EDPnet down?

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zone 014 lijkt niet te werken?
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Zone 016 ook niet op het eerste zicht.

Edit: Zo te zien inderdaad een probleem
http://edpnetissues.blogspot.be/2014/11 ... twerp.html

Ik noem geen verbinding wel geen packet-loss.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

016 ook down
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Al goed dat ik wat backup lijnen heb ! (van de buren) hehe, ..
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hopelijk duurt het niet weer bijna een halve dag zoals vorige keer.
Het is nogal vaak aan het gebeuren vind ik.
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer

One of the access lines between the Proximus network and our network is currently down.
Indien het gaat over de verbinding tussen EDPNet en de PoP in Antwerpen, dan zal de ganse zone "A3" betroffen zijn:
POP.PNG
Opdeling van Ethernet netwerk in 5 zones met elk twee interconnectiepunten (Bron: Belgacom)
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

terug online

edit: weer weg !? :cry:
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hier nog niet.
Ik zie in de sessie-historiek dat ik even verbinding zou hebben gehad (10 min), maar nu is er weer niets meer.

Ik zit op mijn werk, dus ik merk het niet 'live' of het terug werkt of niet.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Terug online.. 'k durf het bijna niet te zeggen :p, 'k merk het ook niet direct aangezien ik pfsense heb draaien met verschillende connecties, ..
Steven7
Premium Member
Premium Member
Berichten: 560
Lid geworden op: 07 aug 2004, 18:56
Locatie: Veerle
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 36 keer

Hier 014-zone te Veerle niks uitgevallen bij mij thuis.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Hier is het ook terug online (meer dan 10 min nu).
Hopelijk is het nu gefixt.
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

Steven7 schreef:Hier 014-zone te Veerle niks uitgevallen bij mij thuis.
Hier in zammel wel, .. euhm lijkt stabiel nog steeds online.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Volgens hun blogspot pagina zou het om 11:19 in orde zijn gemaakt, dus dat zal wel min of meer kloppen.
Toch nog altijd een uurtje downtime (maar goed, niet veel aan te doen).

Inderdaad raar dat niet iedereen van een bepaalde zone er last van heeft gehad.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Ik heb helemaal geen problemen ondervonden (Zone 016, Leuven). Enkel om 11u is mijn verbinding eruitgevlogen, heel wrsch. omwille van de verplichte 96u disconnect.
Computer(k)nul
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Ik dacht dat EDPnet geen 96u disconnect hanteerde op hun BRAS?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

En gezien ik m'n commissie destijds zelf niet kreeg voor goeie nieuwe aangebrachte klanten gaan al die klanten binnenkort WEG van EDPnet. :banana:
In de plaats dat ze die gewoonweg uitbetalen, neen. Ze verliezen er zo meer aan dan jarenlang abonnementsgeld te mogen ontvangen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Sinna schreef:Ik heb helemaal geen problemen ondervonden (Zone 016, Leuven). Enkel om 11u is mijn verbinding eruitgevlogen, heel wrsch. omwille van de verplichte 96u disconnect.
Roygenz schreef:Ik dacht dat EDPnet geen 96u disconnect hanteerde op hun BRAS?
Ik heb alleszins al jaren geen verplichte disconnect meer.

Mijn verbinding was 12 of 13 dagen oud toen die deze morgen uitviel voor 1 uur (Heverlee).
skills
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 28 keer

Zijn deze lijnen dan ook niet redundant uitgevoerd vermits de outage zo lang heeft geduurd?
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Op welk abonnement zitten jullie? Als die 96u disconnect niet meer afgedwongen wordt, mag ik zelf gaan graven waarom de verbinding er soms voor 5 minuten uitligt...
Ik weet dat EDP op hetzelfde netwerk zit als Proximus waardoor het upgraden van BBox2-firmware via het gratis Proximus-nummer kan, en ging er dan ook maar van uit dat die 96u disconnect door Proximus geforceerd werd.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

skills schreef:Zijn deze lijnen dan ook niet redundant uitgevoerd vermits de outage zo lang heeft geduurd?
Er was op zich geen outage, maar vertraging door het rerouten, zie http://edpnetissues.blogspot.be/2014/11 ... twerp.html.
Computer(k)nul
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Er was weldegelijk een outage bij mij. Ik heb +- een uur geen internet gehad (ik ben gaan kijken op extra.edpnet en daar stond er gewoon geen verbinding voor die tijd).

