deregistreren decoders scarlet

Hier kan je het hebben over IPTV, zoals bijvoorbeeld Proximus-TV
Plaats reactie
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Nog niet gevonden op het forum..maar wel mensen die dit blijkbaar kunnen.
Hoe haal ik beide recorders van mijn lijnnummer af. En registreer hen terug in de juiste volgorde.

Nu heeft decoder 1 (V3b) die het minste gebruikt wordt 2 HD streams. En decoder 2 (V4) 1HD en 1SD.
Om dit om te wisselen moet ik de decoders in juiste volgorde registreren. Kan dit zonder verlies van opnames?
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
johcla
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2386
Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
Bedankt: 149 keer

Misschien de helpdesk eens contacteren?

Ik heb hetzelfde gehad bij Belgacom, en is toen opgelost door berichtje naar Eva te sturen.
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Helpdesk en blijven proberen tot je de juiste persoon hebt.
Ga er maar vanuit dat de meesten niet weten hoe ze een box moeten ontregistreren.

Met wat geluk heb je ondertussen pm gehad van iemand die dit voor jou kan oplossen.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

johcla schreef:Misschien de helpdesk eens contacteren?

Ik heb hetzelfde gehad bij Belgacom, en is toen opgelost door berichtje naar Eva te sturen.
even ter opmerking: decoders "deregistreren" bij Proximus gebeurt zo:
[...]
Uw oude decoder deactiveren is eenvoudig: bel naar het gratis nummer 0800 99 696 en volg de instructies. Aangezien u via de stemcomputer onder meer zal worden gevraagd om uw lijn- en klantnummer in te geven, houdt u best een recente factuur bij de hand [...]
Installeer je dan een nieuwe decoder, kan je jouw huidige lijnnummer gewoon ingeven. Dit heb ik een week terug gedaan en werkt perfect!

Ik vermoed dat dit niet werkt voor Scarlet? Je kan altijd eens proberen bellen met je lijnnummer bij de hand...
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Lukt niet , geen klantennummer van proximus. Het nummer dat in mijn.scarlet staat achter digitale tv blijkt ook niet het proximus klantennummer te zijn.

Het is dus vooralsnog niet mogelijk om dit zelf te doen zonder de helpdesk te moeten inschakelen?
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Plaats reactie

Terug naar “IPTV (Proximus-TV/Belgacom-TV, Scarlet, ...)”