Nieuwe content Netflix

Voor alle discussies over streaming, cord cutting, ...
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Netflix is nu enige tijd in België beschikbaar. Het aanbod is redelijk en groeiend. Is er een manier om op de hoogte te blijven van de nieuwe dingen die dagelijks worden toegevoegd voor België ?
Gebruikersavatar
foxhound
Plus Member
Plus Member
Berichten: 198
Lid geworden op: 06 mei 2009, 16:35
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 19 keer

Net even gegoogle'd lijkt er op dat je de nieuw toegevoegde dingen chronologisch hier kan terugvinden: http://netflixinbelgie.be/netflix-aanbod-belgie/
Afbeelding
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

mmm, mijn googleacties hadden blijkbaar minder succes. Merci foxhound :beerchug:
Gebruikersavatar
WalterB1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1890
Lid geworden op: 22 jan 2010, 18:59
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 133 keer

Ik krijg regelmatig een e-mail van Netflix waarin ze zeggen wat er nieuw is in hun catalogus. Wel in de catalogus van uw "thuisland".
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Die e-mail voorkeuren staan bij mij ook aangevinkt in mijn account. Maar tot nu toe heb ik nog geen mail over nieuwe content ontvangen. Ook in mijn de spambox is niets terug te vinden :roll:

Ik zal Netflix eens contacteren denk ik. Maar ondertussen heb ik de nodige info wel via Netflixinbelgie.

Update : Ik heb Netflix via hun live chat gecontacteerd. Niet elke nieuwe release komt in de mail. Alleen belangrijke updates, zoals een nieuw seizoen van hun eigen reeksen. En ook zij verwijzen me door naar Netflixinbelgie.
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

Ik vraag me af wanneer (en of) ze ooit vlaamse content gaan kunnen aanbieden. VRT ging enkele reeksen aanbieden.
Tot nu toe ga ik zeker weg na mijn gratis maand. Buiten wat stand-up comedie is er amper iets vlaams/nederlands te vinden.Voorlopig leuk voor liefhebbers van amerikaanse series , dus niets voor mij :)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...Tot nu toe ga ik zeker weg na mijn gratis maand...

en ik ga mijn betaal-abo (TVV) inruilen voor Netflix!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
remus
Pro Member
Pro Member
Berichten: 305
Lid geworden op: 28 dec 2009, 15:05
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 15 keer

Ik ben enkel Tournée générale tegengekomen van Vlaamse reeks
Flup
Pro Member
Pro Member
Berichten: 354
Lid geworden op: 05 maa 2004, 19:58
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 52 keer

das meer dan ik ;)
Ieder zijn goesting. Met dit aanbod is voor mij zeker niet interessant. Maar tegenwoordig zijn er veel van die gehypte amerikaanse series die netflix blijkbaar zelf maakt .. maar daar ben ik dus niet in geïnteresseerd.

Ik vraag me af of de vlaamse filmdistributeurs en de vlaamse contentleverancies ooit gaan samenwerken met netflix. Vier/Vijf/woestijnvis zie ik alvast niet gebeuren (wegens belang van telenet). Ook films zie ik niet naar netflix komen,als ze dan komen misschien heel laat (nadat het exclusief op de deelnemende tv zender is geweest). Nuja hopelijk ben ik mis ;)
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Er zijn er alleszins nog meer. Bvb Dubbelleven.
Gebruikersavatar
Teebee
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1558
Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
Bedankt: 40 keer

Begrijp niet goed waarom jullie vlaamse content verwachten als je daarvoor enkel maar de vlaamse zenders op tv voor moet opzetten :bang:

Ik verwacht juist meer deftige engelstalige content zoals Sherlock, The Killing, Breaking Bad, The wire, Sons of Anarchy, Person of interest, enz.. (kwalitatief goede series)
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

Doe mij maar de deense originals van the killing en the bridge :thumbs:
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
Gebruikersavatar
trikke2705
Plus Member
Plus Member
Berichten: 176
Lid geworden op: 01 jan 2012, 11:15
Locatie: Herselt
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 12 keer