Ik heb nog VDSL Home als abo als ik mij niet vergis (geen zin om over te stappen omdat daar wat extra dingen bij zitten die nu niet meer gegeven worden).
Ik heb zeker al een jaar of 3 a 5 geen verplichtte disconnect meer alleszins. Zeker sinds ik VDSL heb niet meer, maar zelfs daar voor volgens mij niet.

Ik weet niet uit mijn hoofd hoe lang ik dit juist heb.

Edit:
Ik kan mij ook niet herinneren dat die disconnect 5 min zou hebben geduurd. Ik dacht dat dit eerder om een kleine minuut ging (gewoon disconnect en direct terug connect). Maar zoals gezegd is het al even geleden, dus misschien herinner ik mij dat dan niet goed meer. Ik weet dat we dit in het begin bij EDPnet niet hadden, dan ineens wel voor enkele jaren en daarna niet meer.
Gebruikersavatar
Sinna
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2417
Lid geworden op: 14 nov 2008, 08:22
Twitter: KrSi78
Locatie: Brugge
Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
Bedankt: 152 keer

Ik noemde 5 minuten, omdat dat de tijd is die mijn toestel nodig heeft om te detecteren dat de verbinding weg is en deze opnieuw op te bouwen.
Computer(k)nul
skills
Member
Member
Berichten: 90
Lid geworden op: 03 okt 2012, 11:44
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 28 keer

Ik heb effectief een uur lang geen verbinding gehad, dus ik heb alleszins geen rerouting gezien.
Dus vandaar dat ik mij de vraag stel of er uberhaupt wel redundancy is.

We hebben dat verhaaltje in het verleden in Gent ook al gehoord ...
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Sinna schreef:Op welk abonnement zitten jullie? Als die 96u disconnect niet meer afgedwongen wordt, mag ik zelf gaan graven waarom de verbinding er soms voor 5 minuten uitligt...
Ik heb een newer/faster en ben momenteel >15 dagen geconnecteerd (zelf de plug er uit getrokken voor werkzaamden). Het is regelmatig > 1 maand. Deen verplichte disconnects dus.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Zijn er nog edpnet klanten die momenteel problemen ondervinden met het bereiken van sites?

userbase en google geen probleem:

Code: Selecteer alles

Ping statistics for 8.8.8.8:
    Packets: Sent = 50, Received = 50, Lost = 0 (0% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
    Minimum = 28ms, Maximum = 38ms, Average = 28ms
andere sites, bijvoorbeeld tweakers.net en standaard.be:

Code: Selecteer alles

Ping statistics for 213.239.154.20:
    Packets: Sent = 5, Received = 0, Lost = 5 (100% loss),

Code: Selecteer alles

Ping statistics for 185.43.124.6:
    Packets: Sent = 5, Received = 0, Lost = 5 (100% loss),
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik geraak alleszins niet meer aan mijn thuisPC van op mijn werk.

tracert switcht constant tussen:

Code: Selecteer alles

 24    20 ms    20 ms    20 ms  85.234.208.65.wls.msr71cha3.adsl.dyn.edpnet.net
[85.234.208.65]
 25    22 ms    22 ms    22 ms  85.234.208.66.static.edpnet.net [85.234.208.66]

 26    23 ms    22 ms    22 ms  85.234.208.65.wls.msr71cha3.adsl.dyn.edpnet.net
[85.234.208.65]
 27    25 ms    24 ms    24 ms  85.234.208.66.static.edpnet.net [85.234.208.66]

