Kan iemand mij meer uitleg geven over dit product?
http://www.benl.ebay.be/itm/Amazon-Fire ... 462c293896
Mijn duits is namelijk niet zo goed en google translation maakt ook al niet veel duidelijker.
Ik veronderstel dat de volgende tekst: KEINE WARTEZEIT: geen garantie?
Wat wil het volgende zeggen: kann vom Strom genommen werden! ?
Bedankt voor de hulp
Amazon fire tv
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Topic was door mij een tijd geleden al opgestart:
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... re#p574847
https://userbase.be/forum/viewtopic.php ... re#p574847
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
- Bedankt: 717 keer
Als ik Dima mag geloven, kan je het hier niet ontvangen/gebruiken.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Kan weinig info geven over de Fire-TV zelf, maar dit wordt er bedoeld met volgende vermeldingen:redman schreef:Kan iemand mij meer uitleg geven over dit product?
http://www.benl.ebay.be/itm/Amazon-Fire ... 462c293896
Mijn duits is namelijk niet zo goed en google translation maakt ook al niet veel duidelijker.
Ik veronderstel dat de volgende tekst: KEINE WARTEZEIT: geen garantie?
Wat wil het volgende zeggen: kann vom Strom genommen werden! ?
Bedankt voor de hulp
KEINE WARTEZEIT: Geen wachttijd
Kann vom Strom genommen werden!: Er is een "permanente" jailbreak gedaan om er programma's als XBMC op te zetten. Hier zegt mmen gewoon dat die Jailbreak niet verdwijnt als je het toestel uit het stopcontact haalt.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
- Bedankt: 7 keer
Een box met XBMC op is wel een heel stuk veelzijdiger dan zo'n streaming / Miracast / DLNA stickje. Maar dat neemt inderdaad niet weg dat er goedkopere oplossingen zijn (Bvb. Raspberry Pi). Beste blijft echter bvb. een zelfbouw HTPC op basis van iets als een intel NUC.Tim H. schreef:zijt ge dan niet beter af met chromecast en tablet ?
of nog iets goedkoper de chinese versie
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 63 keer
- Bedankt: 88 keer
Ik heb wel een HD TV maar geen smart tv met netflix!
Ik heb een media speler met XBMC erop (XBMCBuntu) maar netflix daarop is niet veel waard.
Nu Netflix toch een halve en betaalbare oplossing is voor het illegaal downloaden wil ik een mediaspeler met de twee, XBMC en Netflix dus.
Geen Chromecast, ik heb geen tablet en alleen maar pc's met ubuntu, Chromecast werkt wel naar het schijnt met Ubuntu maar de streams van Netflix zouden van lage kwaliteit zijn.
Ik heb een media speler met XBMC erop (XBMCBuntu) maar netflix daarop is niet veel waard.
Nu Netflix toch een halve en betaalbare oplossing is voor het illegaal downloaden wil ik een mediaspeler met de twee, XBMC en Netflix dus.
Geen Chromecast, ik heb geen tablet en alleen maar pc's met ubuntu, Chromecast werkt wel naar het schijnt met Ubuntu maar de streams van Netflix zouden van lage kwaliteit zijn.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 10 keer
Ik zit een beetje met hetzelfde probleem als u Redman .
Er hangt hier een volledig functionele Kodi pc aan de TV die perfect werkt . Daar draait ook SteamOS op voor mn games . Die bak kan alles ... behalve netflix
Ik zoek nu ook een betaalbare oplossing voor Netflix .
Fire TV heb ik ook naar gekeken . Je kan die rooten , maar blijkbaar heeft amazon het gemunt op mensen die geen officiele firmware draaien en hebben ze nu een softwarematige zekering gemaakt die kapot springt als je met dat bakje foetert . Niet aan te raden blijkbaar . Daarnaast worden er per regio ook dingen geblokkeerd waardoor je precies nooit zeker bent of iets wel of niet gaat werken , en voor hoe lang .
Nexus player ziet er mij ook leuk uit maar is dan weer niet te verkrijgen hier .
