Tomby schreef:Ik snap Ofloo zijn kritiek ook niet. Over Linux ga ik me niet uitspreken, al dacht ik toch ook dat daar recent significante vooruitgang was.
En wazig... 600 kbps... ? Dan doe je toch echt wel iets verkeerd. Beeld hier thuis is haarscherp en enorm goed van kwaliteit. Maar dat is dan ook wel minstens 5 Mbps, en geen 600 kbps. En dat is bovendien op een hoop devices die, in tegenstelling tot Linux, wél heel vaak in de doorsnee huiskamer te vinden zijn: SmartTV, PS3, XBox 360, BluRay speler, iPad, ...
Het beeld is wazig of het moet 600kb/s verbrassen, wat gewoon belachelijk is, met 1mbit kan je al redelijk kwalitatief beeld krijgen, als je dat zou willen. En ok de doorsnee mens gebruikt geen linux, maar hoeveel denk je dat er zijn met een xbmc, .. waar het ook niet op werkt. Dat zijn er nogal, ..
En ik heb er een hekel aan altijd maar nieuwe hardware te moeten kopen om hetzelfde te doen, .. nog eens een apparaat bij om netflix te gebruiken. 'k vind het niks, .. en de doorsnee belg gaat ook nooit geen netflix gebruiken die heeft er nog nooit van gehoord, het gaat altijd degene zijn die wat meer wil, eist, ..
hoeveel klanten zou weepee tv al hebben?
Er zijn gewoon te veel vereisten, .. en boven op dat alles als je iets of wat kwaliteit wil trekt het praktisch heel je internet dicht, .. netflix ja om te proberen, .. en dan weer op te zeggen.