Paar maand geleden heb ik mij een Pay&Surf kaart gekocht voor mijn iPad. Sinds gisteren kan ik niet meer op internet via 3/4g. Waarschijnlijk is het krediet op mijn kaart dus op. Nu probeer ik de kaart op te laden, maar op de site vragen ze voor het telefoonnummer.
Nu die papieren voor die kaart heb ik niet meer, op de sim kaart zelf staat het telefoonnummer niet op. En volgens internet zou het telefoonnummer op een van beide plaatsen moeten staan: in de contacten app, of in de instellingen bij info. Het staat dus bij geen van beiden.
Ook in de proximus app staat er geen info aangezien je moet verbonden zijn met 3/4g voordat die app deftig werkt.
Is er een andere manier om dat telefoonnummer te achterhalen?
Pay&Surf opladen
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
als je het simkaartnr hebt, is dit wel te achterhalen door de Proximus helpdesk.
En waar stel je voor dat ik dat intyp? Het is een iPad, geen iPhone .
Ik heb in de settings wel een plek gevonden waar het zou moeten instaan, maar daar staat enkel 0.Stroper schreef:Ik heb mijn iPad niet de hand, maar volgens mij kan je dit ergens, goed verborgen in de instellingen, vinden.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5891
- Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
- Locatie: 'tstad
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
simkaart even in een smartphone steken dan...
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... laden,-enz.
http://support.nl.proximus.be/app/answe ... laden,-enz.
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA