stomme skynet!

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
under Control
Member
Member
Berichten: 65
Lid geworden op: 03 jun 2003, 00:55
Locatie: Averbode

Nu moet ik toch eens zeggen dat het droevig gesteld is met skynet hoor.
Allereerst zijn ze de ganse week(zeker 10 dagen!) in de dag aan de mail servers bezig,zonder iemand te verwittigen,een geluk dat ik skynettool heb om naar status te zien!! En pas 's avonds rond 6 uur kunnen we doorgaan,dan heb ik wel al 100 berichten he,waarvan er sommige uiteraard dringende!Das normaal zeker?? En wat gezegd van de zogenaamde 5GB volume pack?? Ik heb die nu al voor de tweede keer bijgekocht en wat denkt ge?? Binnen 20 minuten activatie?? Zal wel ja,moet begot er nog voor bellen ook om ze wakker te maken!Prachtige dienstverlening,da wel! Tis nu zelfs een nieuw maand en nog staat het op smalband snelheid! Da kan nie meer he!Of wat gaan jullie zeggen,normaal of wachten mischien,ik dacht nochtans dat 40 euro genoeg was... :evil:
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1676
Lid geworden op: 23 mei 2003, 23:13
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

under Control schreef:... En wat gezegd van de zogenaamde 5GB volume pack?? Ik heb die nu al voor de tweede keer bijgekocht en wat denkt ge?? Binnen 20 minuten activatie?? Zal wel ja,moet begot er nog voor bellen ook om ze wakker te maken!Prachtige dienstverlening,da wel! Tis nu zelfs een nieuw maand en nog staat het op smalband snelheid! Da kan nie meer he!Of wat gaan jullie zeggen,normaal of wachten mischien,ik dacht nochtans dat 40 euro genoeg was... :evil:


Ik ga het volgende zeggen : al eens gedisconnecteerd ?


CueBoy, die nu gaat schuilen om het antwoord te ontwijken :lol:
If you can't beat them, confuse them.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

@under control volgens mij zijt gij het probleem
want skynet is een van de betere
en neen ze gaan nie iedereen contacteren als er werken zijn en der is een statuspagina op hun site en neen ge hebt daar nie speciaal skynettool voor nodig

en qua vp's idd ge moet disconnecten eer ge weer op breedband zit
Laatst gewijzigd door Akira 01 nov 2004, 23:52, in totaal 1 gewijzigd.
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Kwabber
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 13 dec 2003, 13:34
Locatie: Izegem
Bedankt: 3 keer

Mr.Cide schreef:en qua vp's idd ge moet disconnecten eer ge weer op smallband zit


Breedband zekers :p
blabla
under control2

hallo,een vraagje;ik dacht dat een volume-pack dat nie volledig opgebruikt is op einde van de maand,dat het overschot verder gaat naar de volgende maand??Ik heb al twee keer een pack gekocht en nog nooit enig overschotje zien bijtellen in de volgende maand :eek: Dus als ik maar 2GB gebruikt had ,dan zou ik toch nog 3GB krijgen vanaf de 1ste van de maand? Nog geen éne keer gekregen?is dat normaal?? :-(
Gebruikersavatar
Krekkie
Premium Member
Premium Member
Berichten: 645
Lid geworden op: 03 apr 2004, 14:27

Vanop de Belgacom site:

Het Volume Pack biedt u 5 GB extra volume. Indien dit extra volume niet volledig geconsumeerd is voor het einde van de maand wordt de resterende hoeveelheid automatisch overgedragen naar de volgende maand.

Dus ja, die overdracht naar de volgende maand zou moeten gebeuren.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

normaalgezien wordt dat bijgeteld bij de limiet van de nieuwe maand, echter zal je nog steeds zien staan 15GB en een vp van 5GB waarvan nog 3GB vrij is
de pispaal <<
under control2

spijtig maar echt waar ,dit is al de tweede maal dat ik een volume pack gekocht heb en NIKS overdracht naar de volgende maand! :-(
Dit kan niet he,waarom dient het anders,staat toch duidelijk in de text...
Nog één keer wil ik zoiets voor hebben,maar dan zullen ze het horen ginder van dees situatie hoor,ben geen rijke luis die geld te veel heeft om niks voor in de plaats te krijgen he,eerlijk is eerlijk,zal nu maar hopen dat ze hun fout inzien? :eek:
Wil gerust betalen ,doch verwacht iets in de plaats he vrienden? :wink:
Gebruikersavatar
008
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 26 jun 2003, 08:03
Locatie: Ophasselt
Contacteer:

Ik heb geen problemen met die volume packs ?! Het enige wat wel gebeurt is dat het verbruik van de laatste dag van de maand en de eerste dag van de volgende maand nog wordt verrekend met een VP maar dat zal samenhangen met wanneer je disconnect/connect.
Akira
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1386
Lid geworden op: 10 jan 2004, 13:30

beste is te disconnecten voor middernacht op de laatste dag van de maand anders wordt wat je verbruikt hebt in de laatst lopende verbinding afgetrokken van de nieuwe maand
de pispaal <<
Gebruikersavatar
Cyrus23
Member
Member
Berichten: 50
Lid geworden op: 06 dec 2003, 12:12
Locatie: Lommel
Contacteer:

Zoals cueboy aangeeft heb jij volgens mij een routermodem. Dus een reconnect kan wonderen verrichten. Ik heb ook bij belgacom gezeten en nooit geen problemen mee gehad. Kwa structuur zeer professioneel dus ik denk dat het aan jouw ligt. Je naam dan verranderen en het probleem ontwijken en ineens een nieuw onderwerp starten zal jouw probleem nt verhelpen. Dit forum werkt maar wanneer je luisterd wat andere zeggen. Volgende keer beter en veel succes met je probleem.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”