Waarschijnlijk. Ik heb de C&A broeken ook gebpast hoor
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Alle mogelijke maten, maar die zijn allemaal te strak. Of te wijd aan een deel en te strak aan de andere deel. Die jeans zijn gemaakt om op de "opa"-manier te dragen -> op je buik. Maar dus niet aan je heup.... (en nee, ik draag niet mijn jeans op mijn kont, maar gewoon op mijn heup zoals het normaal is)
En zelfs bij Levi's vind ik niet alle jeans goed passen. De beste pasvorm geven de 501, 512 en 521 (maar dan maatje kleiner). De rest vind ik ook niet echt comfortabel.
Qua kwaliteit is er zelfs bij Levi's een groot verschil. Ik merk dat de 501 in het algemeen het langs meegaan en de 512 minder lang meegaan. De 521 draag ik niet zo vaak, dus kan ik er moeilijk een uitspraak over doen.
Maar het zijn ook compleet 2 verschillende stoffen. De 512 is een stuk dunner en veel handiger voor in warme zomer.
Ik wil maar zeggen: voor sommige mensen is het wel belangrijk om per se van een bepaald merk te hebben, ja. Ik ben geen merkenfan (in tegendeel), maar voor dingen zoals jeans ben ik van mening dat merk belangrijk is. Als de C&A je perfect past, moet je zweren bij C&A. Als Levi's je perfect past, moet je zweren bij Levi's. Zo simpel is het
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ik heb eigenlijk nog nooit mijn jeans online gekocht. Mijn persoonlijke favoriet is naar Roermond te gaan (outlet), en daar in de Levi's store mijn jeans te kopen. Elke keer als ik daar naartoe ga (tegen het einde vd solden), kom ik er buiten met 3 paar jeans voor een totaal van ongeveer 100-120€.