Bibi hier redelijk verhangen aan "House of cards" :)
Gebruikersavatar
Block
Erelid
Erelid
Berichten: 1740
Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 76 keer

Die nieuwe content kan je beter volgen via http://bel.whatsnewonnetflix.com/

Elke dag kan je zien wat er bij is gekomen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
Gebruikersavatar
petrol242
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4368
Lid geworden op: 17 sep 2012, 12:07
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 271 keer

Bedankt voor de link Block :-D Ik had de app al eens geprobeerd, maar dat vond ik niet handig werken.
fredo66
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1841
Lid geworden op: 26 jan 2009, 09:29
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
Bedankt: 143 keer
Contacteer:

Heronic schreef:Doe mij maar de deense originals van the killing en the bridge :thumbs:
Dan wel met nl ondertitels ..., mijn deens laat het wat afweten. En season 2 ontbreekt vooralsnog op Netflix.
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
theduvelking
Premium Member
Premium Member
Berichten: 602
Lid geworden op: 03 okt 2006, 01:22
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 69 keer

Gisteren begonnen aan The Killing. was het al maar avond ....
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Die website laat enkel zien wat er toegevoegd wordt, maar valt er ook content weg na verloop van tijd of is hun opslagcapaciteit onbeperkt?
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Ik denk dat opslag capaciteit nooit echt een probleem zal zijn voor Netflix (eerder trafiek). Dus als er een uit het aanbod gaat zal dat zijn omdat ze er maar (in tijd) beperkte rechten op hebben. Maar dat zal wel niet veel voorkomen.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

Zij zullen ook wel klant bij amazon zijn voor hun storage ruimte? Zal om de kosten te drukken dat ze series/films verwijderen
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Maglor schreef:Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
Als het de nieuwe serie is: wees hen dankbaar :P. Ik heb die op DVD ook omdat ik als kind nog de oude serie meegemaakt heb. De nieuwe serie was 1 seizoen nog redelijk, maar gleed daarna serieus de dieperik in met totaal ongeloofwaardige verhalen, ergerlijke personages en een rode draad en slot waar je tenen spontaan van krullen.
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Erg wel dat reeksen verdwijnen. Dat maakt netflix nog minder een alternatief, als je niet zeker kan zijn van het aanbod.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Tomby schreef:
Maglor schreef:Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
Als het de nieuwe serie is: wees hen dankbaar :P. Ik heb die op DVD ook omdat ik als kind nog de oude serie meegemaakt heb. De nieuwe serie was 1 seizoen nog redelijk, maar gleed daarna serieus de dieperik in met totaal ongeloofwaardige verhalen, ergerlijke personages en een rode draad en slot waar je tenen spontaan van krullen.
Serieus? Ik vond dat een superreeks. Hier en daar wel een dipje, maar dat is dan ook normaal. Maar de serie staat alleszins in mijn Top 10 aller tijden. Smaken verschillen zeker? ;)
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
Gebruikersavatar
lacer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2635
Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
Bedankt: 133 keer

Een nieuwe serie genaamd Marco Polo ...en zo komt het dat we verslaafd raken aan Netflix :wink:
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
Gebruikersavatar
Heronic
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2736
Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
Locatie: Bij mijn vrouw
Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
Bedankt: 210 keer

ITnetadmin schreef:Erg wel dat reeksen verdwijnen. Dat maakt netflix nog minder een alternatief, als je niet zeker kan zijn van het aanbod.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Hangt ervan af, als alternatief voor wat?
Bij "prime" verdwijnt er ook content.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
bartman
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1892
Lid geworden op: 08 nov 2004, 12:13
Locatie: Nossegem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 24 keer

vind ik wel vervelend dat content verdwijnt. als je nu inpikt op prime en je kiest voor het duurdere rio, kan je enkel de recente seizoenen zien;. Series die al helemaal afgelopen zijn mag je vergeten. Is hard disk ruimte dan toch nog zo duur? hoe spelen de flickr' en de andere online opslagdiensten dat dan klaar?
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Dat heeft uiteraard niets met storage te maken maar wel met rechten die beperkt zijn in de tijd en dus gerenewed moeten worden (of niet, als ze niet willen).
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

misschien wel de beste manier om prijzen laag/aanvaardbaar te houden! 9,00 € voor 2 streams is geen geld :-)
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

