Daarnet werd om een af andere reden, zonder voorafgaande waarschuwing (al weet ik niet dewelke ik zou moeten krijgen) mijn Telenet aansluiting afgesloten.
Als abonnement heb ik Fibernet, maandelijks zit ik steeds tegen of net over de limiet maar het is toch onbeperkt downloaden dus dit lijkt mij geen mogelijkheid.
Betalingen lopen via domiciliering en bij het controleren daarnet is het geld telkens van mijn rekening gegaan. Dus ook geen mogelijkheid lijkt mij.
Inloggen bij mijn telenet lukt ook niet wegens onderhoudswerken en helpdesk kan ik nu ook niet bereiken...
Heeft er iemand een idee wat ik nog kan doen? Of waar het fout loopt?
Volgend scherm krijg ik te zien:
Geachte klant,
Wij hebben uw internetaansluiting tijdelijk geschorst.
Hierdoor kan u niet langer mailen, surfen, ...
Wij zijn overgegaan tot het opleggen van deze minimumdienst wegens 1 van de volgende redenen:
betalingsafspraak niet nagekomen
Preventel
abnormaal hoog verbruik
Voor meer informatie kan je tijdens de werkdagen terecht op het telefoonnummer 015 66 66 66 van onze klantendienst
Met vriendelijke groeten,
Telenet klantendienst
Aansluiting tijdelijk afgesloten
-
- Member
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 05 jun 2011, 16:22
- Locatie: Herent
- Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
- Bedankt: 15 keer
Betalingen: Check!
Preventel:Bestaat niet meer, of is nu een andere vereniging (iemand meer info?)
Buiten administratieve fout blijft verbruik dus als enige optie over, of is dit de standard procedure voor mensen op smallband te zetten?
Edit, ff gezocht op TN site, proberen kan geen kwaad:
Wil je zelf je televisie-, internet- of vaste telefonieprobleem oplossen?
Beluister het antwoord op de meest voorkomende vragen op 0800 66 016
24u per dag beschikbaar, zonder wachttijden
Of bel ons op 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 2
Keuzemenu: 2 Technische vraag?
Daarna hoor je volgende opties:
Technische storing internet
Technische storing kabel-tv of digitale tv
Technische storing vaste telefonie en mobiele diensten
Vaste Telenet-diensten
Mobiel: activering
Mobiel: andere
Automatische diensten:
Netwerk info
Digibox aan smartcard koppelen
Simkaart blokkeren
Modem testen
Openingsuren
- maandag tot vrijdag:
8u tot 22u
- zaterdag:
9u tot 22u
- zon- en feestdagen:
9u tot 22u
Preventel:Bestaat niet meer, of is nu een andere vereniging (iemand meer info?)
Buiten administratieve fout blijft verbruik dus als enige optie over, of is dit de standard procedure voor mensen op smallband te zetten?
Edit, ff gezocht op TN site, proberen kan geen kwaad:
Wil je zelf je televisie-, internet- of vaste telefonieprobleem oplossen?
Beluister het antwoord op de meest voorkomende vragen op 0800 66 016
24u per dag beschikbaar, zonder wachttijden
Of bel ons op 015 66 66 66, en kies in het keuzemenu optie 2
Keuzemenu: 2 Technische vraag?
Daarna hoor je volgende opties:
Technische storing internet
Technische storing kabel-tv of digitale tv
Technische storing vaste telefonie en mobiele diensten
Vaste Telenet-diensten
Mobiel: activering
Mobiel: andere
Automatische diensten:
Netwerk info
Digibox aan smartcard koppelen
Simkaart blokkeren
Modem testen
Openingsuren
- maandag tot vrijdag:
8u tot 22u
- zaterdag:
9u tot 22u
- zon- en feestdagen:
9u tot 22u
Laatst gewijzigd door R3ap4r 20 sep 2014, 21:41, in totaal 1 gewijzigd.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Kan je eens een screenshot maken van die melding? Dit is de eerste keer dat ik dit hoor.
Tevens vraag ik mij af wat die minimale dienstverlening is, het enige wat ik te zien krijg is die pagina. Zelfs al surf ik naar www.telenet.be...
- Splitter
- Elite Poster
- Berichten: 4578
- Lid geworden op: 10 maa 2010, 12:30
- Uitgedeelde bedankjes: 58 keer
- Bedankt: 446 keer
geen briefje in de bus ook niet?
ik weet dat TN soms kan afsluiten wegens een slechte dropkabel, maar in principe zou de modem dan ook niet meer verbinden,
en zou je die melding denk ik ook niet kunnen krijgen...
anders geen idee, of ze moeten misschien een betaling niet gehad hebben (foute mededeling ofzo?)
ik weet dat TN soms kan afsluiten wegens een slechte dropkabel, maar in principe zou de modem dan ook niet meer verbinden,
en zou je die melding denk ik ook niet kunnen krijgen...
anders geen idee, of ze moeten misschien een betaling niet gehad hebben (foute mededeling ofzo?)
- Fallschirmjaeger
- Premium Member
- Berichten: 724
- Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
- Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
- Bedankt: 90 keer
Als je effectief afgesloten bent door je verbruik, dan is dat toch wel een schande. Smallband tot daar aan toe, maar dit gaat te ver. Anderzijds ook gehoord van kennissen in Gent dat ze vanavond opeens geen internet meer hadden, dus kan evengoed een interne storing zijn.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Berichten: 1614
- Lid geworden op: 30 dec 2009, 22:36
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Niets te zien op http://status.telenet.be of op hun Twitter pagina: https://twitter.com/Telenet/with_replies
-
- Elite Poster
- Berichten: 3018
- Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Straf dat ze en een FUP/Regenboog hanteren, maar toch nog mensen zouden afsluiten die teveel dowloaden (wat weer gereguleerd zou worden door de regenboog)tj2940 schreef:Tevens vraag ik mij af wat die minimale dienstverlening is, het enige wat ik te zien krijg is die pagina. Zelfs al surf ik naar http://www.telenet.be...
...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3131
- Lid geworden op: 18 apr 2013, 09:41
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 352 keer
- Bedankt: 222 keer
Er moet gewoon iets fout gelopen zijn, op mijn facebook waren er nog mensen met dezelfde klachten en het heeft zichzelf allemaal opgelost. Iemand van de schoonmaakploeg die per ongeluk ergens op een enter toets drukte ofzo.
-
- Pro Member
- Berichten: 234
- Lid geworden op: 29 jan 2009, 14:27
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Mijn verbruik staat nu op 0, normaal word ik de 2e van de maand gereset. Dus toch maar wat Orange is the new black kijken ☺