WD TV met al die verschillende versies is ook een helse zoektocht welke versie netflix aankan . Soms slopen ze het er na een tijd softwarematig weer uit heb ik ergens gelezen , dus ben je nooit zeker .
Chromecast vind ik maar niks , ik zoek iets wat ik met een Ethernet kabel kan aansluiten .
Apple TV lees je ook heel gemengde reacties over , en dat ding is ook alweer een tijd oud . Plus ik zit niet in het apple ecosysteem .
Playstation 3 consoles heb ik een tijd geleden allemaal verkocht , en zou ook wat duur zijn om enkel maar Netflix op te kijken .
Mediaplayer van Philips (Philips HMP2000/12) kan ook netflix , maar heb ooit een Philips streamium gekocht waar ik een zeer wrange nasmaak van heb (bugs die je niet kan geloven hoe erg,nooit een firmware update uitgebracht om te fixen.Alles moest via Philips servers ingesteld worden terwijl dit totaal niet hoeft voor de functionaliteit (bijv. online radio luisteren) en die servers liggen constant plat.Als de site al eens werkte kreeg je het met moeite ingesteld, de interface was spartaans en opties zaten vol met bugs.Uiteindelijk kwamen de servers niet meer online en kon je het product in de vuilbak kieperen.Steeds maar beloftes van Philips dat ze het gingen fixen wat dus een dikke leugen was.) . Maw zo wrang dus dat ik nooit nog een mediaproduct van hen koop .
Ouya , gemengde reacties . Voor netflix moet je sowieso een onofficiele apk van iemand gebruiken om het werkend te krijgen . Console is ook al een tijdje oud en zou dikwijls stotteren met netflix .
Beste voor mij zou zijn een netflix client voor Kodi . Maar met de huidige onofficiele client werkt dat zeer omslachtig met allerlei omwegen via google chrome (geen bediening mogelijk via gamepad bijvoorbeeld) , en bij mij werkt het totaal niet zelfs omdat ik Kodi op steamos draai (hij start dan een half scherm omdat hij die windowmanager niet herkend) .
Er hangt hier een volledig functionele Kodi pc aan de TV die perfect werkt . Daar draait ook SteamOS op voor mn games . Die bak kan alles ... behalve netflix
Ik zoek nu ook een betaalbare oplossing voor Netflix .
Fire TV heb ik ook naar gekeken . Je kan die rooten , maar blijkbaar heeft amazon het gemunt op mensen die geen officiele firmware draaien en hebben ze nu een softwarematige zekering gemaakt die kapot springt als je met dat bakje foetert . Niet aan te raden blijkbaar . Daarnaast worden er per regio ook dingen geblokkeerd waardoor je precies nooit zeker bent of iets wel of niet gaat werken , en voor hoe lang .
Nexus player ziet er mij ook leuk uit maar is dan weer niet te verkrijgen hier .
WD TV met al die verschillende versies is ook een helse zoektocht welke versie netflix aankan . Soms slopen ze het er na een tijd softwarematig weer uit heb ik ergens gelezen , dus ben je nooit zeker .
Chromecast vind ik maar niks , ik zoek iets wat ik met een Ethernet kabel kan aansluiten .
Apple TV lees je ook heel gemengde reacties over , en dat ding is ook alweer een tijd oud . Plus ik zit niet in het apple ecosysteem .
Playstation 3 consoles heb ik een tijd geleden allemaal verkocht , en zou ook wat duur zijn om enkel maar Netflix op te kijken .
Mediaplayer van Philips (Philips HMP2000/12) kan ook netflix , maar heb ooit een Philips streamium gekocht waar ik een zeer wrange nasmaak van heb (bugs die je niet kan geloven hoe erg,nooit een firmware update uitgebracht om te fixen.Alles moest via Philips servers ingesteld worden terwijl dit totaal niet hoeft voor de functionaliteit (bijv. online radio luisteren) en die servers liggen constant plat.Als de site al eens werkte kreeg je het met moeite ingesteld, de interface was spartaans en opties zaten vol met bugs.Uiteindelijk kwamen de servers niet meer online en kon je het product in de vuilbak kieperen.Steeds maar beloftes van Philips dat ze het gingen fixen wat dus een dikke leugen was.) . Maw zo wrang dus dat ik nooit nog een mediaproduct van hen koop .
