Ik rij nog maar een jaartje of 4 met de auto, maar ik denk niet dat ik al 1 motorrijder ben tegengekomen die de verkeerswetten (ja de snelheidsbeperkingen horen daar ook bij) respecteert.gm123 schreef:Ik ben nog steeds van mening dat asociale motards een minderheid zijn. Als het goed weer is komen ze natuurlijk allemaal massaal buiten en dan vallen ze op, maar over de doorsnee woon-werk motard kan je toch echt niet klagen. Moto's zijn ook populairder in grootsteden en het is een fenomeen dat velen daar met een open uitlaat rijden om op te vallen, maar er zullen genoeg moto's passeren die je niet hoort aangezien de standaard uitlaten vaak stiller zijn dan een auto. Echt niet iederéén rijdt met een sportuitlaat hoor.
En tja, gaan rijden met open uitlaat in een gebied als de eifel is zoeken om problemen. Je kan daar perfect met een sportuitlaat rijden zolang je de db-killer er maar in steekt. Het geluid van mijn uitlaat is met db-killer amper luider dan de standaarduitlaat, wat dus geen enkel probleem is.
Ben er ook al eentje tegen gekomen die uit de tegengestelde richting kwam en toch zeker een meter of 50 een wheelie deed. Zeer mooi om te zien en moest er even van lachen, maar toch liever op het circuit en niet op de openbare baan.
Nouja je heb ook genoeg automobilisten die zich niet aan de verkeersregels houden, maar daar lijkt het percentueel aantal toch kleiner te zijn, iets van een 50% in plaats van >99% .