 28    25 ms    24 ms    24 ms  85.234.208.65.wls.msr71cha3.adsl.dyn.edpnet.net
[85.234.208.65]
 29    27 ms    27 ms    27 ms  85.234.208.66.static.edpnet.net [85.234.208.66]
Als ik mijn thuisIP ping krijg ik

Code: Selecteer alles

Reply from 85.234.208.65: TTL expired in transit.
Ik denk dat ze een probleem hebben met routering ofzo.
In mijn session staat dat ik alleszins thuis nog altijd een IP heb.

edit:
Als je die TTL expired in transit opzoekt:

You've got a circular route in your networking configurations, check your routing tables on the involved devices.

"TTL expired in transit" is related to the TTL value of the packet; every router it passes through lowers it by one, if it hits 0, the packet is returned to the sender. It prevents infinite loops, where packets travel in circles forever.
Dit soort zaken gebeuren wel wat vaak tegenwoordig.
Laatst gewijzigd door Mette 26 nov 2014, 12:01, in totaal 4 gewijzigd.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

net eens getest, en hier werkt tweakers.net & standaard.be perfect vanop mijn edpnet verbinding.
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Waarschijnlijk heeft het enkel effect op enkele plaatsen in België dan.
Ik geraak (zone 016) alleszins niet meer aan mijn thuisnetwerk van op mijn werk.
Ik weet niet of de websites daar werken of niet.
Roygenz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 837
Lid geworden op: 27 apr 2006, 16:54
Locatie: 51RUI0
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 53 keer
Contacteer:

Mss terug problemen in de lex in Antwerpen?
- TV: Vu+ Solo2 - TV Vlaanderen + Appletv & Netflix/Disney+
- INTERNET: Proximus Internet Maxi 100/30
- ROUTER: Fritz!Box 7490 Int. version
- TEL: OVH
- MOBILE: Proximus
petzl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 958
Lid geworden op: 07 aug 2010, 23:35
Locatie: Holsbeek - JO20IV
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 94 keer
Contacteer:

ik heb deze morgend een paar minuten outtage gehad in hasselt ...

5u49 tot 5u54 dacht ik in de logs te zien, normaal gaat het nooit down, nu al 4 keer op 2 maand ...
Afbeelding
MichelJ
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1024
Lid geworden op: 10 maa 2010, 13:32
Locatie: Kapellen
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 64 keer

Inderdaad, niet alles is momenteel bereikbaar hier :(
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Het probleem is nog altijd aanwezig hier.
Met uitzondering van userbase (gehost door edpnet in hun DC, dus logisch) doet de timeout zich voor na de derde hop.

3 21 ms 21 ms 22 ms router01.sn.be.edpnet.net [212.71.11.61]

Bereikbare sites gaan via Nederland blijkbaar:

Code: Selecteer alles

Tracing route to google.be [74.125.206.94]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  
  2    22 ms    21 ms    21 ms  bras05.sn.be.edpnet.net [213.219.132.17]
  3    22 ms    22 ms    21 ms  router01.sn.be.edpnet.net [212.71.11.61]
  4    25 ms    25 ms    25 ms  router03.adamtel.nl.edpnet.net [212.71.1.225]
  5     *        *       25 ms  core1.ams.net.google.com [80.249.208.247]
  6    24 ms    24 ms    25 ms  209.85.248.92
  7    25 ms    25 ms    25 ms  209.85.253.247
  8    30 ms    29 ms    29 ms  72.14.236.136
  9    29 ms    29 ms    29 ms  209.85.242.15
 10     *        *        *     Request timed out.
 11    29 ms    29 ms    29 ms  74.125.206.94

Code: Selecteer alles

Tracing route to outlook.com [157.56.233.251]
over a maximum of 30 hops:

