Sorry guys voor het komma-foutje!

Er waren gisteren werken op mijn telenet, is de telemeter om zeep?Telemeter-info over aanrekeningsperiode van 05/09/2014 tot en met 04/10/2014.
Dag 18 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,00 GB (Laatste update gebeurde op 22/09/2014 om 00:00).
Status: Vrij verbruik
Je surft met volledige surfsnelheid.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 300,00 GB en 1500,00 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
En waar vind je deze details?ddd schreef:Hier ook alles terug "in orde" met telemeter. (Basic internet)
Behalve zondag 21/9 staat op 0 in de details. En toen is er hier toch heel wat ge-netflix-t...
[Post made via mobile device ]
Gewoon : "Mijn Telenet" - Telemeter - Onder het balkje met hoeveelheid gedownload heb ik een knop "Bekijk Details".Dafke schreef:En waar vind je deze details?ddd schreef: Behalve zondag 21/9 staat op 0 in de details. En toen is er hier toch heel wat ge-netflix-t...
[Post made via mobile device ]
Vroeger kon ik de huidige en vorige maand nog raadplegen... maar zelfs dat zie ik niet meer.Telemeter-info over aanrekeningsperiode van 22/09/2014 tot en met 21/10/2014.
Dag 2 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 0,59 GB (Laatste update gebeurde op 23/09/2014 om 00:00).
Status: Vrij verbruik
Je surft met volledige surfsnelheid.
Wist je dat je als Telenet-klant ook onderweg kunt surfen via Wi-Free?
Ontdek alles over Wi-Free.
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 300,03 GB en 1497,78 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
Vermoedelijk is dat het verschil... met een Whoppa zie ik het dus niet (zelfs geen details meer van de vorige maand).ddd schreef:Ik heb een Basic Internet, en ik zie toch ook Details (per dag).
Ik heb het allemaal nog niet goed uitgezocht, maar heb door wat snel hier te lezen al gezien dat je ook met Internet 160 al vanaf +/-200GB als grootverbruiker beschouwd kan worden. Dit wil dus zeggen dat ik m'n huidige gewoontes, waar de grootste downloads altijd knal in de piekuren zitten sowieso zal moeten wijzigen. Zo zijn er een paar games in Alpha- en Beta fase waar ik geregeld de complete installer + de laatste versie van wat zware mods voor download. Dat zijn zaken die sowieso dus naar de daluren moeten verhuizen aangezien 5mbps sowieso te traag is om nog buikbaar te zijn voor mijn doeleinden. (Vanaf 12mbps ben ik tevreden).Tomby schreef:Ik vind het een beetje een vreemde vraag. Eerst zeg je dat je zelfs met Whoppa je gedrag in de gaten zult moeten houden, om dan te vragen of je met Whop/Basic gaat toekomen omwille van het nachtsurfen.
Nu, als aanvulling op raf1 zijn antwoord: bij Whoppa/Internet160 zijn er meer daluren, telt 1GB maar voor 0.2GB mee, heb je sowieso meer volume, en betekent 'over volume gaan' enkel een beperking tijdens de piekuren en dan nog 5 Mbps tgo 1 Mbps bij Whop/Basic. Alles samen betekent dit dat het verschil tussen beide toch wel gigantisch is.
Thanks, MEt Whoppa zou ik dus m'n gewoontes niet moeten aanpassen. Blijft de vraag of ik daar €23 per maand extra voor overhebkrisken schreef:Je bent grootverbruiker van zodra je meer dan 300GB gaat downloaden.
Zie http://klantenservice.telenet.be/conten ... downloaden
Weet niet waar je dat gelezen hebt, maar het klopt totaal niet. Bij Internet160 (wat je ook bij Whoppa krijgt) heb je 300 GB. Daarboven word je tijdens de piekuren afgeknijpt naar 5 Mbps, in de daluren behoud je 160 Mbps. Maar om daar aan te geraken moet je al stevig bezig zijn, gezien je in de daluren slechts 20% verbruik aangerekend wordt. Op die manier kan je theoretisch tot 1500 GB verzetten, als je een nachtmens bentFORZA M schreef:Ik heb het allemaal nog niet goed uitgezocht, maar heb door wat snel hier te lezen al gezien dat je ook met Internet 160 al vanaf +/-200GB als grootverbruiker beschouwd kan worden.