Netflix komt naar België
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
En als jij braaf bent mag jij ook kiezen?
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
TV staat niet hoog op mijn verlanglijstje hoor.
De toppers op mijn verlanglijstje (eens goed total loss gaan in't weekend enzo) zijn met rood doorstreept door mijn opzichter(the ringkeeper).
Braaf zijn helpt bij mij niet echt
De toppers op mijn verlanglijstje (eens goed total loss gaan in't weekend enzo) zijn met rood doorstreept door mijn opzichter(the ringkeeper).
Braaf zijn helpt bij mij niet echt
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Tot nu toe vind ik Netflix wel ok,(kijk nu naar Under the dome) ik weet dat Netflix hun aanbod regelmatig aanvuld,maar ik zou die preciese tijd wel eens willen weten,om de 6 weken,of om de 8 weken bijv.Geniet ondertussen van mijn gratis maand.
- lacer
- Elite Poster
- Berichten: 2635
- Lid geworden op: 24 feb 2007, 23:15
- Locatie: Gent
- Uitgedeelde bedankjes: 109 keer
- Bedankt: 133 keer
Heeft iemand reeds het Streaming-abonnement gewijzigd ? En heeft dit onmiddellijk effect ?
Waarschijnlijk doe je dit best vlak voor het einde van een nieuwe betalingsperiode, want in het geval dat je in de lopende maand wijzigt betaal je meer of minder voor wat je krijgt (of krijg je meer of minder voor wat je betaald hebt).
Kan mij niet inbeelden dat wanneer je halverwege de lopende maand zou wijzigen vb van 2 schermen HD naar 4 schermen UHD het verschil moet bijbetalen voor een halve maand
Op de Netflix website vind ik hier geen antwoord op.
Waarschijnlijk doe je dit best vlak voor het einde van een nieuwe betalingsperiode, want in het geval dat je in de lopende maand wijzigt betaal je meer of minder voor wat je krijgt (of krijg je meer of minder voor wat je betaald hebt).
Kan mij niet inbeelden dat wanneer je halverwege de lopende maand zou wijzigen vb van 2 schermen HD naar 4 schermen UHD het verschil moet bijbetalen voor een halve maand
Op de Netflix website vind ik hier geen antwoord op.
EdpNet XL 99/35 Mbps
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
VoIp OVH + Gigaset C610IP + C430H
Telenet Digital TV HD Digicorder AD 2100 black
RPi 2B + 3B +3B+ Kodi
FLUKSO monitoring Elec-Gas-Water-PV > PVoutput
Ubuntu Mate 18.04
-
- Elite Poster
- Berichten: 944
- Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik ben een maand geleden gestart met het 2 stream abonnement. Ik ben een week geleden overgestapt naar 4 streams zonder problemen. Vandaag is mijn eerste betalende dag en er is gewoon de €11,99 betaald geweest.
Dus ja je kan zomaar van streaming plan veranderen en ja het gaat onmiddellijk in. Maar, het zou inderdaad ook wel kunnen dat als je al op een betalend plan zit dat het pas bij het begin van de nieuwe periode ingaat, dat ga ik niet testen
Maar dat als je van een goedkoper plan naar een duurder gaat dan lijkt het logisch dat je het verschil bij betaalt moest het onmiddellijk ingaan, niet? Dan hopelijk wel pro rata en niet de volle pot.
Dus ja je kan zomaar van streaming plan veranderen en ja het gaat onmiddellijk in. Maar, het zou inderdaad ook wel kunnen dat als je al op een betalend plan zit dat het pas bij het begin van de nieuwe periode ingaat, dat ga ik niet testen
Maar dat als je van een goedkoper plan naar een duurder gaat dan lijkt het logisch dat je het verschil bij betaalt moest het onmiddellijk ingaan, niet? Dan hopelijk wel pro rata en niet de volle pot.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Gelukkig dat je de optie "onbeperkt" kan kiezen bij een Belgacom Start abonnement!
Sinds dit weekend werkt Netflix zoals het hoort op mijn TV ... en ik mag het merken!
1. Vrijdagavond
- Schat, ik heb Netflix werkende gekregen op de TV
- Ahja, hoe werkt dat dan?
- Awel, zo en zo en zo en zo
2. Zaterdag
- Ik heel de dag weg
- De vriendin gezellig thuis
3. Zondag
- Ik kijk naar mijn routerboard en merk dat het downloadvolume serieus gestegen is.
- Gelukkig had ik reeds onbeperkt internet voor Bhaalu
- Ik kijk even de stats na van de router
- Tada : per film heeft de vriendin er 4.9GB doorgedraaid (gemiddeld), en dat gedurende 4 films
Ik denk dat er iemand Netflix verslaafd aan het worden is
Blijkbaar was er een vriendin uitgenodigd en hebben ze besloten om s avonds met "girliemovies" te zien...
Sinds dit weekend werkt Netflix zoals het hoort op mijn TV ... en ik mag het merken!
1. Vrijdagavond
- Schat, ik heb Netflix werkende gekregen op de TV
- Ahja, hoe werkt dat dan?
- Awel, zo en zo en zo en zo
2. Zaterdag
- Ik heel de dag weg
- De vriendin gezellig thuis
3. Zondag
- Ik kijk naar mijn routerboard en merk dat het downloadvolume serieus gestegen is.
- Gelukkig had ik reeds onbeperkt internet voor Bhaalu
- Ik kijk even de stats na van de router
- Tada : per film heeft de vriendin er 4.9GB doorgedraaid (gemiddeld), en dat gedurende 4 films
Ik denk dat er iemand Netflix verslaafd aan het worden is
Blijkbaar was er een vriendin uitgenodigd en hebben ze besloten om s avonds met "girliemovies" te zien...
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Ze leert dus snel wat Netflix is
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
- Heronic
- Elite Poster
- Berichten: 2736
- Lid geworden op: 20 okt 2003, 16:41
- Locatie: Bij mijn vrouw
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Hier is het probleem niet dat ze niet graag "dingen" ziet.
Ik moet gewoon thuis zijn!
Nee ik moet er niet naast zitten, ik moet gewoon aanwezig zijn binnen de perimeter tussen voor en achterdeur!
Ik moet gewoon thuis zijn!
Nee ik moet er niet naast zitten, ik moet gewoon aanwezig zijn binnen de perimeter tussen voor en achterdeur!
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Hoe zit dat nu eigenlijk met account-sharing? Het is niet echt tegen de voorwaarden van Netflix. Dan overweeg ik wel om te blijven als ik bijvoorbeeld een account kan delen met mijn broer ofzo.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Berichten: 6018
- Lid geworden op: 16 feb 2011, 22:43
- Uitgedeelde bedankjes: 377 keer
- Bedankt: 343 keer
Ik deel met een kameraad een account voor 4 personen. Ik betaal voor mezelf en mijn vriendin, hij voor hem en zijn vriendin. Iedereen heeft zijn eigen voorkeuren dan. Hij heeft geen PayPal en CC dus op die manier kon hij toch Netflix gebruiken en het drukt voor ons beiden de prijs een beetje.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik denk (als er stroom is) dat met de koude winteravonden in het vooruitzicht Netflix nog veel kijkers zal bijwinnen,mensen spreken erover tegen elkaar,en mond aan mond reklame is de beste die er is.
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Yup, ook problemen gehad met PayPal en Netflix. Gisteren enkele keren opnieuw proberen verbinden zonder succes, vandaag echter na 1 poging succes.
Al was het hier wel direct te betalen i.t.t. de enkele gelukzakken hier die er nog een maand gratis bij hebben gekregen. Of heb ik dat mis op?
Al was het hier wel direct te betalen i.t.t. de enkele gelukzakken hier die er nog een maand gratis bij hebben gekregen. Of heb ik dat mis op?
- Block
- Erelid
- Berichten: 1740
- Lid geworden op: 31 jul 2005, 01:08
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Blijft werken tot de betalingen terug normaal verlopen. Zal maar over een paar dagen gaan vermoed ik.
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Ik had eigenlijk de indruk dat er al iets 'eigenaardig'aan de hand was m.b.t. betaling Netflix via PayPal.Toen ik klant geworden met,heb ik eerst een Credit Card moeten aanvragen bij mijn bank(en ik was niet de enige!).Netflix kon dus alleen met PayPal niet opgestart worden(dit is ook het geval bij bijv. SchopTo,bij anderen zoals Simplygames.com gaat het dan wel weer).Mss heeft Netflix daaromtrend klachten gekregen,en gaat men daar iets aan wijzigen??
- sirWard
- Erelid
- Berichten: 928
- Lid geworden op: 05 jan 2009, 20:15
- Twitter: sirWard
- Locatie: Sint-Amandsberg - 91OOS0
- Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
- Bedankt: 87 keer
Ik wou nog eens een vervolg posten van mijn vorige post ivm het dataverbruik van Netflix.
Reken ik even door met mijn eerder gemaakte berekening van 12,5Gb/dag dataverbruik voor ons Netflix-kijkgedrag, dan kom ik aan +-375Gb voor deze maand.
95Gb dataverbruik voor andere toepassingen hier (Bhaalu, algemeen surfen, 2x binnentrekken van OS X 10.10, iOS8.1, enkele ROM's voor Android,..) dan lijkt het mij dat die 12,5Gb vrij goed klopt.
Daarnaast zit op mijn laatste dag nu op het randje van de grens om als grootverbruiker te worden aanschouwd met ons Whoppa abonnement. Whoppa lijkt me dus voor de gemiddelde kijker (ik beschouw ons in huis hier als bovengemiddelde Netflix-gebruikers) geschikt om in prime time Netflix te kijken.
Ik had graag nog eens getest wat de gevolgen zijn op de kijkervaring in prime-time aan grootverbruiker-snelheden. We kijken nu immers continu in 1080p... Ik kan me wel inbeelden dat ik er me aan zou storen moest die kwaliteit lager zijn (ik prefereer nu de Netflix content ipv dvd-box van series), maar dat weet ik dus niet zeker. En dan is een Belgacom Proximus Maxi misschien wel een interessant aanbod (6 maanden gratis Netflix promotie momenteel) want immers écht ongelimiteerd aan een snelheid die wél voldoet om altijd in 1080p te kijken.
Straks om middernacht wordt hier de Telemeter gereset en momenteel ziet mijn Telemeter er zo uit:sirWard schreef:Wij gebruiken vrij veel veel Netflix (1080p) en net even gekeken op Mijn Telenet. 290Gb op dag 20 van de lopende periode. Ik schat dat 40Gb niet van Netflix komt.
Dus zo'n 12,5Gb/dag hier door snel even te rekenen. Abonnement is een Whoppa.
Code: Selecteer alles
Telemeter-info over aanrekeningsperiode van 26/09/2014 tot en met 25/10/2014. Dag 30 van je aanrekeningsperiode.
Huidig verbruik 470,66 GB (Laatste update gebeurde op 25/10/2014 om 00:00)
Status:
Vrij verbruik
Afhankelijk van je surfgedrag (tijdens drukke of minder drukke periodes) zul je tussen een verbruik van 475,22 GB en 493,41 GB als grootverbruiker opgemerkt worden.
95Gb dataverbruik voor andere toepassingen hier (Bhaalu, algemeen surfen, 2x binnentrekken van OS X 10.10, iOS8.1, enkele ROM's voor Android,..) dan lijkt het mij dat die 12,5Gb vrij goed klopt.
Daarnaast zit op mijn laatste dag nu op het randje van de grens om als grootverbruiker te worden aanschouwd met ons Whoppa abonnement. Whoppa lijkt me dus voor de gemiddelde kijker (ik beschouw ons in huis hier als bovengemiddelde Netflix-gebruikers) geschikt om in prime time Netflix te kijken.
Ik had graag nog eens getest wat de gevolgen zijn op de kijkervaring in prime-time aan grootverbruiker-snelheden. We kijken nu immers continu in 1080p... Ik kan me wel inbeelden dat ik er me aan zou storen moest die kwaliteit lager zijn (ik prefereer nu de Netflix content ipv dvd-box van series), maar dat weet ik dus niet zeker. En dan is een Belgacom Proximus Maxi misschien wel een interessant aanbod (6 maanden gratis Netflix promotie momenteel) want immers écht ongelimiteerd aan een snelheid die wél voldoet om altijd in 1080p te kijken.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ik bleek vorige periode ook net rond te komen met mijn volume (had nog 15 GB of zo over van de 300) en was ook benieuwd naar de 'smallband' ervaring. Ik denk dat het nog wel moet meevallen op voorwaarde dat je voor de rest niets aan het doen bent. Ik dacht dat SuperHD op 6 a 7 GB zit. Volgens mij ga je met 5 Mbps ook nog wel 1080p hebben maar meer gecomprimeerd.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Zo, bij Telenet worden de tellers op de 26ste van de maand op nul gezet, bij Belgacom/Proximus gebeurt dat de 1ste van de maand, zij redeneren nieuwe maand dus alles wordt gereset.
Persoonlijk vind ik dat gemakkelijker dat de 1ste van de maand wordt gereset.
Persoonlijk vind ik dat gemakkelijker dat de 1ste van de maand wordt gereset.
-
- Elite Poster
- Berichten: 5759
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
- Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
- Bedankt: 435 keer
Ook nogal een veralgemening van je... Blijkbaar niet aan gedacht dat het ook gewoon bij iedereen een andere datum kan zijn, afhankelijk vanaf wanneer je contract afgesloten is ?
Mijn reset datum is de 16de van elke maand.
Mijn reset datum is de 16de van elke maand.
- Teebee
- Elite Poster
- Berichten: 1558
- Lid geworden op: 24 nov 2004, 08:50
- Locatie: ROFL - Republic Of FLanders (Limburg)
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 40 keer
apestaart schreef:Zo, bij Telenet worden de tellers op de 26ste van de maand op nul gezet, bij Belgacom/Proximus gebeurt dat de 1ste van de maand, zij redeneren nieuwe maand dus alles wordt gereset.
Persoonlijk vind ik dat gemakkelijker dat de 1ste van de maand wordt gereset.
Bij Telenet is dat de dag dat je contract begonnen is. Bij mij wordt de teller op de 20ste gereset.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Aangezien ik niet bij Telenet zit tenzij enkel voor TV kan ik natuurlijk dat niet weten dat die resetdatum afhankelijk is van de datum van het contract, ik dacht dat dit een vaste datum heeft.
In ieder geval is dat bij Belgacom/Proximus wel het geval, de resetdatum is altijd de 1ste van de maand ongeacht de datum van het contract.
In ieder geval is dat bij Belgacom/Proximus wel het geval, de resetdatum is altijd de 1ste van de maand ongeacht de datum van het contract.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3288
- Lid geworden op: 18 feb 2008, 17:55
- Uitgedeelde bedankjes: 114 keer
- Bedankt: 60 keer
Zeker nu Netflix ook in Belgie te verkrijgen is.Jammer genoeg zijn er nog wel wat gebieden waar alleen Telenet een goede uitkomst geeft (vdsl niet te verkrijgen bijv.) .Ook moet men er rekening mee houden dat bijv. met Scarlet Trio(Onbeperkte data) er heel wat tv zenders wegvallen,niet iedereen maakt die keuze.
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Pure nonsens... echt onbeperkt volume bestaat niet (zeker niet aan de spotprijzen die je er moet voor betalen).petrol242 schreef:Echt onbeperkt volume zou eenieders recht moeten zijn. We betalen er allemaal meer dan genoeg voor.
Misschien moet je eens stilstaan bij de uitspraak die je doet... onbeperkt wil zeggen dat jij en iedereen die klant is bij je provider 24/24u de maximale bandbreedte van je het lijntje kan benutten (of dit nu 30 Mbits is bij BGC of 160 Mbits bij TN maakt niet uit). Neem nu nog maar BGC, dik 1 miljoen klanten aan 30 Mbits... da's dus 30 miljoen Mbits of wel 30.000 GBits of wel 30 Tbits dat hun interconnectie moet zijn (en dan spreken we nog maar over BGC alléén) !
Om je een idee te geven... AMS-IX... de grootste Internet Exchange van Europa kan "slechts" 12 Tbits aan
Je uitspraak is even dom als zeggen dat iedereen tegelijk z'n waterkraan, gaskraan of electrciteit mag aanschakelen... ik kan je verzekeren dat er dan ook niets meer uitkomt. Stop dus aub met dergelijke nonsens te schrijven (en met zo'n posts +1 te geven) zonder te beseffen wat je zegt.
-
- Moderator
- Berichten: 19634
- Lid geworden op: 07 nov 2006, 12:11
- Twitter: kriskenbe
- Locatie: Massemen - 91WET0
- Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
- Bedankt: 1003 keer
- Contacteer:
Kleine aanvulling op de (overigens volledig correcte) post van r2504 : Belgacom geef je tussen de 12 en 70Mbps bij de vdsl2 abonnementen. Telenet tussen de 30 en 160Mbps bij hun abo's.petrol242 schreef:Ik ben blij dat ik niet moet liggen rekenen. Echt onbeperkt volume zou eenieders recht moeten zijn. We betalen er allemaal meer dan genoeg voor.
Een vraagprijs van €25 per Mbps is niet ondenkbaar in België. In Brusselse datacentra kan dit makkelijk naar de €40 gaan.
Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Jij gaat er vanuit dat 'onbeperkt' gelijk is aan het non-stop/continu gebruiken van alle mogelijke bandbreedte.r2504 schreef:Pure nonsens... echt onbeperkt volume bestaat niet (zeker niet aan de spotprijzen die je er moet voor betalen).petrol242 schreef:Echt onbeperkt volume zou eenieders recht moeten zijn. We betalen er allemaal meer dan genoeg voor.