  1    <1 ms    <1 ms    <1 ms  
  2    22 ms    22 ms    21 ms  bras05.sn.be.edpnet.net [213.219.132.17]
  3    22 ms    22 ms    22 ms  router01.sn.be.edpnet.net [212.71.11.61]
  4    25 ms    25 ms    25 ms  router03.adamtel.nl.edpnet.net [212.71.1.225]
  5    25 ms    25 ms    26 ms  ams-ix-1.microsoft.com [80.249.209.20]
  6    26 ms    26 ms    26 ms  ae11-0.amb-96cbe-1a.ntwk.msn.net [191.234.81.177
]
  7    32 ms    32 ms     *     ae7-0.lts-96cbe-1a.ntwk.msn.net [204.152.141.135
]
  8   107 ms   106 ms   107 ms  xe-8-2-0-0.ash-96cbe-1b.ntwk.msn.net [207.46.45.
236]
  9   107 ms   108 ms   107 ms  ae8-0.blu-96c-1b.ntwk.msn.net [207.46.46.67]
 10   107 ms   108 ms   108 ms  ae18-0.blu-96c-1a.ntwk.msn.net [191.234.82.160]

 11     *        *        *     Request timed out.
 12     *        *        *     Request timed out.
 13   107 ms   107 ms   106 ms  157.56.233.251
krisken
Moderator
Moderator
Berichten: 19634
Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
Twitter: kriskenbe
Locatie: Massemen - 91WET0
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:

Op de issues.edpnet.be staat nog niks concreet...
http://issues.edpnet.be/

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik heb EDPnet getweet en verwezen naar userbase.
Hopelijk kunnen ze met de info die hier staat gemakkelijker zien wat het probleem is en het oplossen.
wimpie3
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 22 dec 2004, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 53 keer

Ik bevestig, zone 016 down! Uitzonderlijk moet ik wel zeggen, heb niet vaak problemen met EDPnet.
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Ik bevestig, zone 016 down! Uitzonderlijk moet ik wel zeggen, heb niet vaak problemen met EDPnet.
Ik heb de laatste jaren ook amper problemen gehad met EDPnet, maar de laatste paar maanden is het echter wel vrij regelmatig dat het plat ligt (of 2 weken terug connectieproblemen).

Ik zeg niet dat dit aan EDPnet ligt (het kan ook aan Belgacom/Proximus of hardware liggen), maar deze keer lijken het mij toch effectief een routeringsprobleem.
Als het effectief een lus in hun netwerk is lijkt mij dit een menselijke fout (wat natuurlijk altijd kan gebeuren, maar na die vorige problemen is het toch wat veel).

Edit:
Over het algemeen ben ik nog altijd wel tevreden van EDPnet, het is gewoon spijtig dat dit soort zaken tegenwoordig regelmatiger gebeuren terwijl ik de laatste paar jaren (voor deze laatste paar maanden) amper tot nooit downtime had. Eigenlijk sinds ik EDPnet heb (sinds mei 2006 zo te zien) kan ik mij weinig downtime herinneren buiten nu de laatste paar maanden.
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Net getracht om een update te doen via Google Play en dit lukte niet, via MV wel.
Facebook leek me ook heel traag, gedeelte van de afbeeldingen werd niet ingeladen.
(zone 014)
jorgo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 839
Lid geworden op: 21 dec 2009, 15:59
Uitgedeelde bedankjes: 146 keer
Bedankt: 30 keer

Het probleem lijkt intussen opgelost.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Hey guys

Het probleem is idd intussen opgelost. Dyn IP klanten konden idd hinder ondervinden. We zetten nog iets op onze issues blog. Sorry voor de ongemakken en voor de issues van afgelopen weken.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Mette
Premium Member
Premium Member
Berichten: 460
Lid geworden op: 01 feb 2006, 04:36
Locatie: Heverlee (Leuven)
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Werkt inderdaad terug. Heel erg bedankt voor het op te lossen!
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”