Ik was vandaag in de Ikea in Zaventem (het was er megadruk) en ik vond dat ondanks ik goed 4G bereik had, het internet nogal traag ging en dus deed ik eens een speedtestje.
Wat bleek: ik haalde maar 0.25mbps download. De dag ervoor in Leuven nog los 50mbps gehaald.
Het is toch niet normaal dat je zo'n lage snelheid haalt met 4g ? Wordt Base/MV misschien te populair en zijn bijgevolg hun antennes overbelast ?
Ik ben net overgeschakeld van Proximus en was eigenlijk zeer tevreden, dus ik hoop zo'n toestanden niet te veel meer mee te maken
4G snelheid MV
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Heb min of meer hetzelfde opgemerkt in Gent even geleden. 'k Heb het toen gemeld, maar na een paar mails over en weer niks meer hierover gehoord.
-
- Plus Member
- Twitter: frederikdevos
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 11 keer
Kan wel aan de locatie liggen misschien? Ik heb daar binnen altijd zeer goede ontvangst terwijl het er buiten heel wat minder is. Staat daar een repeater/indoor mast?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 592 keer
- Bedankt: 172 keer
Ik denk dat het niet echt iets locatiegebonden is, op meerdere plaatsen in Gent gemerkt, nu bij TS en vermoedelijk elders ook wel sporadisch voorkomend.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 34 keer
Naar mijn weten zit Mobistar daar vlakbij, al is dat indoor bij Ikea niet echt te voelen.
Je moet maar eens kijken als je de parking opdraait aan de ingang, daar staat een groot Ikea bord met ingebouwde antennes.
https://www.milieuinfo.be/dms/service/z ... 03_001.pdf
[ Post made via mobile device ]
Je moet maar eens kijken als je de parking opdraait aan de ingang, daar staat een groot Ikea bord met ingebouwde antennes.
https://www.milieuinfo.be/dms/service/z ... 03_001.pdf
[ Post made via mobile device ]
TV: Telenet + CI+ module + Streamz
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light
Internet: Telenet All internet 300
GSM: Orange Go Plus + Extra Surf Card, Orange Go Light