de laatste nieuwe V5 decoder van Belgacom Tv?
Is dat enkel de oude decoder en de oude afstandsbediening of ook nog andere zaken? Het is dat ik iemand wil helpen en ben op Belgacom Tv vlak niet zo goed thuis.
Alvast bedankt !
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Denk ik ook.jackho schreef:Ik kan mij vergissen, maar volgens mij als ze gezien hebben dat de afstandsbediening van de V3b er niet bij was,
zullen ze gedacht hebben ok de afstandsbediening heeft hij nog en kan hij gebruiken voor zijn V4.
De V5 heeft nu een gans andere afstandsbediening met RF en IR functie.
Ik heb dit zelf nog niet geprobeerd maar zie niet in waarom dit niet zou lukken je betaalt nu huur voor één v4 decoder en dan zal je gewoon huur voor twee decoders betalen.dannyict schreef:iemand al geprobeerd om 1x v4 te ruilen voor 2x v5 mini, ik gebruik die nooit voor opnames en voor dezelfde prijs kan je dan 2 tv's aansluiten?
Gebruik nog altijd altijd mijn V3 afstandsbediening voor de V5 (ligt stukken beter in de hand) en werkt perfect. Het is de V5 mini die een andere afstandsbediening nodig heeft, aangezien die via RF ipv infrarood werkt.diederik schreef:Denk ik ook.jackho schreef:Ik kan mij vergissen, maar volgens mij als ze gezien hebben dat de afstandsbediening van de V3b er niet bij was,
zullen ze gedacht hebben ok de afstandsbediening heeft hij nog en kan hij gebruiken voor zijn V4.
De V5 heeft nu een gans andere afstandsbediening met RF en IR functie.
Eerst ging ik ook een V4 terug krijgen en zei hij, hou de afstandsbedoening maar. Toen ik zei dat ik graag een V5 had gehad, zei hij da tik dan ook de afstandsbediening moest afgeven omdat het idd een andere is van de V5