Ik heb het eerste seizoen gezien van Under the dome,en dat is zeer goed.(Steven Spielberg)
Ben ondertussen ook begonnen aan the killing,zeer meeslepend zit ondertussen aan A10.
Eigenlijk wel tevreden over Netflix,maar ik vind wel dat men een mail zou moeten krijgen,als er een update(grade) gebeurd is,met alle nieuwe dingen in,ik wacht dan ook vol spanning op Under The Dome seizoen nr2.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Je kan mails krijgen, of push meldingen. Maar ik heb dit enkel gehad bij de release van Walking Dead S3.
MClaeys
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6018
Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
Bedankt: 343 keer

Net op Facebook gezien dat ze Django Unchained hebben toegevoegd aan de database. Geen slechte film :-)
wied
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5891
Lid geworden op: 28 okt 2011, 15:07
Locatie: 'tstad
Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
Bedankt: 253 keer

...in afwachting van...

gelukkig is canvas gestart met heruitzenden van eerste reeks van "lilyhammer" :-D
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
liber!
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 09 apr 2006, 17:48
Twitter: nathan_gs
Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
Bedankt: 55 keer

bartman schreef:Zij zullen ook wel klant bij amazon zijn voor hun storage ruimte?
Netflix is één van de grootste klanten van Amazon AWS.
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1492
Lid geworden op: 13 okt 2005, 20:50
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer

Wel raar dat het aanbod ineens stukken groter is als je taal op engels instelt (bij BE account). Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even wat extra ondertitels toe te voegen??? Want blijkbaar is het geen probleem van rechten sinds je de film/serie wel kan zien in engels of met franse subs...
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Volgens Netflix heeft het wel degelijk ook met rechten te maken, ofwel rechten op de ondertitels, ofwel rechten op specifiek taalgebied. :bang:
Heb hen overigens gevraagd van dat uitfilteren gewoon weg te laten. Als een Spanjaard hier komt, ziet hij wél die content terwijl er ook geen Spaanse ondertitels zijn. Zelfs Vlaamse stand-up comedy ziet hij gewoon in zijn aanbod, terwijl een Waal die ook niet ziet. Gewoon absurd dat ze Vlamingen en Walen op die manier schiften.

Ze gingen het doorgeven en ondertussen was de aanbeveling inderdaad van je profiel-taal op Engels te zetten.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Avenger 2.0 schreef:Wel raar dat het aanbod ineens stukken groter is als je taal op engels instelt (bij BE account). Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even wat extra ondertitels toe te voegen??? Want blijkbaar is het geen probleem van rechten sinds je de film/serie wel kan zien in engels of met franse subs...
Rechten op ondertiteling is ook apart..
fluppie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3288
Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
Bedankt: 60 keer

De rechten spelen (per land)inderdaad een grote rol.Neemt niet weg dat netflix natuurlijk heel wat inkomsten heeft,ik ben eens benieuwd naar het % v/h aantal klanten in belgie,en Europa.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Netflix heeft alles behalve genoeg inkomsten. Ze bieden dan ook totaal geen serieuze bedragen voor rechten, daarom dat je heel veel rommel ook hebt op Netflix, of van die bizarre "fouten" zoals die ondertitelingen. Veel top content kunnen ze gewoon niet betalen. Netflix staat ok altijd als laatste in de rij voor de rechten omdat ze gewoonweg te weinig bieden. Netflix is eigenlijk te goedkoop om een echt serieus aanbod te bieden dat up to date blijft. En de buyers geven ook hun geld op een foute manier uit. Op deze manier is hun model niet sustainable. (bron: kennissen in de filmrechten business die ook zaken doen met Netflix)
Plaats reactie

Terug naar “Streaming, TV over internet”