maar niks , ik zoek iets wat ik met een Ethernet kabel kan aansluiten .
Apple TV lees je ook heel gemengde reacties over , en dat ding is ook alweer een tijd oud . Plus ik zit niet in het apple ecosysteem .
Playstation 3 consoles heb ik een tijd geleden allemaal verkocht , en zou ook wat duur zijn om enkel maar Netflix op te kijken .
Mediaplayer van Philips (Philips HMP2000/12) kan ook netflix , maar heb ooit een Philips streamium gekocht waar ik een zeer wrange nasmaak van heb (bugs die je niet kan geloven hoe erg,nooit een firmware update uitgebracht om te fixen.Alles moest via Philips servers ingesteld worden terwijl dit totaal niet hoeft voor de functionaliteit (bijv. online radio luisteren) en die servers liggen constant plat.Als de site al eens werkte kreeg je het met moeite ingesteld, de interface was spartaans en opties zaten vol met bugs.Uiteindelijk kwamen de servers niet meer online en kon je het product in de vuilbak kieperen.Steeds maar beloftes van Philips dat ze het gingen fixen wat dus een dikke leugen was.) . Maw zo wrang dus dat ik nooit nog een mediaproduct van hen koop .
Ouya , gemengde reacties . Voor netflix moet je sowieso een onofficiele apk van iemand gebruiken om het werkend te krijgen . Console is ook al een tijdje oud en zou dikwijls stotteren met netflix .
Beste voor mij zou zijn een netflix client voor Kodi . Maar met de huidige onofficiele client werkt dat zeer omslachtig met allerlei omwegen via google chrome (geen bediening mogelijk via gamepad bijvoorbeeld) , en bij mij werkt het totaal niet zelfs omdat ik Kodi op steamos draai (hij start dan een half scherm omdat hij die windowmanager niet herkend) .