4G snelheid MV

Vragen, opmerkingen, klachten over een aanbieder die niet in bovenstaande lijst staat? Plaats ze dan hier.
Plaats reactie
wouter5
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 27 nov 2011, 11:24
Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
Bedankt: 10 keer

Ik was vandaag in de Ikea in Zaventem (het was er megadruk) en ik vond dat ondanks ik goed 4G bereik had, het internet nogal traag ging en dus deed ik eens een speedtestje.
Wat bleek: ik haalde maar 0.25mbps download. De dag ervoor in Leuven nog los 50mbps gehaald.
Het is toch niet normaal dat je zo'n lage snelheid haalt met 4g ? Wordt Base/MV misschien te populair en zijn bijgevolg hun antennes overbelast ?
Ik ben net overgeschakeld van Proximus en was eigenlijk zeer tevreden, dus ik hoop zo'n toestanden niet te veel meer mee te maken :p
Orange Love Trio + Speedboost
D: 382.7 Mbps - U: 38 Mbps
Oneplus 7 pro en iPad pro
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Heb min of meer hetzelfde opgemerkt in Gent even geleden. 'k Heb het toen gemeld, maar na een paar mails over en weer niks meer hierover gehoord.
FrederikD
Plus Member
Plus Member
Berichten: 117
Lid geworden op: 28 mei 2012, 01:31
Twitter: frederikdevos
Locatie: Kortenaken, VLB, België
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 11 keer

Kan wel aan de locatie liggen misschien? Ik heb daar binnen altijd zeer goede ontvangst terwijl het er buiten heel wat minder is. Staat daar een repeater/indoor mast?
iRockabizzydilly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2654
Lid geworden op: 27 jun 2013, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
Bedankt: 172 keer

Ik denk dat het niet echt iets locatiegebonden is, op meerdere plaatsen in Gent gemerkt, nu bij TS en vermoedelijk elders ook wel sporadisch voorkomend.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Heb ik ook al meegemaakt, altijd maar tijdelijk en locatie gebonden, staat ook in de Base 4G thread.
kristofmertens
Pro Member
Pro Member
Berichten: 284
Lid geworden op: 07 aug 2013, 20:26
Locatie: Aarschot
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 34 keer

Naar mijn weten zit Mobistar daar vlakbij, al is dat indoor bij Ikea niet echt te voelen.
Je moet maar eens kijken als je de parking opdraait aan de ingang, daar staat een groot Ikea bord met ingebouwde antennes.

https://www.milieuinfo.be/dms/service/z ... 03_001.pdf

[Afbeelding Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Plaats reactie

Terug naar “Andere, MVNO, kleine virtuele aanbieders”