Ouya , gemengde reacties . Voor netflix moet je sowieso een onofficiele apk van iemand gebruiken om het werkend te krijgen . Console is ook al een tijdje oud en zou dikwijls stotteren met netflix .
Beste voor mij zou zijn een netflix client voor Kodi . Maar met de huidige onofficiele client werkt dat zeer omslachtig met allerlei omwegen via google chrome (geen bediening mogelijk via gamepad bijvoorbeeld) , en bij mij werkt het totaal niet zelfs omdat ik Kodi op steamos draai (hij start dan een half scherm omdat hij die windowmanager niet herkend) .
Laatst gewijzigd door criminala 23 feb 2015, 10:03, in totaal 1 gewijzigd.
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Uw chromecast maakt toch rechtstreeks verbinding met Netflix, uw pc/tab/smartphone/iPad/iPhone werken toch alleen als remote control? Ik heb thans toch altijd zeer goed beeld en als ik de bandbreedte even dichtnijp zie ik die ff bufferen en een naar een lager kwaliteit schakelen tot het program ziet dat hij terug naar HD kan.redman schreef: Geen Chromecast, ik heb geen tablet en alleen maar pc's met ubuntu, Chromecast werkt wel naar het schijnt met Ubuntu maar de streams van Netflix zouden van lage kwaliteit zijn.
PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Plus Member
Die doet het inderdaad , maar de decoder en TV abonnement gaan natuurlijk wel buiten (besparing van 21€ per maand) wanneer we Netflix nemen .
Ik lees ook nog over Roku produkten die goed zijn . Helaas hier erg moeilijk te verkrijgen , en lees ook dikwijls verhalen dat netflix enz. niet geinstalleerd kan worden buiten US (http://blog.iusmentis.com/2014/08/04/ga ... epolitiek/) .
Ik lees ook nog over Roku produkten die goed zijn . Helaas hier erg moeilijk te verkrijgen , en lees ook dikwijls verhalen dat netflix enz. niet geinstalleerd kan worden buiten US (http://blog.iusmentis.com/2014/08/04/ga ... epolitiek/) .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
@redman
"Chromium" browser op Linux Mint 17 PC kan perfect ingesteld worden voor chromecast...
"Chromium" browser op Linux Mint 17 PC kan perfect ingesteld worden voor chromecast...
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Plus Member
Toch even mijn "oplossing" laten weten , aangezien ik met hetzelfde probleem zat .redman schreef:Ik heb wel een HD TV maar geen smart tv met netflix!
Ik heb mijn Kodi laten staan , hier kan ik deredactie mee kijken , spotify luisteren , en al wat je voor de rest maar wil . Echter , GEEN netflix . Hiervoor heb ik apple TV 3 gekocht (90€ bij amazon) . Deze werkt per-fect voor netflix . Beter dan de belgacom decoder , die haperde regelmatig .
Airplay op de apple tv is meegenomen aangezien wij een ipad hebben . Alsook (moest het nodig zijn) verbinding met itunes op de pc . De apple tv laat zich heel goed bedienen met een logitech harmony , dit in tegenstelling tot de Belgacom decoders .
Deze oplossing zal wel volstaan voor een hele tijd , totdat Netflix een officiele KODI add-on uitbrengt (of er een onofficiele addon uitkomt die wel fatsoenlijk werkt) .
Dankzij de tips van Wied hebben we nu ook ons TV abonnement opgezegd . Besparing van 21€ per maand , welke we nu Netflix en spotify voor in de plaats hebben en nog geld overhouden . Maar ja , ieder zijn ding natuurlijk .
Als je amazon prime overweegt kan je natuurlijk met een apple TV niets doen , en ben je gedwongen om een amazon fire tv aan te schaffen .