Verassend veel overeenkomsten met Comcast, alleen heb je bij Comcast nog een vrije modemkeuze als je wilt. Daar kan telenet nog iets van leren.Splitter schreef:telenet is toch altijd grappig op dat vlak...
ze willen dat je betaalt om hun dienst (namelijk, internet beschikbaar maken) te gebruiken,
maar dan willen ze ook steeds dat de redenen waarvoor je op internet wil gaan, moeten betalen...
toont wel aan dat het een amerikaans bedrijf is tegenwoordig, gewoon absurde dingen willen
Wel leg dat maar eens uit aan Jan in de straat...Maglor schreef:Tja, wanneer Netflix hier uitkomt en het kost bij Telenet meer dan op een ander, dan neem je toch gewoon een abo op de Amerikaanse versie? Met een andere DNS-server (genre unlocator.com), kan je dan naar elke Netflix variant (Amerikaanse, Britse, Nederlandse, Belgische,...) kijken. En je bent waarschijnlijk zelfs een pak goedkoper af.
Op dit moment heb ik een abbo op de US Netflix ($7,99/maand) + jaarabbo unlocator ($49,95/jaar). Komt samen op een maandelijkse kost van +/- €9,3. Wanneer Netflix in België uitkomt blijf ik gewoon waar ik ben.Moest ik Telenet klant zijn, ik wist wat doen.
En als telenet niet-belgische Netflix knijpt is jouw oplossing niet veel meer waard.