Nog niet gevonden op het forum..maar wel mensen die dit blijkbaar kunnen.
Hoe haal ik beide recorders van mijn lijnnummer af. En registreer hen terug in de juiste volgorde.
Nu heeft decoder 1 (V3b) die het minste gebruikt wordt 2 HD streams. En decoder 2 (V4) 1HD en 1SD.
Om dit om te wisselen moet ik de decoders in juiste volgorde registreren. Kan dit zonder verlies van opnames?
deregistreren decoders scarlet
-
- Pro Member
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Helpdesk en blijven proberen tot je de juiste persoon hebt.
Ga er maar vanuit dat de meesten niet weten hoe ze een box moeten ontregistreren.
Met wat geluk heb je ondertussen pm gehad van iemand die dit voor jou kan oplossen.
Ga er maar vanuit dat de meesten niet weten hoe ze een box moeten ontregistreren.
Met wat geluk heb je ondertussen pm gehad van iemand die dit voor jou kan oplossen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
even ter opmerking: decoders "deregistreren" bij Proximus gebeurt zo:johcla schreef:Misschien de helpdesk eens contacteren?
Ik heb hetzelfde gehad bij Belgacom, en is toen opgelost door berichtje naar Eva te sturen.
Installeer je dan een nieuwe decoder, kan je jouw huidige lijnnummer gewoon ingeven. Dit heb ik een week terug gedaan en werkt perfect![...]
Uw oude decoder deactiveren is eenvoudig: bel naar het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Aangezien u via de stemcomputer onder meer zal worden gevraagd om uw lijn- en klantnummer in te geven, houdt u best een recente factuur bij de hand [...]
Ik vermoed dat dit niet werkt voor Scarlet? Je kan altijd eens proberen bellen met je lijnnummer bij de hand...
-
- Pro Member
- Berichten: 354
- Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
Lukt niet , geen klantennummer van proximus. Het nummer dat in mijn.scarlet staat achter digitale tv blijkt ook niet het proximus klantennummer te zijn.
Het is dus vooralsnog niet mogelijk om dit zelf te doen zonder de helpdesk te moeten inschakelen?
Het is dus vooralsnog niet mogelijk om dit zelf te doen zonder de helpdesk te moeten inschakelen?
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV