Nieuwe content Netflix
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Netflix is nu enige tijd in België beschikbaar. Het aanbod is redelijk en groeiend. Is er een manier om op de hoogte te blijven van de nieuwe dingen die dagelijks worden toegevoegd voor België ?
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Die e-mail voorkeuren staan bij mij ook aangevinkt in mijn account. Maar tot nu toe heb ik nog geen mail over nieuwe content ontvangen. Ook in mijn de spambox is niets terug te vinden
Ik zal Netflix eens contacteren denk ik. Maar ondertussen heb ik de nodige info wel via Netflixinbelgie.
Update : Ik heb Netflix via hun live chat gecontacteerd. Niet elke nieuwe release komt in de mail. Alleen belangrijke updates, zoals een nieuw seizoen van hun eigen reeksen. En ook zij verwijzen me door naar Netflixinbelgie.
Ik zal Netflix eens contacteren denk ik. Maar ondertussen heb ik de nodige info wel via Netflixinbelgie.
Update : Ik heb Netflix via hun live chat gecontacteerd. Niet elke nieuwe release komt in de mail. Alleen belangrijke updates, zoals een nieuw seizoen van hun eigen reeksen. En ook zij verwijzen me door naar Netflixinbelgie.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
Ik vraag me af wanneer (en of) ze ooit vlaamse content gaan kunnen aanbieden. VRT ging enkele reeksen aanbieden.
Tot nu toe ga ik zeker weg na mijn gratis maand. Buiten wat stand-up comedie is er amper iets vlaams/nederlands te vinden.Voorlopig leuk voor liefhebbers van amerikaanse series , dus niets voor mij
Tot nu toe ga ik zeker weg na mijn gratis maand. Buiten wat stand-up comedie is er amper iets vlaams/nederlands te vinden.Voorlopig leuk voor liefhebbers van amerikaanse series , dus niets voor mij
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
Provider: Scarlet trio (50/4 mbps down/up ,cap). Synch 100/10
Modem/Router: Fritz!Box 7360 int, (full vectoring support)
TV:Living HTPC (xbmc,bhaalu) en decoder V3b, Slaapkamer decoder V4 + Pi2
Mobiel: MV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
...Tot nu toe ga ik zeker weg na mijn gratis maand...
en ik ga mijn betaal-abo (TVV) inruilen voor Netflix!
en ik ga mijn betaal-abo (TVV) inruilen voor Netflix!
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
- Bedankt: 52 keer
das meer dan ik
Ieder zijn goesting. Met dit aanbod is voor mij zeker niet interessant. Maar tegenwoordig zijn er veel van die gehypte amerikaanse series die netflix blijkbaar zelf maakt .. maar daar ben ik dus niet in geïnteresseerd.
Ik vraag me af of de vlaamse filmdistributeurs en de vlaamse contentleverancies ooit gaan samenwerken met netflix. Vier/Vijf/woestijnvis zie ik alvast niet gebeuren (wegens belang van telenet). Ook films zie ik niet naar netflix komen,als ze dan komen misschien heel laat (nadat het exclusief op de deelnemende tv zender is geweest). Nuja hopelijk ben ik mis
Ieder zijn goesting. Met dit aanbod is voor mij zeker niet interessant. Maar tegenwoordig zijn er veel van die gehypte amerikaanse series die netflix blijkbaar zelf maakt .. maar daar ben ik dus niet in geïnteresseerd.
Ik vraag me af of de vlaamse filmdistributeurs en de vlaamse contentleverancies ooit gaan samenwerken met netflix. Vier/Vijf/woestijnvis zie ik alvast niet gebeuren (wegens belang van telenet). Ook films zie ik niet naar netflix komen,als ze dan komen misschien heel laat (nadat het exclusief op de deelnemende tv zender is geweest). Nuja hopelijk ben ik mis
VoIP: OVH , Scarlet(amper gebruikt), betamaxklonen
- Teebee
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
Begrijp niet goed waarom jullie vlaamse content verwachten als je daarvoor enkel maar de vlaamse zenders op tv voor moet opzetten
Ik verwacht juist meer deftige engelstalige content zoals Sherlock, The Killing, Breaking Bad, The wire, Sons of Anarchy, Person of interest, enz.. (kwalitatief goede series)
Ik verwacht juist meer deftige engelstalige content zoals Sherlock, The Killing, Breaking Bad, The wire, Sons of Anarchy, Person of interest, enz.. (kwalitatief goede series)
- trikke2705
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Bibi hier redelijk verhangen aan "House of cards"
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Die nieuwe content kan je beter volgen via http://bel.whatsnewonnetflix.com/
Elke dag kan je zien wat er bij is gekomen.
Elke dag kan je zien wat er bij is gekomen.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
- Contacteer:
Dan wel met nl ondertitels ..., mijn deens laat het wat afweten. En season 2 ontbreekt vooralsnog op Netflix.Heronic schreef:Doe mij maar de deense originals van the killing en the bridge
EDPNET VDSL XS' - Fritzbox 7360v1 - Voip EDPNET in en Megavoip uit - One+ - Roku3 - PS4Pro
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 69 keer
Gisteren begonnen aan The Killing. was het al maar avond ....
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Ik denk dat opslag capaciteit nooit echt een probleem zal zijn voor Netflix (eerder trafiek). Dus als er een uit het aanbod gaat zal dat zijn omdat ze er maar (in tijd) beperkte rechten op hebben. Maar dat zal wel niet veel voorkomen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Als het de nieuwe serie is: wees hen dankbaar . Ik heb die op DVD ook omdat ik als kind nog de oude serie meegemaakt heb. De nieuwe serie was 1 seizoen nog redelijk, maar gleed daarna serieus de dieperik in met totaal ongeloofwaardige verhalen, ergerlijke personages en een rode draad en slot waar je tenen spontaan van krullen.Maglor schreef:Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
- Bedankt: 618 keer
Erg wel dat reeksen verdwijnen. Dat maakt netflix nog minder een alternatief, als je niet zeker kan zijn van het aanbod.
[ Post made via mobile device ]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Serieus? Ik vond dat een superreeks. Hier en daar wel een dipje, maar dat is dan ook normaal. Maar de serie staat alleszins in mijn Top 10 aller tijden. Smaken verschillen zeker?Tomby schreef:Als het de nieuwe serie is: wees hen dankbaar . Ik heb die op DVD ook omdat ik als kind nog de oude serie meegemaakt heb. De nieuwe serie was 1 seizoen nog redelijk, maar gleed daarna serieus de dieperik in met totaal ongeloofwaardige verhalen, ergerlijke personages en een rode draad en slot waar je tenen spontaan van krullen.Maglor schreef:Mja, Batllestar Galactica is zo vorige week uit het US aanbod verdwenen. Dat is toch geen kleine serie. Jammer eigenlijk, want ik wilde dat (op termijn) toch nog eens opnieuw bekijken.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- lacer
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Een nieuwe serie genaamd Marco Polo ...en zo komt het dat we verslaafd raken aan Netflix
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Hangt ervan af, als alternatief voor wat?ITnetadmin schreef:Erg wel dat reeksen verdwijnen. Dat maakt netflix nog minder een alternatief, als je niet zeker kan zijn van het aanbod.
Bij "prime" verdwijnt er ook content.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
vind ik wel vervelend dat content verdwijnt. als je nu inpikt op prime en je kiest voor het duurdere rio, kan je enkel de recente seizoenen zien;. Series die al helemaal afgelopen zijn mag je vergeten. Is hard disk ruimte dan toch nog zo duur? hoe spelen de flickr' en de andere online opslagdiensten dat dan klaar?
-
- Elite Poster
misschien wel de beste manier om prijzen laag/aanvaardbaar te houden! 9,00 € voor 2 streams is geen geld
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik heb het eerste seizoen gezien van Under the dome,en dat is zeer goed.(Steven Spielberg)
Ben ondertussen ook begonnen aan the killing,zeer meeslepend zit ondertussen aan A10.
Eigenlijk wel tevreden over Netflix,maar ik vind wel dat men een mail zou moeten krijgen,als er een update(grade) gebeurd is,met alle nieuwe dingen in,ik wacht dan ook vol spanning op Under The Dome seizoen nr2.
Ben ondertussen ook begonnen aan the killing,zeer meeslepend zit ondertussen aan A10.
Eigenlijk wel tevreden over Netflix,maar ik vind wel dat men een mail zou moeten krijgen,als er een update(grade) gebeurd is,met alle nieuwe dingen in,ik wacht dan ook vol spanning op Under The Dome seizoen nr2.
-
- Elite Poster
...in afwachting van...
gelukkig is canvas gestart met heruitzenden van eerste reeks van "lilyhammer"
gelukkig is canvas gestart met heruitzenden van eerste reeks van "lilyhammer"
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 55 keer
Wel raar dat het aanbod ineens stukken groter is als je taal op engels instelt (bij BE account). Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even wat extra ondertitels toe te voegen??? Want blijkbaar is het geen probleem van rechten sinds je de film/serie wel kan zien in engels of met franse subs...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Volgens Netflix heeft het wel degelijk ook met rechten te maken, ofwel rechten op de ondertitels, ofwel rechten op specifiek taalgebied.
Heb hen overigens gevraagd van dat uitfilteren gewoon weg te laten. Als een Spanjaard hier komt, ziet hij wél die content terwijl er ook geen Spaanse ondertitels zijn. Zelfs Vlaamse stand-up comedy ziet hij gewoon in zijn aanbod, terwijl een Waal die ook niet ziet. Gewoon absurd dat ze Vlamingen en Walen op die manier schiften.
Ze gingen het doorgeven en ondertussen was de aanbeveling inderdaad van je profiel-taal op Engels te zetten.
Heb hen overigens gevraagd van dat uitfilteren gewoon weg te laten. Als een Spanjaard hier komt, ziet hij wél die content terwijl er ook geen Spaanse ondertitels zijn. Zelfs Vlaamse stand-up comedy ziet hij gewoon in zijn aanbod, terwijl een Waal die ook niet ziet. Gewoon absurd dat ze Vlamingen en Walen op die manier schiften.
Ze gingen het doorgeven en ondertussen was de aanbeveling inderdaad van je profiel-taal op Engels te zetten.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Rechten op ondertiteling is ook apart..Avenger 2.0 schreef:Wel raar dat het aanbod ineens stukken groter is als je taal op engels instelt (bij BE account). Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon even wat extra ondertitels toe te voegen??? Want blijkbaar is het geen probleem van rechten sinds je de film/serie wel kan zien in engels of met franse subs...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
De rechten spelen (per land)inderdaad een grote rol.Neemt niet weg dat netflix natuurlijk heel wat inkomsten heeft,ik ben eens benieuwd naar het % v/h aantal klanten in belgie,en Europa.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Netflix heeft alles behalve genoeg inkomsten. Ze bieden dan ook totaal geen serieuze bedragen voor rechten, daarom dat je heel veel rommel ook hebt op Netflix, of van die bizarre "fouten" zoals die ondertitelingen. Veel top content kunnen ze gewoon niet betalen. Netflix staat ok altijd als laatste in de rij voor de rechten omdat ze gewoonweg te weinig bieden. Netflix is eigenlijk te goedkoop om een echt serieus aanbod te bieden dat up to date blijft. En de buyers geven ook hun geld op een foute manier uit. Op deze manier is hun model niet sustainable. (bron: kennissen in de filmrechten business die ook zaken doen met Netflix)