Hallo
Ik heb vandaag mijn bbox 2 verwisseld naar een bbox 3.
Mijn internet gaat zeer traag (minder dan 8 Mbps). Soms is er ook geen signaal op de televisie en als er signaal is heb ik geen HD zenders ter beschikking.
Belgacom vertelde mij dat ik op een repair profiel zit en dit mogelijks aan de bekabeling zou liggen. De bekabeling is hetzelfde gebleven dus zou dit raar zijn dat dit het probleem is.
Heeft iemand een idee hoe dit zou komen en hoe ik dit zou kunnen oplossen?
Alvast bedankt!
B Box 2 naar 3
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Blijkbaar niet hé
Je kan best alle connecties eens opnieuw bekijken. Dat je van een normaal profiel op je BBox2 naar een repair profiel op je BBox3 gaat is uiteraard niet normaal.
Je kan best alle connecties eens opnieuw bekijken. Dat je van een normaal profiel op je BBox2 naar een repair profiel op je BBox3 gaat is uiteraard niet normaal.
Computer(k)nul
- Petervanakelyen
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 98 keer
- Bedankt: 169 keer
Kijk eens na of er nergens een stub (aftakking) op de lijn zit, voor deze naar de NTP gaat. Als je het probleem denkt te hebben opgelost, kan je een lijntest doen (0800 22 424) om terug op je provisioning profiel te worden gezet.
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 12 keer
Ben je toevallig van ADSL naar VDSL2 gegaan tegelijk met swap van BBOX2 naar BBOX3. Zoja staat NTP aan eerste aansluitpunt? en modem op splitter of blauwe klem aangesloten.
Stond je al op VDSL2 voor swap naar BBOX3, dan gaat TBF waarschijnlijk gereageerd hebben en zal deze mogelijks een probleem gezien hebben en jou dus daarom naar een repair profiel gezet worden. Kunnen meerdere redenen zijn waarom dit vroeger niet was nu wel...
Stond je al op VDSL2 voor swap naar BBOX3, dan gaat TBF waarschijnlijk gereageerd hebben en zal deze mogelijks een probleem gezien hebben en jou dus daarom naar een repair profiel gezet worden. Kunnen meerdere redenen zijn waarom dit vroeger niet was nu wel...
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 155 keer
Je zal eens moeten uitleggen wat je bekabeling is, bij velen moeten er aanpassingen worden gedaan in de bekabeling !Torgill schreef:De bekabeling is hetzelfde gebleven dus zou dit raar zijn dat dit het probleem is.
vraag is dan:
wat voor bekabeling heb je ?
zijn er meerdere telefoonprisen ?
is er een NTP geplaatst ?
juiste splitter in de NTP ?
wat is er allemaal gekoppeld van toestellen en hoe ?
- Petervanakelyen
- Elite Poster
Test de Bonne Fin, de lijntest.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
Ik zou toch nog maar eens je binnenbekabeling nakijken. Met die bbox3 is hoogstwaarschijnlijk helemaal niets mis.
- Petervanakelyen
- Elite Poster
Dat er niets mee is gebeurd, wil niet zeggen dat ze niet al die tijd verkeerd kan zijn geweest.