Nu moet ik toch eens zeggen dat het droevig gesteld is met skynet hoor.
Allereerst zijn ze de ganse week(zeker 10 dagen!) in de dag aan de mail servers bezig,zonder iemand te verwittigen,een geluk dat ik skynettool heb om naar status te zien!! En pas 's avonds rond 6 uur kunnen we doorgaan,dan heb ik wel al 100 berichten he,waarvan er sommige uiteraard dringende!Das normaal zeker?? En wat gezegd van de zogenaamde 5GB volume pack?? Ik heb die nu al voor de tweede keer bijgekocht en wat denkt ge?? Binnen 20 minuten activatie?? Zal wel ja,moet begot er nog voor bellen ook om ze wakker te maken!Prachtige dienstverlening,da wel! Tis nu zelfs een nieuw maand en nog staat het op smalband snelheid! Da kan nie meer he!Of wat gaan jullie zeggen,normaal of wachten mischien,ik dacht nochtans dat 40 euro genoeg was...
stomme skynet!
-
- Elite Poster
- Berichten: 1676
- Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
under Control schreef:... En wat gezegd van de zogenaamde 5GB volume pack?? Ik heb die nu al voor de tweede keer bijgekocht en wat denkt ge?? Binnen 20 minuten activatie?? Zal wel ja,moet begot er nog voor bellen ook om ze wakker te maken!Prachtige dienstverlening,da wel! Tis nu zelfs een nieuw maand en nog staat het op smalband snelheid! Da kan nie meer he!Of wat gaan jullie zeggen,normaal of wachten mischien,ik dacht nochtans dat 40 euro genoeg was...
Ik ga het volgende zeggen : al eens gedisconnecteerd ?
CueBoy, die nu gaat schuilen om het antwoord te ontwijken
If you can't beat them, confuse them.
@under control volgens mij zijt gij het probleem
want skynet is een van de betere
en neen ze gaan nie iedereen contacteren als er werken zijn en der is een statuspagina op hun site en neen ge hebt daar nie speciaal skynettool voor nodig
en qua vp's idd ge moet disconnecten eer ge weer op breedband zit
want skynet is een van de betere
en neen ze gaan nie iedereen contacteren als er werken zijn en der is een statuspagina op hun site en neen ge hebt daar nie speciaal skynettool voor nodig
en qua vp's idd ge moet disconnecten eer ge weer op breedband zit
Laatst gewijzigd door Akira 01 nov 2004, 23:52, in totaal 1 gewijzigd.
de pispaal <<
hallo,een vraagje;ik dacht dat een volume-pack dat nie volledig opgebruikt is op einde van de maand,dat het overschot verder gaat naar de volgende maand??Ik heb al twee keer een pack gekocht en nog nooit enig overschotje zien bijtellen in de volgende maand Dus als ik maar 2GB gebruikt had ,dan zou ik toch nog 3GB krijgen vanaf de 1ste van de maand? Nog geen éne keer gekregen?is dat normaal??
Vanop de Belgacom site:
Dus ja, die overdracht naar de volgende maand zou moeten gebeuren.
Het Volume Pack biedt u 5 GB extra volume. Indien dit extra volume niet volledig geconsumeerd is voor het einde van de maand wordt de resterende hoeveelheid automatisch overgedragen naar de volgende maand.
Dus ja, die overdracht naar de volgende maand zou moeten gebeuren.
spijtig maar echt waar ,dit is al de tweede maal dat ik een volume pack gekocht heb en NIKS overdracht naar de volgende maand!
Dit kan niet he,waarom dient het anders,staat toch duidelijk in de text...
Nog één keer wil ik zoiets voor hebben,maar dan zullen ze het horen ginder van dees situatie hoor,ben geen rijke luis die geld te veel heeft om niks voor in de plaats te krijgen he,eerlijk is eerlijk,zal nu maar hopen dat ze hun fout inzien?
Wil gerust betalen ,doch verwacht iets in de plaats he vrienden?
Dit kan niet he,waarom dient het anders,staat toch duidelijk in de text...
Nog één keer wil ik zoiets voor hebben,maar dan zullen ze het horen ginder van dees situatie hoor,ben geen rijke luis die geld te veel heeft om niks voor in de plaats te krijgen he,eerlijk is eerlijk,zal nu maar hopen dat ze hun fout inzien?
Wil gerust betalen ,doch verwacht iets in de plaats he vrienden?
Ik heb geen problemen met die volume packs ?! Het enige wat wel gebeurt is dat het verbruik van de laatste dag van de maand en de eerste dag van de volgende maand nog wordt verrekend met een VP maar dat zal samenhangen met wanneer je disconnect/connect.
Zoals cueboy aangeeft heb jij volgens mij een routermodem. Dus een reconnect kan wonderen verrichten. Ik heb ook bij belgacom gezeten en nooit geen problemen mee gehad. Kwa structuur zeer professioneel dus ik denk dat het aan jouw ligt. Je naam dan verranderen en het probleem ontwijken en ineens een nieuw onderwerp starten zal jouw probleem nt verhelpen. Dit forum werkt maar wanneer je luisterd wat andere zeggen. Volgende keer beter en veel succes met je probleem.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.