Misschien moet je eens stilstaan bij de uitspraak die je doet... onbeperkt wil zeggen dat jij en iedereen die klant is bij je provider 24/24u de maximale bandbreedte van je het lijntje kan benutten (of dit nu 30 Mbits is bij BGC of 160 Mbits bij TN maakt niet uit). Neem nu nog maar BGC, dik 1 miljoen klanten aan 30 Mbits... da's dus 30 miljoen Mbits of wel 30.000 GBits of wel 30 Tbits dat hun interconnectie moet zijn (en dan spreken we nog maar over BGC alléén) !
Om je een idee te geven... AMS-IX... de grootste Internet Exchange van Europa kan "slechts" 12 Tbits aan
Je uitspraak is even dom als zeggen dat iedereen tegelijk z'n waterkraan, gaskraan of electrciteit mag aanschakelen... ik kan je verzekeren dat er dan ook niets meer uitkomt. Stop dus aub met dergelijke nonsens te schrijven (en met zo'n posts +1 te geven) zonder te beseffen wat je zegt.
Je kan ook stellen dat 'onbeperkt' eigenlijk gewoon gebruik is zoals jij wil in jouw hoeveelheden. En dus zonder tegen een 100GB cap, 300GB FUP of wat dan ook te lopen. Daarvoor heb je geen 30Tbits capaciteit voor nodig. Dat kan met veel minder, en niet substantieel duurder, kijk naar de omliggende landen.
En bij je berekeningen, wat met P2P verkeer? Daar heb je geen/veel minder interconnectie voor nodig. En overboeking? Etc. Nogal overdreven.
Stellen dat he complete nonsens is? Petrol242 heeft een heel goed punt imho.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1315
- Lid geworden op: 10 jun 2013, 21:23
- Locatie: Oostende
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Bij Belgacom/Proximus is de datavolume voor Comfort en Maxi Pack zogezegd onbeperkt maar dat is relatief in werkelijkheid bedraagt die 500 GB.
Waarom dat ze dat van eerste keer niet vermelden dat die datavolume 500 GB bedraagt is mij een raadsel, reclame stunt zeker? Voor een valse indruk te geven dat men onbeperkt datavolume heeft terwijl dat eigenlijk niet waar is.
Waarom dat ze dat van eerste keer niet vermelden dat die datavolume 500 GB bedraagt is mij een raadsel, reclame stunt zeker? Voor een valse indruk te geven dat men onbeperkt datavolume heeft terwijl dat eigenlijk niet waar is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2386
- Lid geworden op: 23 maa 2009, 21:08
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Bij Proximus is het volume onbeperkt: eens je meer dan 500 GB verbruikt, moet je volumeblokken van 20 GB aankopen.
Die volumeblokken zijn gratis, maar het is wel een ongemak voor de gebruiker. Ik weet ook niet waarom ze dit systeem nog hanteren, zeker nu meer mensen met Netflix tegen die grens gaan zitten.
Je kan wel meerdere blokken gratis aankopen, weliswaar één per één, en die worden telkens overgedragen naar de volgende maand.
Dus je moet je er eens een kwartiertje mee zoet houden of een macro maken en je kan weer een paar maanden verder. Maar handig en gebruiksvriendelijk is het dus niet.
Edit: Ik ga net in mijn e-services kijken en zie nu dat de volumeblokken nu 5 euro per 20 GB kosten , hoewel ik een Comfort Pack heb. Vroeger was dit zeker gratis, en voorlopig heb ik nog een paar honderd gigabytes aan extra volume staan.
Die volumeblokken zijn gratis, maar het is wel een ongemak voor de gebruiker. Ik weet ook niet waarom ze dit systeem nog hanteren, zeker nu meer mensen met Netflix tegen die grens gaan zitten.
Je kan wel meerdere blokken gratis aankopen, weliswaar één per één, en die worden telkens overgedragen naar de volgende maand.
Dus je moet je er eens een kwartiertje mee zoet houden of een macro maken en je kan weer een paar maanden verder. Maar handig en gebruiksvriendelijk is het dus niet.
Edit: Ik ga net in mijn e-services kijken en zie nu dat de volumeblokken nu 5 euro per 20 GB kosten , hoewel ik een Comfort Pack heb. Vroeger was dit zeker gratis, en voorlopig heb ik nog een paar honderd gigabytes aan extra volume staan.
Laatst gewijzigd door johcla 27 okt 2014, 14:28, in totaal 1 gewijzigd.